abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:00:16 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32553628
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van donderdag 24 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32555565
Nathalie heeft haar hoofd onder de kraan gestopt. Op advies van Dido heeft ze het gewassen met zwarte thee. Ze schijnt iets van een allergie te hebben voor haarverfen. Ze zit nu met Dido (die haar heeft geholpen) in de huiskamer wat te praten over de allergie die ze heeft voor haarverf. Ze krijgt als ze haar haar verft soms zweertjes of plekjes in haar nek zegt ze.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32555749
"Kom op, nu gaan we naar bed", zegt Dido.
Dido en Nathalie gaan eerst naar de badkamer om de haren goed uit te spoelen.

Nathalie: "Weet je hoe het ook komt..... die verf gaat in mijn haren zitten".
Het is wel minder rood nu dat haar hoor, zegt Dido om Nathalie een beetje gerust te stellen
pi_32555894
Rob had even een geintje bedacht. Toen Nathalie en Dido met de haren bezig waren was hij even naar het toilet geweest. Toen hij terug kwam in de slaapkamer is hij in Nathalie haar bed gaan liggen. Nathalie had het niet gelijk in de gaten, maar schrok toen ze in bed wilde gaan liggen.

Rob ging gelijk weer naar zijn eigen bed, even vertellen over zijn grap, en daarna wensen Rob en Nathalie elkaar "Good Night" en is het weer stil in de slaapkamer
pi_32556292
Het lijkt er op dat iedereen van de emoties en vermoeienissen van vandaag en de exit-avond stevig moe is. Het is dus echt ongelooflijk stil op de slaapkamer.

(Dus tijd om zelf ook het bedje eens op te gaan zoeken)
  vrijdag 25 november 2005 @ 07:50:29 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32557931
Rust in Huize Big Brother. Ze slapen nog,
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:11:37 #7
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32558672
Alle bewoners liggen nog in diepe rust!

Een live stream staat op de tuin waar een stuk zeil wappert?! waarschijnlijk door de harde wind en slechte weer naar beneden gekomen of los gescheurd of zoiets!?
Born this way
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 11:14:26 #8
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32561087
Ze zijn wakker
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_32564290
Joost, Roel en Lieske staan voor de tuindeuren en praten erover dat het zielig is voor de bloemencorso's, dit slechte weer...
Nu wil Roel pokeren en dan om echt geld, dan geven ze dat aan elkaar als ze uit het huis zijn.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:05:11 #10
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_32565846
Rob en Joost hebben even een pauze in hun trick-track spel ingelast, Joost maakt van de gelegenheid gebruik om maar ff wat te eten.
Samen met Nathelie bespreekt Joost dat het voor één iemand alweer de laatste vrijdag is. Nathalie denkt te raden dat Lieske op Dido heeft gestemd. Joost denkt dat hij op de bank zit door twee stemmen waarvan één van Roel natuurlijk.

Daarna komen Lieske en Roel erbij en bespreken ze nog een keer het idee om een rondje te stemmen zodat iedereen op de bank komt. Roel vind het een goed idee om zo BB onderuit te halen.
Al vind Lieske het een heel trickie-idee, omdat één iamand zich er niet aan kan houden en dat er dan iemand niet op de bank zit.
Ze hebben het er vanavond tijdens het eten nog een keer over.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bergie88 op 25-11-2005 14:06:34 (picture) ]
pi_32566568
Joost zit volgens mij helemaal niet op de bank hoor! Roel, Dido, Lieske en Rob zitten er.
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:33:21 #12
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_32566806
De bewoners weten nog steeds niet wie er genomineerd staan en speculeren er af en toe op los.

Daarna volgt de discussie of ze wel of niet over hun nominatie mogen praten. Rob haakt hieropin en heeftgisteren in de DBK te horen gekregen dat hij er niet over mag praten.

In de zithoek legt Dido Nathalie uit hoe je chocolade van suede afhaalt. De huishoud tip van Dido voor vandaag is: "het op laten drogen en dan er gewoon met een schuursponsje afhalen".

Dido vraagt in het wilde weg hoe die poef zo vies komt eigenlijk(vroeg ik mij ook al af: welke smerige bewoner heeft er zoveel chocola lopen kwijlen). Nathalie weet uit te leggen dat dat gebeurt is bij het vlaworstelen. Ze had haar been er toen op liggen.

Lieske legt Roel uit hoe hij moet wassen.
Roel: "Hij staat nu op bont he, maar mijn was is zwart"
Lieske: "Bont is ook zwart roel"

Terwijl Dido nog met de Chocola op de poef bezig is bespreekt ze met Joost om vanavond een griezel avond te organiseren. Joost zal een griezelig verhaal gaan vertellen.

Nathalie komt aan Dido melden dat haar haar groen is uitgevallen . Het komt volgens Rob waarschijnlijk door de thee waarmee ze het gewassen heeft.

Dido maakt nog de opmerking dat haar haar niet is gaan glimmen door de haarverf.
pi_32567283
Lieske komt in de koelkast een bakje champignons tegen.
"Hoeveelste is het vandaag..... de 25-ste???", vraagt Lieske en gooit het bakje champignons in de prullenbak. "Deze is al helemaal overtijd, die zijn van de 13e", zegt ze.
Joost: "Nee Lies, die champignons die zijn echt nog wel goed, champignons zijn ALTIJD beschimmeld".
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:50:16 #14
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_32567318
Dido is begonnen met het opruimen van de kastjes in de hal en plaats de schalen weer terug die Joost in de kast van Menno has verstopt. Daarna jaagt ze Joost de hal uit. Joost z'n reactie hierop: "Ik ben de binnenhuis-homo laat mij dat nou inrichten".

Dido vind het niet leuk comentaar te krijgt nou ze eindelijk aan het opruimen is. Dido: "Daarom zal ik voortaan niet meer opruimen".
pi_32567528
Ondertussen zijn alle bewoners aan de keukentafel gaan zitten voor een potje kaarten.

vrijdag 25 november 2005 @ 14:58:35 #16
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_32567562
Joost merkt op terwijl ze aan het kaarten zijn het volgende: "Voor het eerst zijn er net zoveel rokers als niet rokers, zijn er net zo veel mannen als vrouwen en zijn er net zoveel koffie als theedrinkers".
BB heeft het dus eerlijk verdeelt in z'n huisje.
pi_32569551
Roel leert van Rob hoe de wasdroger werkt...... het schoonmaken van het pluizenfilter en het lege van de waterbak.

Hij gaat zelfs de handdoeken opvouwen, en in de kast leggen.
pi_32569710
De bewoners horen buiten geluid en lopen naar de serredeuren. Ze zien mensen IN de tuin.

Lieske zwaait even naar ze.

"Attentie bewoners, de serredeuren moeten absoluut gesloten blijven".

Nathalie is ondertussen naar de DBK geweest in verband met haar voet.
Ze is nu terug uit de DBK en gaat de "geheime kamer" in.
Waarschijnlijk krijgt ze daar bezoek van de dokter, veronderstellen de bewoners.

pi_32570007
De bewoners hebben zich verstopt voor Nathalie. Als ze terug komt uit de blauwe kamer loopt ze de anderen dus ook overal te zoeken. Eerst in de herenkamer, dan in de meidenkamer....
Nu probeert ze het washok, (waar Roel, Rob en Joost zich verstopt hebben), maar krijgt de deur niet open.

[ Bericht 14% gewijzigd door M-en-A op 25-11-2005 16:24:32 ]
pi_32570104
Terwijl ze dus nog in het toilet zoekt, komen de heren toch maar uit het washok tevoorschijn.
Rob vraagt wat de dokter gezegd heeft. "Nou die kon verder niks, hahh", zegt Nathalie.
Ja wij hadden ons maar even verstopt, want de andere twee vrouwen zijn ook weg". zegt Rob

Terwijl ze met z'n viertjes naar de huiskamer gaan, komen Dido en Lieske uit de kast in de gang kruipen.

[ Bericht 6% gewijzigd door M-en-A op 25-11-2005 16:26:39 ]
pi_32570157
Roel tegen Dido: Wat heb je met je haar gedaan joh! Je lijkt wel een ontplofde mol!
Ik vind "mijn Broekie" lief! :-D
pi_32570172
Nathalie verteld dat de dokter naar haar voet gekeken heeft, maar dat ze dus straks hoort wat er verder gebeurd. De dokter had wel wat gezien, wilde verder niks zeggen, maar Nathalie krijgt later via een ander meer te horen, zegt ze.
pi_32571815
Lieske is ondertussen in de DBK. Was even een stream te zien waar ze met een briefje in haar handen op de stoel zit.

pi_32571991
"Willen ALLE bewoners naar de DBK komen"
Rob vermoedt dat ze de uitslag voor de nominatie krijgen.
pi_32572050
Ondertussen zien we een drietal mensen in overall in de huiskamer lopen. Lieske komt weer uit de DBK en doet net alsof ze naar het toilet gaat. Ze schiet na het dichtklappen van die deur snel de slaapkamer in.
Daarna is ze naar het washok toegegaan. Heb helaas niet kunnen zien wat ze daar heen gebracht heeft. En toen is ze weer de DBK ingegaan om bij de anderen te gaan zitten.
Op de stream is even het geluid van zagen te horen....

[ Bericht 19% gewijzigd door M-en-A op 25-11-2005 17:32:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')