Hij zal voortleven in ieders gedachten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:56 schreef zoalshetis het volgende:
rudi carell, maar die zal wel niet meer zo lang succesvol zijn...
Oh ben jij d'r ook weer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:01 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hij zal voortleven in ieders gedachten.
Neen.quote:
Rebecca Romijn heeft alleen Nederlandse roots, ze is zelf geloof ik niet in NL geboren.quote:
Bart Becht, de best betaalde CEO van de UK. Verdient incl. optiepaketten en bonussen zo'n 20 miljoen Pond dit jaar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:51 schreef zoalshetis het volgende:
en dan hebben we nog een puisantrijke nederlander in engeland zitten, las ik laatst. maar die doet geloof ik niet in amusement.
He bah, ik had al bijna blij willen posten dat er geen voetballers worden genoemd, lees ik deze post...quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:45 schreef zoalshetis het volgende:
en er zijn natuurlijk ook wel wat voetballers die het in het buitenland goed doen.
Nou, dat valt wel een beetje mee, hoor. Die hebben in het buitenland net zo'n kleine aanhang als in ons eigen land, dus is dat succesvol te noemen? Ik bedoel, The Gathering, heerlijke band, maar de mensen kennen de band niet. Within Temptation is door enkele hitjes wel iets bekender en doet het goed bij de onze buren in het oosten. En de rest. Epica is jong, op zich talentvol, ben benieuwd. After Forever doet het redelijk in zuid- en middenamerika.... maar om een lang verhaal kort te maken, dit is niet echt succesvol...quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:44 schreef blessed19 het volgende:
the gathering/whitin temptation/after forever/haatstrijd/heideroosjes/anouk/epica/enz...
Niet echt mee eens. gathering stond op main stage van Wacken, zegt al wel wat over hun bekendheid... Epica is razend polulair in mexicoquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:56 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel een beetje mee, hoor. Die hebben in het buitenland net zo'n kleine aanhang als in ons eigen land, dus is dat succesvol te noemen? Ik bedoel, The Gathering, heerlijke band, maar de mensen kennen de band niet. Within Temptation is door enkele hitjes wel iets bekender en doet het goed bij de onze buren in het oosten. En de rest. Epica is jong, op zich talentvol, ben benieuwd. After Forever doet het redelijk in zuid- en middenamerika.... maar om een lang verhaal kort te maken, dit is niet echt succesvol...
Valt mee, ik geef je geen ongelijk. Ik ken ongeveer alle bands die je noemt, op Haatstrijd na, maar dat is vast een jonge band, en ik ben niet zo jong meer. Ik heb WT en AF vanuit de kinderschoenen zien ontstaan, en Epica is ontstaan uit AF. Het blijft heerlijke muziek, en het heeft een schare fans die de bands veelal altijd zullen blijven volgen. Maar echt grote bekendheid is het niet te noemen, toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Niet echt mee eens. gathering stond op main stage van Wacken, zegt al wel wat over hun bekendheid... Epica is razend polulair in mexico, AF weet je zelf ook wel
. maargoed, robbie williams bijvoorbeeld is hier ook erg populair, maar ik hoorde hem ook weer zeggen dat hij in ae rust door amerika zou kunnen lopen.. ach, boeiend. sorry voor deze lamme reply. heb te weinig geslapen...
Anouk had met Nobody's Wife een hit in heel Europaquote:Op vrijdag 25 november 2005 06:29 schreef Aagje75 het volgende:
heideroosjes? u got to be kidding
En Anouk in Belgie wel, maar verder?
Shell?quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:27 schreef JMS00 het volgende:
[..]
Bart Becht, de best betaalde CEO van de UK. Verdient incl. optiepaketten en bonussen zo'n 20 miljoen Pond dit jaar.
En hier in Nederland maar zeiken over die 10 miljoen Euro die Moberg krijgt van Ahold.![]()
Ja maar dat is half engelsquote:
foutje.... ik bedoelde dus: "3.8% van het wit gewassen geld in nederland, is daadwerkelijk verkregen in nederland"quote:Op zondag 19 februari 2006 22:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van al het wit gewassen geld in de wereld?
96.2% van het witgewassen geld komt uit het buitenland.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik begrijp het nog steeds niet maar ok
jaquote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat in Nederland wordt witgewassen?
