Nee, als ik hem neem maken die paar euro niet uit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:42 schreef hicham het volgende:
Ah, ik heb al meerdere keren gezegd dat het voor 30 november gratis is en daarna moet je ervoor betalen heH?Maar goed, dat hoef ik tegen jou (a.k.a "wat-moet-ik-anders-met-mijn-geld") niet te vertellen natuurlijk
quote:Ik ben een Marokkaan, stelen is mijn baan, als ik naar de politie ga heb ik het nooit gedaan.
quote:Ik ben een Marokkaan, ik schop je naar de maan, met je onderbroekje aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is sowieso volledig onschuldig bedoeld.![]()
![]()
![]()
Dat komt momenteel toch ook beter voor jou uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, als ik hem neem maken die paar euro niet uit.
Maar ik moet natuurlijk wel zuinig aan gaan doen.
Net een mail van de Fiero garage, hoe ik er financieel voor sta, en of de auto volgende maand, of beter pas in januari klaar mag zijn.![]()
Volgens mij zitten ze een beetje krap in de beschikbare tijd.. even een smoesje aanboren.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Paar quotes van Nick voor je.![]()
[..]
[..]
![]()
Er staan daar nog veel meer leuke verhalen voor als je je verveeltquote:I’m a former Harley Davidson owner who loves your website. I feel compelled to share my experience with my ex-hog with the hope that my story could help others avoid the mistakes I have made. I would ask that it you upload this email to your website please do not include my email address on the site. I would prefer keeping my anonymity. I would be honored it you uploaded this email to your site without my email address however.
The first important distinction I need to make is that I am a cruiser rider. I don’t have anything against sport bikes – I just like the way cruisers ride. I like loud, low riding bikes and I like leather and chrome. I had always wanted a Harley and until last year I had owned a Suzuki Intruder and a 1500 Vulcan Drifter. I made excuses like “when I can afford a Harley I will get one.” In retrospect I can see the insecurity in such statements. Last year I had the money for a Harley and I bought one.
My Softail was a fine example of the famous machine from Milwaukee. It was decked out in lots of chrome, 1 ¾” drag pipes, $2000.00 worth of custom paint, ape hangers and a dual 42mm carburetor with a big custom intake. It looked great but the honeymoon period ended quickly. Harley Davidson ownership came with many rules I was unaware of prior to my purchase.
I’ve listed a few of the rules of Harley ownership as follows:
1. Always make sure your bolts are tight. I never had to tighten the bolts on my import bikes so imagine my surprise when things started falling off. The average HD shakes harder than a British au pair (please excuse me for the obscure Louise Woodward murder conviction reference). While showing off my new ride to a friend he noticed a bolt was gone. It had been there earlier that week. Several of the chrome goodies came loose in short order also. What a bummer. I learned rule number one quickly.
2. Always use a good thread lock. Within a month I had learned that it did not matter if I tightened the bolts because they would come loose quicker than I could keep up with them.
3. Park your HD on a mat. Oil spots began to appear in my garage. My friends admitted they place rugs on the floor of their garage. “A Harley has to leave its mark” quipped one of my friends. This drove me crazy.
4. Keep a quart of oil in the saddlebag. One of my Harley friends said this is what he has always done. Just check it once a week and you will be fine.
5. Always warm your bike up for about 5 minutes. I may sound cold hearted but I’ve never warmed a bike up. I like to get on and ride. The only problem with my Harley was the backfiring that occurred. I couldn’t get the carburetor tuned well enough to make it run in cold weather. Even if you warm the bike up the air temperature of the wind rushing past the jugs cools the engine unevenly. A couple of rides at 15°F and the head gaskets were cracked. This didn’t help with the oil leak problem I already had.
6. Don’t rely on your mirrors. I couldn’t see out of mine. The vibration was too intense.
7. You will loose money on a Harley if you factor in the price of parts and upkeep. I always heard Harleys are a great investment compared to metric cruisers. The sad reality is that the Harley was the only bike I ever lost money on. I sunk a ton of money into this bike to keep in running long enough to sell it. It was very important to me that the bike be in good shape before I advertised. I didn’t want to screw somebody on a sale so I made sure it was in good working order and I sold it as fast as I could.
This spring I bought a new 2004 Vulcan 2000. It’s perfect for me. The Vulcan 2000 has a 2000cc (125 cubic inch) V Twin engine, a 200mm rear tire and a belt drive. I’ve reached 125 MPH with ease on this bike. I don’t need to tighten bolts, add oil, my mirrors work and I threw the oil stained (Harley parkin’) rug away.
Since buying the Vulcan several people have suggested I probably wish I had a Harley instead. Now I just smile politely and say “no”. The reality is I have reached a point in my life where I can afford any motorcycle I want regardless of the price. I have chosen Kawasaki.
DHarris
Zou jij eigenlijk niet eens je motor ophalen bwt, of is het daar nog steeds schijtweerquote:I was on my CBR600 on my way home from work when I came across a biker stranded by the side of the road, obviously in mechanical distress. I initially just chuckled to myself and thought, "well, there's another Harley in its natural habitat."
quote:
50 km/u is toch hard zat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ruim een uur niet gepost hiero...tering....zit iedereen ingesneeuwd ofzo![]()
Ik WAS gisteren op weg naar de Randstad , hier om 17.45 vertrokken , uiteraard wel eerst nieuws geluisterd voor alle file ellende , maar na de randweg Ehv, kon ik helaas aansluiten in een file op de A58 , ut reed daar 50 km/per uur......ben maar weer onverricht ter zake teruggekeerd naar huis en om 19.00 weer thuis
errug jammmur![]()
Had ik gister ook gezien, restecpquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:03 schreef bwt het volgende:
Ik ga eens kijken of ik deze kerst verlichting kan evenaren
quote:
niet dusquote:Damn, dat jullie dat een hele week kunnen volhouden, niet motorrijden
mwah, is nog niets vergeleken Arnhem-Zeuidtquote:Had ik gister ook gezien, restecp![]()
Arnhem Zeuidt geeft geen resultaten op Gooooooogolllquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, is nog niets vergeleken Arnhem-Zeuidt
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:55 schreef worldpimber het volgende:
Arnhem Zeuidt geeft geen resultaten op Gooooooogolll
quote:Maar waarom zit jij niet ergens vast op de snelweg?
inmiddels al bijna 2 wekenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:33 schreef worldpimber het volgende:
Damn, dat jullie dat een hele week kunnen volhouden, niet motorrijden
SSSSSSSSSSTTT!!!!!!quote:[..]![]()
Rodericks mailadres is ook iets met harley_nogwat ... hij wist niet beter toen volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kriebeleeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 26 november 2005 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet duskriebelt enorm hier [afbeelding][afbeelding] nog amper gereden met de nwe dempert
Waar je mee omgaat word je mee besmetquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:08 schreef Roderick2085 het volgende:
(damn, moet nog steeds die valbeugels erop tiefen... eerst nog maar weer eens kijken hoe die linker erop moet... alleen niet echt veel zin in met dit weer
)
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de verhalen op de site gelezen?![]()
![]()
Die man weet het echt goed te verwoorden, vanavond maar alles lezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:15 schreef hicham het volgende:
quote:I used to ride a 1995 Kawasaki Ninja ZX-6R. White, with green and purple stripes and green wheels. It was really beautiful, after the initial retina fusing color shock faded and you got used to it owning a bike that basically glowed in the dark without any aftermarket neon or reflective tape. After owning the Ninja, other bikes seemed plain, drab, ordinary. The Ninja was a crotch rocket, a "rice burner" as the inbred redneck hill scoggins call these types of bikes, and it wasn't made in America. It's all Japanese, Pacific Rim hardware, and the fit, quality, and performance are second to none. No American-made bike could touch it in any category of the spectrum, none.
Zijn niet allemaal door 1 man geschreven, ook veel anekdotes van ex-HD rijders. Dus niet alleen maar buitenstaandersgelulquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die man weet het echt goed te verwoorden, vanavond maar alles lezen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat word je mee besmet![]()
![]()
nog niet... maar ik za hem ff bewaren....quote:[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:15 schreef hicham het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Nog erger dan ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Straks houdt de rest van de Fok!MC mij verantwoordelijk voor het feit dat ik jou hierheen heb gebracht
Hier iig een quote aan het einde van 1 van de verhalen (iemand die wel eens op z'n Jap tourde samen met een vriend die een Harley heeft...mocht je ooit op een Harley meegaan met de Fok!MC
)
quote:The rest of the trip home was sort of an anticlimax. It was shortly after this "event" that we returned to "solo" trips. We'll leave the group riding to folks with a more "group" mind set thankyouverymuch.![]()
dat duurt nog heeel lang hoor, voorlopig een motor waar je lol op kan makenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog erger dan ik dacht[afbeelding]
Straks houdt de rest van de Fok!MC mij verantwoordelijk voor het feit dat ik jou hierheen heb gebracht
Hier iig een quote aan het einde van 1 van de verhalen (iemand die wel eens op z'n Jap tourde samen met een vriend die een Harley heeft...mocht je ooit op een Harley meegaan met de Fok!MC
)
[..]
![]()
Ah, dus je weet nu al dat je geen lol op een H-D kunt beleven. Waarom wil je er dan 1quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat duurt nog heeel lang hoor, voorlopig een motor waar je lol op kan maken![]()
En dan ook nog eens het onderhoudquote:en dan als ik kijk wat m'n oom aan dat ding van hem uitgeeft.... damn, dat nieuwe ding van hem, kan ik 25 keer mijn gs'je voor kopen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, hicham. Hoe durf jij hier een H-D liefhebber te introduceren zeg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog erger dan ik dacht[afbeelding]
)
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan ook nog een die er een wilt hebben ook nog.![]()
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
als ik later groot en oud (no offence) benquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, dus je weet nu al dat je geen lol op een H-D kunt beleven. Waarom wil je er dan 1![]()
[..]
En dan ook nog eens het onderhoud
met een onderhoudsinterval van 250 km![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:52 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
Zeg, hicham. Hoe durf jij hier een H-D liefhebber te introduceren zeg.![]()
![]()
![]()
Moet je even teruglezen in alle topoics, hicham heeft het eerder over je gehad toen we je nog niet kendenquote:
Ach, als ie lang genoeg niet op een H-D rijdt dan bekeert ie zich misschien welquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:52 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
Zeg, hicham. Hoe durf jij hier een H-D liefhebber te introduceren zeg.![]()
![]()
![]()
Groot ben je alquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als ik later groot en oud (no offence) ben![]()
Welk model HD is dat danquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Nog maar eens even spammen
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
1990 ZXR-750 H2
107bhp (crank)
200Kg dry weight
heb je een topic nummer voor mequote:Op zaterdag 26 november 2005 19:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen in alle topoics, hicham heeft het eerder over je gehad toen we je nog niet kenden
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb je een topic nummer voor me![]()
anders word het een beetje lang zoeken (en lees ik er waarschijnlijk nog overheen ook)
![]()
Jij ging serieus in op een vraag die niet serieus was, vandaar mijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Een oerkawasaki... rauw en beestachtig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij ging serieus in op een vraag die niet serieus was, vandaar mijn![]()
en door je antwoord suggereerde je dat de ZXR750 een model van HD is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie geen reflectoren op de zijkant, is die wel Amerikaansquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
De amerikaanse ZX-7R's zijn ook erg mooi![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik wist toch niet wat je bedoelde
noepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik dat wist had ik wel direct de quotes heir geplaatstquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb je een topic nummer voor me![]()
anders word het een beetje lang zoeken (en lees ik er waarschijnlijk nog overheen ook)
![]()
Vergeet leernicht nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zoek maar op tyfes mongool en kankerwijf ofzo
hmm, dan weet ik niet of ik het wel wil lezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als ik dat wist had ik wel direct de quotes heir geplaatst
Zoek maar op tyfes mongool en kankerwijf ofzo![]()
quote:
Ben nog even wat oude topics gaan lezen, damn wat een humowrquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hmm, dan weet ik niet of ik het wel wil lezen![]()
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:14 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik WAS gisteren op weg naar de Randstad , hier om 17.45 vertrokken , uiteraard wel eerst nieuws geluisterd voor alle file ellende , maar na de randweg Ehv, kon ik helaas aansluiten in een file op de A58 , ut reed daar 50 km/per uur......ben maar weer onverricht ter zake teruggekeerd naar huis en om 19.00 weer thuis
errug jammmur![]()
Het is inderdaad gelijk flink rellen geslagen.. de stilste zaterdagavond in 2 jaar Fok! MC.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:04 schreef hicham het volgende:
Of ben ik nu slapende honden aan het wakker maken
Niet voor het een of ander maar het kan heel goed zijn dat er gas in die cylinder moet ipv luchtquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
En ik zit net de KLX een beetje te poetsen, zie ik ineens een (dopje) luchtdrukventiel bij de achtervering. [afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben altijd wel gek op verbeterings goodies die niets kosten, beetje lucht bij de pomp erin, en hij's weer lekker hard.
![]()
Zie het wel als een soort spontaan verrassingscadeautje.![]()
[..]
Het is inderdaad gelijk flink rellen geslagen.. de stilste zaterdagavond in 2 jaar Fok! MC.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |