dat duurt nog heeel lang hoor, voorlopig een motor waar je lol op kan makenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog erger dan ik dacht[afbeelding]
Straks houdt de rest van de Fok!MC mij verantwoordelijk voor het feit dat ik jou hierheen heb gebracht
Hier iig een quote aan het einde van 1 van de verhalen (iemand die wel eens op z'n Jap tourde samen met een vriend die een Harley heeft...mocht je ooit op een Harley meegaan met de Fok!MC
)
[..]
![]()
Ah, dus je weet nu al dat je geen lol op een H-D kunt beleven. Waarom wil je er dan 1quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat duurt nog heeel lang hoor, voorlopig een motor waar je lol op kan maken![]()
En dan ook nog eens het onderhoudquote:en dan als ik kijk wat m'n oom aan dat ding van hem uitgeeft.... damn, dat nieuwe ding van hem, kan ik 25 keer mijn gs'je voor kopen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, hicham. Hoe durf jij hier een H-D liefhebber te introduceren zeg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog erger dan ik dacht[afbeelding]
Straks houdt de rest van de Fok!MC mij verantwoordelijk voor het feit dat ik jou hierheen heb gebracht
Hier iig een quote aan het einde van 1 van de verhalen (iemand die wel eens op z'n Jap tourde samen met een vriend die een Harley heeft...mocht je ooit op een Harley meegaan met de Fok!MC
)
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan ook nog een die er een wilt hebben ook nog.![]()
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
als ik later groot en oud (no offence) benquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, dus je weet nu al dat je geen lol op een H-D kunt beleven. Waarom wil je er dan 1![]()
[..]
En dan ook nog eens het onderhoud
met een onderhoudsinterval van 250 km![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:52 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
Zeg, hicham. Hoe durf jij hier een H-D liefhebber te introduceren zeg.![]()
![]()
![]()
Moet je even teruglezen in alle topoics, hicham heeft het eerder over je gehad toen we je nog niet kendenquote:
Ach, als ie lang genoeg niet op een H-D rijdt dan bekeert ie zich misschien welquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:52 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
Zeg, hicham. Hoe durf jij hier een H-D liefhebber te introduceren zeg.![]()
![]()
![]()
Groot ben je alquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als ik later groot en oud (no offence) ben![]()
Welk model HD is dat danquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Nog maar eens even spammen
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
1990 ZXR-750 H2
107bhp (crank)
200Kg dry weight
heb je een topic nummer voor mequote:Op zaterdag 26 november 2005 19:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen in alle topoics, hicham heeft het eerder over je gehad toen we je nog niet kenden
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb je een topic nummer voor me![]()
anders word het een beetje lang zoeken (en lees ik er waarschijnlijk nog overheen ook)
![]()
Jij ging serieus in op een vraag die niet serieus was, vandaar mijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Een oerkawasaki... rauw en beestachtig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij ging serieus in op een vraag die niet serieus was, vandaar mijn![]()
en door je antwoord suggereerde je dat de ZXR750 een model van HD is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie geen reflectoren op de zijkant, is die wel Amerikaansquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
De amerikaanse ZX-7R's zijn ook erg mooi![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik wist toch niet wat je bedoelde
noepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik dat wist had ik wel direct de quotes heir geplaatstquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb je een topic nummer voor me![]()
anders word het een beetje lang zoeken (en lees ik er waarschijnlijk nog overheen ook)
![]()
Vergeet leernicht nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zoek maar op tyfes mongool en kankerwijf ofzo
hmm, dan weet ik niet of ik het wel wil lezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als ik dat wist had ik wel direct de quotes heir geplaatst
Zoek maar op tyfes mongool en kankerwijf ofzo![]()
quote:
Ben nog even wat oude topics gaan lezen, damn wat een humowrquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hmm, dan weet ik niet of ik het wel wil lezen![]()
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik WAS gisteren op weg naar de Randstad , hier om 17.45 vertrokken , uiteraard wel eerst nieuws geluisterd voor alle file ellende , maar na de randweg Ehv, kon ik helaas aansluiten in een file op de A58 , ut reed daar 50 km/per uur......ben maar weer onverricht ter zake teruggekeerd naar huis en om 19.00 weer thuis
errug jammmur![]()
Het is inderdaad gelijk flink rellen geslagen.. de stilste zaterdagavond in 2 jaar Fok! MC.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:04 schreef hicham het volgende:
Of ben ik nu slapende honden aan het wakker maken
Niet voor het een of ander maar het kan heel goed zijn dat er gas in die cylinder moet ipv luchtquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
En ik zit net de KLX een beetje te poetsen, zie ik ineens een (dopje) luchtdrukventiel bij de achtervering. [afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben altijd wel gek op verbeterings goodies die niets kosten, beetje lucht bij de pomp erin, en hij's weer lekker hard.
![]()
Zie het wel als een soort spontaan verrassingscadeautje.![]()
[..]
Het is inderdaad gelijk flink rellen geslagen.. de stilste zaterdagavond in 2 jaar Fok! MC.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |