De bewoners weten nog steeds niet wie er genomineerd staan en speculeren er af en toe op los.
Daarna volgt de discussie of ze wel of niet over hun nominatie mogen praten. Rob haakt hieropin en heeftgisteren in de DBK te horen gekregen dat hij er niet over mag praten.
In de zithoek legt Dido Nathalie uit hoe je chocolade van suede afhaalt. De huishoud tip van Dido voor vandaag is: "het op laten drogen en dan er gewoon met een schuursponsje afhalen".
![]()
Dido vraagt in het wilde weg hoe die poef zo vies komt eigenlijk(vroeg ik mij ook al af: welke smerige bewoner heeft er zoveel chocola lopen kwijlen). Nathalie weet uit te leggen dat dat gebeurt is bij het vlaworstelen. Ze had haar been er toen op liggen.
Lieske legt Roel uit hoe hij moet wassen.
Roel: "Hij staat nu op bont he, maar mijn was is zwart"
Lieske: "Bont is ook zwart roel"
Terwijl Dido nog met de Chocola op de poef bezig is bespreekt ze met Joost om vanavond een griezel avond te organiseren. Joost zal een griezelig verhaal gaan vertellen.
Nathalie komt aan Dido melden dat haar haar groen is uitgevallen
![]()
. Het komt volgens Rob waarschijnlijk door de thee waarmee ze het gewassen heeft.
![]()
Dido maakt nog de opmerking dat haar haar niet is gaan glimmen door de haarverf.