Nee bij Reckitt Benckiser, een soort van Unilever. Grossiert vooral in was -en schoonmaakmiddelen.quote:
koninklijke shell...quote:Op maandag 20 februari 2006 01:03 schreef Wojworshebn het volgende:
Nl is toch grootaandeelhouder van shell? (anders weer een illusie minder)
Toen de Koninklijke Nederlandse Petroleum Maatschappij(beter bekend als koninklijke olie) en de Shell Transport en Trading Company zijn opgingen in Royal Dutch Shell in 2005, zijn de aandelen 60/40 zijn verdeeld; 60% voor de aandeelhouders van Kon. Olie, 40% voor die van Shell.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:03 schreef Wojworshebn het volgende:
Nl is toch grootaandeelhouder van shell? (anders weer een illusie minder)
Shell is 60% Nederlands.quote:
Ehh.. correctie: Ballast HAM Dredging (wat is ontstaan uit een fusie tussen de baggertakken van de HAM en Ballast Nedam) is overgenomen door Van Oord ACZ en dat bedrijf gaat inmiddels onder de naam Van Oord door het leven. De andere grote (internationale) Nederlandse speler op die markt is Boskalis Westminster. Samen/in concurrentie met twee Belgische maatschappijen, Jan de Nul en DEME, voeren ze alle grote werken in de wereld uit, mits de markt er voor open staat. Wat in bijvoorbeeld Amerika en China niet het geval is. Oplossing? Neem een lokale baggerboer over!quote:Op maandag 20 februari 2006 02:16 schreef Steijn het volgende:
Ik denk bij Nederlandse successen in het buitenland gelijk aan baggeren. Dus aan bedrijven als Van Oort en BHD (overgenomen door Dragados weliswaar). Laten we ook de tenten niet vergeten, de firma de Boer uit Alkmaar is marktleider op het gebied van evenementententen.
Valt mee hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:29 schreef Richie_Rich het volgende:
De luxe botenmakers.
In de wereld van de luxe jachten boven de 50 meter is Nederland toch wel dé wereldspeler.
Daaronder zijn het geloof ik voornamelijk de Italianen en de Amerikanen.
Huisman?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:56 schreef JMS00 het volgende:
[..]
Valt mee hoor
Feadship, samenvoeging van de Vries en van Lent, is de enige redelijk grote(hoewel ze zelf vinden dat ze de marktleider zijn)
Amels doet ook een beetje mee.
Maar in de klasse waar ze het meeste in verkopen(30-50 meter) zijn ze een van de velen.
In de echte topklasse zijn Lürssen en Blohm Voss veel groter.
Waren die Nederlands?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:26 schreef innepin het volgende:
Vengaboys.
Speed en Speed 2quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:58 schreef kleinstofzuigertje het volgende:
Jan de bont.
Ieuw, doe je dat nou om mij te pesten? Heb ik net een hele verhaal over de Nederlandse baggerwereld neergepend, kom jij hier mee aanzettenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef cheukert het volgende:
Smit (bekend van het baggeren) is heel groot, evenals Mammoet (oa berging)
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:07 schreef Fys het volgende:
Ahold, Unilever, Philips, Heineken, Shell, ING Group, ABN Amro
Bij mijn weten is het concept Duits, trouwens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:19 schreef JMS00 het volgende:
Alleen Bobby Farell komt van Aruba, de anderen komen van Jamaica en Monserrat.
Trouwens, de Golden Earring heeft natuurlijk enige faam in de VS en de UK.
Dan kan je Van Gogh, Rembrandt, Mondriaan en de rest ook wel noemen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
Maurits Cornelis Escher.
Nee joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.clown hat-curly hair-smiley face
Lezen:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:17 schreef Richie_Rich het volgende:
Baggeren is toch voornamelijk Boskalis? Of loop ik nu erg achter?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 03:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ehh.. correctie: Ballast HAM Dredging (wat is ontstaan uit een fusie tussen de baggertakken van de HAM en Ballast Nedam) is overgenomen door Van Oord ACZ en dat bedrijf gaat inmiddels onder de naam Van Oord door het leven. De andere grote (internationale) Nederlandse speler op die markt is Boskalis Westminster. Samen/in concurrentie met twee Belgische maatschappijen, Jan de Nul en DEME, voeren ze alle grote werken in de wereld uit, mits de markt er voor open staat. Wat in bijvoorbeeld Amerika en China niet het geval is. Oplossing? Neem een lokale baggerboer over!
TNO Delft heeft internationaal ook een reputatie hoog te houden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:24 schreef cheukert het volgende:
Niet te vergeten TU Delft met Lucht- en ruimtevaarttechniek
Paul Verhoeven daarentegenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef MrBean het volgende:
Nederlandse schrijvers zijn nooit echt doorgebroken in het buitenland volgens mij ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |