Die was toch bij JENSEN! ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat was er allemaal met Shak vanavond>
Okéquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Ja, vind ie lekker
Vraag het anders ff in F&F
Geen gebagger, ik ben nog wakkerquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:27 schreef _moder8or_ het volgende:
OkéKan ik ook natuurlijk even doen (F&F).
Tot ziens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
IDFA-docu op 3 nog even gaat bekijken.
Kattekwaad???quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:27 schreef pascalheister het volgende:
tuurlijk ga je naar school robbie, kattekwaad haal je maar tijdens het voetbal uit
laat dat uitslapen maar aan mij overquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kattekwaad???
Ik dacht meer aan uitslapen![]()
Dan kun je net zo goed thuis blijvenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Slapen kan je ook in de klas doen TR
Kan ook, maar dat is mijn idee alquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed thuis blijven.
Handjes boven de dekens hequote:Op vrijdag 25 november 2005 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
Nog even nagenieten met Wytske op de buis en dan richting bed.
Dr is hier ergens een topic vol malloten op Fok, die verwachten een weekend met een pak sneeuw en gladheid van 20 cm. Dus het had nog erger gekundquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jalalalala Hoi.
Tentamen ging okay. Daarna twee teams van de mat afgespeeld in de zaal. We waren zo goed. Daarna Chinees gegeten, voetbal gekeken, een hoop verloren met pokeren en net verzopen in de regen.
Jouw dag kan dus niet meer stukquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jalalalala Hoi.
Tentamen ging okay. Daarna twee teams van de mat afgespeeld in de zaal. We waren zo goed. Daarna Chinees gegeten, voetbal gekeken, een hoop verloren met pokeren en net verzopen in de regen.
Dit figuur ligt ook nog onder de pooltafel te schuilen voor JaWiquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jouw dag kan dus niet meer stuk
Nou, het is al vrijdag en die duurt nog 23 uur. Kan nog veel stuk dusquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jouw dag kan dus niet meer stuk
En in dat ene uurtje ben je moderachtor alweer tegen het lijf gelopen, ook nog esquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, het is al vrijdag en die duurt nog 23 uur. Kan nog veel stuk dus
Kun je nagaan wat voor kutdag dit wordtquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En in dat ene uurtje ben je moderachtor alweer tegen het lijf gelopen, ook nog es
Het zit je ook niet mee he .... biertje dan maarquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor kutdag dit wordt
Chocopepernoten dan wle hequote:
NEEquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
En de vote loopt nog steeds door"
Moet TerroRobbie morgen de eerste 2 uur naar school gaan voor 2 uurtjes strafrecht?
Ja
Nee
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Schuimpjes zijn goed (zolang ze niet te zacht zijn)
Pepernoten en bier, goeie combo is dat toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |