Hier kom je idd niet verder dan strompelen door die smurriequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:11 schreef the_disheaver het volgende:
Ga ff hardlopen, nu het nog kan![]()
Klopt, ik heb getracht een connexion busje van de brink te duwen. Hetgeen wat niet gelukt is. Deze busjes halen de kids op van speciaal onderwijs. De jongste van mij verwacht ik dus ook niet thuis voor weet ik veel hoelaat. Telefoons lagen iderdaad ook plat hier. zowl t mobile als vodafone. Alleen mijn vaste @home telefonie deed het. TV is er dan weer wel en dan weer niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef DrMarten het volgende:
Zo, even een verslagje uit Enschede.
Geen bussen en fietsen zo goed als onmogelijk, dus lopend naar de stad.
Overal staan de wegen vol auto's en men komt nauwelijks vooruit.
Het hele kpn-netwerk ligt (of lag, weet niet of het alweer werkt) eruit, ook het vaste telefoonverkeer.
Radio en tv hebben grote problemen. Bij de kapper deed alleen radio-enschede het nog.
Zeker 10-15 cm sneeuw, vanmiddag was het even iets mindder, maar nu komt het weer met bakken uit de lucht.
Op de terugweg maar even een nieuwe muts gekocht.
M'n jas en broek hangen te drogen en de kachel is stuk.
vaag in friesland hadden we dat soort problemen niet 2 maart toen hier ongev 40 cm vielquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:13 schreef Funnie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb getracht een connexion busje van de brink te duwen. Hetgeen wat niet gelukt is. Deze busjes halen de kids op van speciaal onderwijs. De jongste van mij verwacht ik dus ook niet thuis voor weet ik veel hoelaat. Telefoons lagen iderdaad ook plat hier. zowl t mobile als vodafone. Alleen mijn vaste @home telefonie deed het. TV is er dan weer wel en dan weer niet.
Ik was een ijsvrouw toen ik weer binnen kwam...
Goeiequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:15 schreef the_disheaver het volgende:
Bij iemand al internet weg? :p
Hier nog niet gelukkig (welk gebouw zat je ook alweer?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
In Eindhoven begint ook wat te vallen nu.
De storing gaat zometeen samen met mij mee naar het zuidenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:20 schreef kree het volgende:
[afbeelding]
het gehele complex lijkt naar beneden te zaken (groene pijl)
Verder is de windrichting de zwarte pijlen
Het ziet er daar nogal rood uit op de site van de ANWBquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:20 schreef tHaBuZ het volgende:
Volgens mij hebben de sites van de NS en de ANWB het ook zwaar
Ik zit hier dus op de Veluwe en het is hier echt één grote chaos wat betreft het verkeer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |