Hij MOEST vandaag weg, gelukkig heb ik hem geinformeerd zodat hij extra eten meenam.quote:
Lang leve de randstadquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoor net dat mijn broer om half vier vanuit Amsterdam vertrokken is... Hij zit nu ergens bij Utrecht... Schiet lekker op zo...
ow, dat is dan hier weer niet zo erg...quote:
Ik denk dat er nog heel wat uurtjes overheen gaan voor hij in Tilburg arriveert.quote:
dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog heel wat uurtjes overheen gaan voor hij in Tilburg arriveert.
Waar moet ie heen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:52 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Mijn pa staat sinds half 3 vast in Enschede en is er nog steeds niet weer.
poeh.. ineens heb ik eigenlijk geen trek daarin zeg maar. Niet na wat er gebeurd is in andere delen van het landquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:54 schreef Oom_Agent het volgende:
Of we alles nog niet gehad hebben!! Nu draait er een pittig neerslaggebied (vuurrood op de radar)vanuit de Noordzee het land binnen, welke wolkbreukachtige taferelen in het westen geeft en zware sneeuwval in het (zuid)oosten straks. Er zit zelfs onweer en hagel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |