Dat lijkt me wel het meest logischequote:Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
De kaartjes maar even ingescand, en de leganda achterop een beetje uitvergroot.
Volgens mij is het vak Y2, dus dan achter het doel.. am I right?
![]()
Ben 2x in de Arena geweest, 1x voor een prik wat ze daar hadden georganiseerd (was een tijdje geleden dat heel Nederland ineens een prik moest krijgen voor 1 of ander ietsquote:Of willen de Lims misschien eensz een echt stadion van binnen zien?![]()
S'middags kan je wel even 2, 5 uur pauzeren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:20 schreef Makster het volgende:
@ Pep, thanks voor aanbodmaar morgen dus weer aan de slag met de trap
Hey, Amsterdammer, Feyenoord is altijd'goe.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:22 schreef hicham het volgende:
Maar toen was het dus verder gewoon leeg, de sfeer zal wel anders zijn bij een potje Ajax-Feyenoord
Goedenavondquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
Nick zit ook nog het kindersongfestival te kijken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Kon je die vlizotrap niet gewoon 5 cm smaller maken, of zou dat meer moeite geweest zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:20 schreef Makster het volgende:
Breedte Vlizo = 60 cm
Breedte Steunbalken in Plafond 55 cm
Ben tot 19:00 uur bezig geweest met het versterken en verzagen van een draagbalk, aan de andere kant aan het schaven geslagen enz. enz. Nu nog niet op de helft en een pleuris bende. Heb het wel ff gehad dusStappen slaan we ook maar over
@ Pep, thanks voor aanbodmaar morgen dus weer aan de slag met de trap
Voetbal boeit me niet. 20 homo's die achter een bal aanrennen, 2 die proberen dat ding tegen te houdenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En volgens mijn vader heeft Heracles tegen PSV gelijk gespeeld, en tegen Ajax gewonnen.![]()
![]()
Oude topics = heerlijk leesvoer voor als het hier te langzaam gaat met postenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Maar wel veel gelezen, oude topic en Harley gedoe![]()
quote:Die ex van je zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is afgelopen, toch nog sneller dan ik verwachte met dat tempo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:36 schreef hicham het volgende:
Voetbal boeit me niet. 20 homo's die achter een bal aanrennen, 2 die proberen dat ding tegen te houdenHet is alleen leuk bij wedstrijden als Ajax - Feyenoord of Engeland - Turkijke... buiten het stadion dan wel te verstaan
![]()
Ik denk via de deur.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
Morgen naar Feyenoord, gratis kaartjes van een proefabbo van het Rotterdams Dagblad.
Ik heb alleen geen idee hoe ik er kom, en waar we het stadion in moeten als we er zijn.
![]()
De kaartjes maar even ingescand, en de leganda achterop een beetje uitvergroot.
Volgens mij is het vak Y2, dus dan achter het doel.. am I right?
![]()
[afbeelding]
Verder heb ik nog 2 kaartjes over, misschien iets voor Makster?![]()
De rest woont een beetje uit de buurt denk ik.![]()
Of willen de Lims misschien eensz een echt stadion van binnen zien?![]()
ik niet hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
Disclaimer:
Ik weet alleen niet of er laatstelijk nog aanvullingen in het voorgaande rijtje bijgekomen zijn.
Roderick, Richardgie?![]()
richardgie heeft het tijdens het voetbal buitengewoon druk met van alles en nog wat,maar hierbij zit zeker geen voetbal.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is afgelopen, toch nog sneller dan ik verwachte met dat tempo.![]()
Ik kwam nog net voor het einde weer beneden.
En omdat meneer een uur geleden al zijn tanden had gepoetst kon hij zo in bed geschoven worden.![]()
Volgens mij is hij direct onder zeil.En dan nog zeggen dat je nog lang niet moe bent.
En voetbal .. we gaan voor de sfeer .. moest niet voor niets even herhalen wat mijn pappie zei.![]()
Nick is wel gek van Dirk Kuit, ik vroeg nog of die dus voor Feyenoord speelde?![]()
De enige die hard voetbalsjappies hier zijn Makster en OPM.![]()
Disclaimer:
Ik weet alleen niet of er laatstelijk nog aanvullingen in het voorgaande rijtje bijgekomen zijn.
Roderick, Richardgie?![]()
My thoughts mr.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:36 schreef hicham het volgende:
Kon je die vlizotrap niet gewoon 5 cm smaller maken, of zou dat meer moeite geweest zijn
Dat zijn toch meestal van die simpele dingetjes
Eenschquote:Voetbal boeit me niet. 20 homo's die achter een bal aanrennen, 2 die proberen dat ding tegen te houden
Had ik dat gezegdquote:Die ex van je zeker?
Er zijn 10 ingangen. Maar ik zal dat Y2 wel aanhoudenquote:
Hmmm, klein pluspuntje van die grote lijst af die dus vandaag zo enorm en onverwacht gegroeid is.quote:
Het docudrama op het andere net?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:55 schreef richardgie het volgende:
richardgie heeft het tijdens het voetbal buitengewoon druk met van alles en nog wat,maar hierbij zit zeker geen voetbal.![]()
Je moet doorlopen tot je bij de poort van die sectie bent, maar jij ging met de trein? Dan kan het ietsje anders zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
Er zijn 10 ingangen. Maar ik zal dat Y2 wel aanhoudenhoren het vanzelf wel.
Ik heb er geen ervaring mee.![]()
Deja-vu momentquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, had ik al gezegd dat ik zo blij ben met mijn ventieltje?
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit trouwens ook nog een schroef bovenaan om e.a. te verstellen.![]()
![]()
![]()
Ik hou wel van een beetje straffe setup.![]()
Is dan hoofdzakelijk het bier.Vrouwen zijn er hier in huis niet zoveel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er zijn 10 ingangen. Maar ik zal dat Y2 wel aanhoudenhoren het vanzelf wel.
Ik heb er geen ervaring mee.![]()
[..]
Hmmm, klein pluspuntje van die grote lijst af die dus vandaag zo enorm en onverwacht gegroeid is.![]()
[..]
Het docudrama op het andere net?![]()
Maar je bedoelt het bier en de vrouwen zeker.![]()
Zo zwart-wit zie ik het uiteraard nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En voetbal .. we gaan voor de sfeer .. moest niet voor niets even herhalen wat mijn pappie zei.![]()
Nick is wel gek van Dirk Kuit, ik vroeg nog of die dus voor Feyenoord speelde?![]()
Volgens mij heb je dat nooit letterlijk gezegd, maar je had er genoeg woorden aan vuil gemaakt om ons de juiste gok te laten makenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Had ik dat gezegd![]()
Onzekere mannen die harley-rijderscompensatie -verhaal
Zei ik dat?![]()
Is het zo slecht gesteld dan met de achtervering?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meestal staat er idd buiten met grote borden wel naar welke ingang je moet voor bepaalde vakkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je moet doorlopen tot je bij de poort van die sectie bent, maar jij ging met de trein? Dan kan het ietsje anders zijn.![]()
![]()
Doe er nou geen lucht inquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik zat te denken aan een bruin cafe met videobeemer, en Richardgie die een meter bier besteld in de gezelligheid.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:04 schreef richardgie het volgende:
Is dan hoofdzakelijk het bier.Vrouwen zijn er hier in huis niet zoveel.![]()
Doorlopen tot je bij de poort bent,wachten tot het alarm afgaat,mee genomen worden naar het politie bureau waar je de wedstrijd op TV kunt volgen.Eerste rang met koffie voor een prikkie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je moet doorlopen tot je bij de poort van die sectie bent, maar jij ging met de trein? Dan kan het ietsje anders zijn.![]()
![]()
[..]
Deja-vu moment![]()
heb ik toch nog iets goed gedaan vandaagquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm, klein pluspuntje van die grote lijst af die dus vandaag zo enorm en onverwacht gegroeid is.![]()
[..]
Half barretje.quote:
Keyboard omdraaienquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb ik toch nog iets goed gedaan vandaag![]()
mijn shift toets blijft hangen![]()
Hmprf, in een normaal stadion ben je nog niet geweest.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:06 schreef hicham het volgende:
Meestal staat er idd buiten met grote borden wel naar welke ingang je moet voor bepaalde vakken
edit
Wat zeg ik nou meestalBij de Arena was het iig zo
Nu lijkt het wel alsof ik naar veel verschillende stadions ben geweest ofzo
Je brengt me echt op een ideequote:Op zaterdag 26 november 2005 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik plan het liefste een beetje vooruitzal druk zijn morgen, en straks sta ik een half uur te lang in de verkeerde rij.
![]()
Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.
[..]
Ik zat te denken aan een bruin cafe met videobeemer, en Richardgie die een meter bier besteld in de gezelligheid.Lekker alle vrouwen omhelzen als er gescoord wordt.
![]()
En misschien mag je ook nog iemand troosten als het tegenzit.![]()
Zit je daar zonder je voetbalhart, maar vol medeleven.![]()
Waarschijnlijk een gas met een dichtere soortelijke massa, dan wordt de vering minder samengedrukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
heb ik toch nog iets goed gedaan vandaagquote:
jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:13 schreef hicham het volgende:
@peppo: Waarom keek Nick eigenlijk naar het junior songfestival, voor dit zangeresje?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:15 schreef R2-D2 het volgende:Stuudje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaf het probleem zelf al aan.quote:
Nog knap gepost met z'n toetsenbord anderom.![]()
Wel de enige waar ik een blauwdruk van heb tot nu toe, de rest telt niet meequote:Op zaterdag 26 november 2005 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmprf, in een normaal stadion ben je nog niet geweest.![]()
Hah!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Die spanning op het gezicht ook bij het uitdelen van de punten. Onbetaalbaar.![]()
Maar bijna de enige favo was Nederland.![]()
De winnares had ook een rare muts/kap/haarbanddinges.![]()
Maar ja, dat viel tenminste op.............
"Wij" zagen er weer zoals gewoonlijk erg onverzorgd uit..alsof we hier het oostblok zijn qua mode.![]()
Casual is nice for dailey use.![]()
Handen kruisen en gewoon blind typenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Op z'n kop leggen?En hoe moet je dan typu.![]()
niet zo snel dan, ik was al bezig... die knopjes zijn ook veel te kleinquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stuudje.![]()
[..]
Hij gaf het probleem zelf al aan.
Mijn post was om 23:19 en zijn edit om 23:21quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stuudje.![]()
[..]
Hij gaf het probleem zelf al aan.
Hoe snel kun je A t/m Z typen met toetsenbord op z'n kopquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
is lastig hoor, op z'n kop typen
![]()
Blind typen doe ik toch al.Vandaar dat ik alles ook 25 keer moet verbeteren voordat het daadwerkelijk geplaatst kan worden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Handen kruisen en gewoon blind typen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Blind typen doe ik toch al.Vandaar dat ik alles ook 25 keer moet verbeteren voordat het daadwerkelijk geplaatst kan worden.![]()
Het laatste examen Engels dateert van 1988.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef hicham het volgende:
Hah!Op heterdaad!
Daily
Maar dit foutje valt wel mee
Kan je het toch altijd eerst effe printen,voordat je het plaatst.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe snel kun je A t/m Z typen met toetsenbord op z'n kop
Lastig met laptop overigens, dan zie je het scherm niet meer
en laat ik nou net beneden met m'n laptop op schoot zitten.... (ok, wel remote achter de pc boven, maar je moet toch iets)quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe snel kun je A t/m Z typen met toetsenbord op z'n kop
Lastig met laptop overigens, dan zie je het scherm niet meer
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Blind typen doe ik toch al.Vandaar dat ik alles ook 25 keer moet verbeteren voordat het daadwerkelijk geplaatst kan worden.![]()
Je bedoelt 2 voor 15quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
Aah, de kaartjes kosten normaal 17. 50 per stuk.......nou even kijken of ik er 15 voor 2 kan krijgen zo kort dag.![]()
![]()
![]()
Daar in m'n icon jaquote:
O ja,berichten naar jou gaan (meestalquote:
Mooie icon trouwensquote:
sure*quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
O ja,berichten naar jou gaan (meestal) wel in een keer goed.
![]()
Of eh,nou ja na ongeveer vier keer verbeteren.quote:Op zondag 27 november 2005 00:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mooie icon trouwens![]()
[..]
sure*
*sjoer, zeker![]()
![]()
Nederlandstalige gevoelsnummers is "jouw ding" ?quote:Op zondag 27 november 2005 00:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Of eh,nou ja na ongeveer vier keer verbeteren.![]()
Zit trouwens naar Guus Meeuwis te luisteren.Wel een heel mooi nummer."De weg".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |