Hier kom je idd niet verder dan strompelen door die smurriequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:11 schreef the_disheaver het volgende:
Ga ff hardlopen, nu het nog kan![]()
Klopt, ik heb getracht een connexion busje van de brink te duwen. Hetgeen wat niet gelukt is. Deze busjes halen de kids op van speciaal onderwijs. De jongste van mij verwacht ik dus ook niet thuis voor weet ik veel hoelaat. Telefoons lagen iderdaad ook plat hier. zowl t mobile als vodafone. Alleen mijn vaste @home telefonie deed het. TV is er dan weer wel en dan weer niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef DrMarten het volgende:
Zo, even een verslagje uit Enschede.
Geen bussen en fietsen zo goed als onmogelijk, dus lopend naar de stad.
Overal staan de wegen vol auto's en men komt nauwelijks vooruit.
Het hele kpn-netwerk ligt (of lag, weet niet of het alweer werkt) eruit, ook het vaste telefoonverkeer.
Radio en tv hebben grote problemen. Bij de kapper deed alleen radio-enschede het nog.
Zeker 10-15 cm sneeuw, vanmiddag was het even iets mindder, maar nu komt het weer met bakken uit de lucht.
Op de terugweg maar even een nieuwe muts gekocht.
M'n jas en broek hangen te drogen en de kachel is stuk.
vaag in friesland hadden we dat soort problemen niet 2 maart toen hier ongev 40 cm vielquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:13 schreef Funnie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb getracht een connexion busje van de brink te duwen. Hetgeen wat niet gelukt is. Deze busjes halen de kids op van speciaal onderwijs. De jongste van mij verwacht ik dus ook niet thuis voor weet ik veel hoelaat. Telefoons lagen iderdaad ook plat hier. zowl t mobile als vodafone. Alleen mijn vaste @home telefonie deed het. TV is er dan weer wel en dan weer niet.
Ik was een ijsvrouw toen ik weer binnen kwam...
Goeiequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:15 schreef the_disheaver het volgende:
Bij iemand al internet weg? :p
Hier nog niet gelukkig (welk gebouw zat je ook alweer?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
In Eindhoven begint ook wat te vallen nu.
De storing gaat zometeen samen met mij mee naar het zuidenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:20 schreef kree het volgende:
[afbeelding]
het gehele complex lijkt naar beneden te zaken (groene pijl)
Verder is de windrichting de zwarte pijlen
Het ziet er daar nogal rood uit op de site van de ANWBquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:20 schreef tHaBuZ het volgende:
Volgens mij hebben de sites van de NS en de ANWB het ook zwaar
Ik zit hier dus op de Veluwe en het is hier echt één grote chaos wat betreft het verkeer....
Mooi op tijdquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:20 schreef twentemeisje het volgende:
Weeralarm: zware sneeuwval in het oosten...
Dit weeralarm staat er al sinds vanmorgen vroeg, voor oost-NL, sinds een paar uur ook voor regio midden.quote:
ach, je hebt wind mee als het goed isquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens een poging wagen door een flinke hoop wind naar huis te gaan. Het is nog redelijk droog hier... nog wel.
mjahquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:27 schreef Sputnik het volgende:
[..]
ach, je hebt wind mee als het goed is
Niet mauwen, gewoon stug doortrappenquote:
in Amsterdam is het alweer een tijdje droog met erg weinig wind, dus ik heb goede hoop dat mijn fietsrit een stuk soepeler gaat dan vanmorgen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens een poging wagen door een flinke hoop wind naar huis te gaan. Het is nog redelijk droog hier... nog wel.
Als ik naar de radar kijk dan lijkt het allemaal langs Lelystad te gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:34 schreef Xonide het volgende:
Compleet windstil, geen regen, geen sneeuw. Niets dus, maar dit zit er aan te komen :
[afbeelding]
Lelystad
wolken zijn mooi!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:34 schreef Xonide het volgende:
Compleet windstil, geen regen, geen sneeuw. Niets dus, maar dit zit er aan te komen :
[afbeelding]
Lelystad
Er zijn 2 goederentreinen op elkaar gebotst op het stuk waar de lijnen uit Arnhem en 's-Hertogenbosch samen komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:35 schreef Blik het volgende:
fijn hoor, mijn vriendin komt dadelijk vanaf Utrecht naar Rosmalen met de trein, rijden er gaan treinen naar Arnhem en Den Bosch...
Is gewone depressie, hebben ook altijd dit soort kenmerken van een krul alleen vaker over een wijder gebied. en geen ontwikkeld oog.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:45 schreef Saekerhett het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt behoorlijk veel op een orkaan zou je zo zeggen...
Nee per auto lukt het niet, per bus lukt het niet en per trein lukt het niet. ( De treinen naar Duitsland zijn ook stilgelegd.)quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:55 schreef Vjenne_kloet het volgende:
hahahahahaha, mijn pa zit al 3 uur in Enschede, hij kan er niet uitkomen.
quote:Amsterdam - 's-Hertogenbosch
tussen knp. Amstel en knp. Hintham
78 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
In Nijmegen knipperde de verlichting zojuist ook even. Misschien dat de stroom er hier strak ook uitklapt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:01 schreef MUUS het volgende:
Ergens rond de A1 is zojuist alle verlichting uit geknald.
typisch voorloper van stroomtekort, in Indonesië althans, dus misschien tot binnenkortquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:03 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
In Nijmegen knipperde de verlichting zojuist ook even. Misschien dat de stroom er hier strak ook uitklapt.
als het geen vrijdag was maar een gewone doordeweekse dag hadden we al lang over de 1000 km gegaan. Dan was het record verbroken. Inmiddels 7 cm sneeuw hier in Nijmegen in een paar uur tijd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Er zijn op dit moment 69 meldingen, waarvan 59 files (692 km)![]()
Hier in Groningen is er echt geen windkracht 4...2 misschien...quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:51 schreef i2Them2 het volgende:
Het stormt bij Hoek van Holland:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier trouwens maar windkracht 2
ja, maar hoe? er ligt een fiks pak sneeuw, en helikopters lijkt me ook niet echt slim i.v.m. de wind.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik verwacht dat het rode kruis vannacht met dekens en voeding langs de snelwegen moeten gaan rijden. Alles staat muurvast, de vrachtwagens komen de heuvelige A50 en A1 niet meer op. Sommige mensen staan al 7 uur in de file.
zeker weten... klein gelukjequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:06 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
als het geen vrijdag was maar een gewone doordeweekse dag hadden we al lang over de 1000 km gegaan. Dan was het record verbroken. Inmiddels 7 cm sneeuw hier in Nijmegen in een paar uur tijd.
Waar?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:07 schreef the_disheaver het volgende:
Groningen heeft regen, en natte sneeuw!
Ziekelijk ..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
Sommige mensen staan al 7 uur in de file.
Stad groningen (Selwerd)quote:
Leeuwenborg meld niks. Geen sneeuw en geen regen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:12 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Stad groningen (Selwerd)
Net voor mijn deur na het hardlopen, zat er wit spul op mijn shirt. Maar meer regen dan natte sneuw..
huh? geen regen??quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Leeuwenborg meld niks. Geen sneeuw en geen regen.
Zelfs geen wind![]()
hier lichte sneeuw, ik ben net binnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:11 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet hoe het inmiddels in Eindhoven is, maar hiero gaat het nu lekker... Moest net stapvoets naar huis rijden omdat er al een laagje sneeuwprut op de weg lag. De wind is ook weer lekker aangetrokken en stuwt de sneeuw hier tegen de ruiten van de woonkamer aan... Lijkt wel of ik ingesneeuwd ben
Op die satalietbeelden lijkt het er op dat het gebied wat naar het noorden trekt. Misschien toch nog wat neerslagquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:11 schreef Oom_Agent het volgende:
Thorsten (zo heet deze storm) blijft maar rondjes draaien boven het noorden van het land.
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=16&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:14 schreef the_disheaver het volgende:
huh? geen regen??
Wind is hier ook nauwelijks...
er moet nog veel komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:17 schreef flugeltje het volgende:
Nou, zo wit is het hier nog niet hoor... Is voornamelijk prut. Ik betwijfel of ie blijft liggen als het gestopt is met sneeuwen...
Super foto'squote:Op vrijdag 25 november 2005 17:16 schreef MaPo het volgende:
Hier ook nog even een berichtje vanuit Markelo (Twente)
Heeft mij ook erg veel moeite gekost om thuis te komen vanuit Deventer, maar m'n broer kom me gelukkig ophalen van station in Rijssen, de stoptrein naar Almelo liep gelukkig nog wel, weliswaar met veel vertraging. Van Rijssen naar Markelo (10km) konden we gewoon de hele weg niet harder rijden dan 40, wat de maximum snelheid was over het hele stuk. En dan fietst er ook nog zo'n knuppel over de (normaal) 80km weg, omdat op fietspad ernaast 10 cm sneeuw lag en die valt net voor ons lekker op de bek, konden nog net optijd tot stilstand komen. En ik kreeg nog bijna een flinke tak op m'n kop![]()
Hierbij nog wat fototjes vanuit Markelo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
licht in de 1000 geloof ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:17 schreef Speed-Addicted het volgende:
Waar staat het file record op eigenlijk.
Op het traject wat ik zo moet afleggen staat 50km file... dus ik ga maar wat overuurtjes maken en een bezoek brengen aan de macdrek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |