abonnement Unibet Coolblue
pi_33025022
Mexoryl hoe weet je dat het comodogeen is? Is daar een lijst voor of iets dergelijks? Wat is je bron?

Ben trouewns erg geintresseerd in de werking van die scrub en dat zwarte blok wat je hebt 2low4zero,, dus hou me ff op de hoogte aub
  maandag 12 december 2005 @ 20:38:31 #102
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33025677
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:21 schreef CarpeNoctem het volgende:
Mexoryl hoe weet je dat het comodogeen is? Is daar een lijst voor of iets dergelijks? Wat is je bron?

Ben trouewns erg geintresseerd in de werking van die scrub en dat zwarte blok wat je hebt 2low4zero,, dus hou me ff op de hoogte aub
Is goed, ik hou je op de hoogte. Ik heb het gister besteld, dus het zal ergens deze week wel binnenkomen.

Wat betreft die lijst van ingredienten die comedogeen zijn, ik kwam laatst nog op een website waar een hele uitgebreidde tabel stond verdeeld in groen, oranje en rood. Groen was helemaal niet comedogeen en rood was zeer comedogeen. Ik kan alleen die website niet meer terug vinden.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  maandag 12 december 2005 @ 20:47:42 #103
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33025980
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]
Wat betreft die lijst van ingredienten die comedogeen zijn, ik kwam laatst nog op een website waar een hele uitgebreidde tabel stond verdeeld in groen, oranje en rood. Groen was helemaal niet comedogeen en rood was zeer comedogeen. Ik kan alleen die website niet meer terug vinden.
Ik heb hem gevonden, http://www.zerozits.com/Articles/acnedetect.htm#inglist

quote:
Op maandag 12 december 2005 10:54 schreef miki het volgende:
Mannen, ik heb jullie advies nodig!

Ik zoek een lekker (en niet te duur, liefst onder 10 euro) crème-pje voor mijn vader. Hij heeft een redelijk normale huid, misschien af en toe wat droog.
Ik ben aan het twijfelen tussen de crème van huismerk Etos, van de Hema, of van L'Oreal Menexpert. Ben vooral benieuwd naar ervaringen over de crèmes van de Etos en de Hema!

Of zeggen jullie: die moet je helemaal niet pakken, maar een ander (niet duur) merk?
Trial and error, probeer gewoon iets van Biotherm of L'Oreal. In de openingspost staan diverse merken opgesomd, daar staat vast wel wat tussen. En als je het echt goedkoop wil houden dan kom je idd uit bij de Hema of Etos, sommmige mensen zijn positief over deze merken en anderen weer niet.
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:21 schreef Kaizen het volgende:

[..]

Ik heb bovenstaande produkten geprobeerd (behalve Enzymoin, ipv hiervan heb ik Cosmetic Lad):
- Herbalism: dit beviel me wel, resultaten waren aardig maar iets minder makkelijk in gebruik
- Ocean salt: vind maar erg grote korrels zout tussen zitten, geen fijne scrub
- Coal face: een van de betere fash wash die ik tegen gekomen ben, een aanrader
- Cosmetic Lad: niet fijn, laat een wat glimmende huid achter en ik heb het idee dat het niet makkelijk door de huid wordt opgenomen, ruikt wel lekker

Van de genoemde produkten zal ik alleen nog een keer Coal face kopen.
Cool, thx voor je review. Ik heb er wel redelijk vertrouwen in. Zowel op Fok! als op het internet lees ik echt veeeel lovende woorden over de produkten die ik heb besteld.
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef Badabingea het volgende:
Ik wordt gek van die ruwe plekken. Ze zeggen van die loreál lijn, dat je huid niet trekkerig wordt, maar dat is dus wel zo, beetje jammer weer...
Idd een beetje jammer, L'Oreal Menexpert had toch meerdere soorten cremes? Misschien moet je een andere creme uit die lijn proberen.

[ Bericht 62% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 12-12-2005 21:02:23 ]
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_33034379
Ik vroeg me af of er een verband zit tussen flink gewicht kwijt raken en de sterkte van de huid en dan met name in het gezicht. Ik ben afgelopen jaar zo'n 20 kilo afgevallen. Hardstikke goed natuurlijk maar toen ik op vakantie in de spiegel keek, schrok ik een beetje, want ik zag opeens een soort groef langs allebij de mondhoeken lopen. Een expressie lijntje. Tot op de dag van vandaag zijn die nogsteeds niet weg (kutzooi ) en daar baal ik eigenlijk wel een beetje van.

Aangezien je in de vakantie minder sport, helemaal als er een hoop drank elke avond voorhanden staat, is het dan ook zo dat de huid slapper wordt? Of komen die lijntjes door een droge huid? Het zou me niet verbazen als het het laatste is, want ik heb ook nog wel eens eczeem uitslag gehad op m'n armen, iets wat ook kan ontstaan d.m.v. een droge huid.

Mijn vragen zijn dus:
- Is er een verband tussen grote gewichtsafname en stevigheid van de huid, gespecificeerd in het gezicht?

- Is het waarschijnlijk dat ik een droge huid heb, of komt het door het afvallen?

- (de belangrijkste) Wat kan ik hier tegen doen?

Alvast bedankt
  dinsdag 13 december 2005 @ 18:27:16 #105
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33049274
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 02:07 schreef sannydude het volgende:
Mijn vragen zijn dus:
- Is er een verband tussen grote gewichtsafname en stevigheid van de huid, gespecificeerd in het gezicht?

- Is het waarschijnlijk dat ik een droge huid heb, of komt het door het afvallen?

- (de belangrijkste) Wat kan ik hier tegen doen?

Alvast bedankt
Het zouden dehydratatie-lijntjes kunenn zijn, dus vocht te kort. Als je heel erg dik bent geweest dan kan volgens mij een gedeelte van de vet in je gezicht gaan zitten, als je dan in een redelijk snel tempo afvalt dan kan ik me voorstellen dat je gezicht misschien wat slapper wordt. In z'n algemeenheid geldt dat zeer zwaarlijvige mensen na afloop last kunnen krijgen van hangend vel, soms is dat zelfs zo erg dat alle overbodige vel operatief verwijderd wordt. Misschien moet je gewoon wat meer spieren kweken en een gezichtscreme aanschaffen.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_33049494
sporten is het probleem niet, daardoor ben ik ook alles kwijt geraakt en heb naast cardio ook krachttraining gedaan, en doe het nogsteeds wel in mindere mate, maar toch.

Aan welk product zou ik dan wat hebben en waar kan ik het het beste kopen?
(ben 100% onbekend op dit gebied )

alvast bedankt
  dinsdag 13 december 2005 @ 18:50:17 #107
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33049762
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef sannydude het volgende:
sporten is het probleem niet, daardoor ben ik ook alles kwijt geraakt en heb naast cardio ook krachttraining gedaan, en doe het nogsteeds wel in mindere mate, maar toch.

Aan welk product zou ik dan wat hebben en waar kan ik het het beste kopen?
(ben 100% onbekend op dit gebied )

alvast bedankt
Je kan op deze 2 sites een gratis online huidanalyse doen, de 1e site is wat meer gericht naar dames en de 2e site wat meer naar mannen.

http://www.vichy.com
http://www.vichyhomme.com/gb/checkup/index.html

Op basis van deze uitslag kan je zien wat voor huid je hebt en wat voor producten Vichy je aanraad. Maar je kan natuurlijk ook een ander merk kopen, wat voor merk is echt puur trial and error, wat voor de 1 werkt dat werkt voor de ander weer niet. Zie ook de openingspost voor een opsomming van verschillende produkten en waar je deze kan kopen.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_33050058
ok heel erg bedankt 2L0w4Zer0

edit: site's doen het niet helemaal onder constructie of gewoon problemen. Hoop niet dat het aan mijn pc ligt. Anders maar even morgen op school proberen

[ Bericht 48% gewijzigd door sannydude op 13-12-2005 19:14:09 ]
pi_33054118
@sannydude en 2low

tis vind ik beetje te simpel om via een site te concluderen wat voor huid je hebt, als je naar een goede parfumerie gaat (het liefst een met gekwalificeerd personeel en een schoonheidssalon erbij) kan je het gewoon even vragen, en ze checken het voor je, en kunnen ze je bovendien goede producten aanbieden. Lijkt me stukje zekerder dan een site.
  dinsdag 13 december 2005 @ 21:59:44 #110
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33055920
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:07 schreef CarpeNoctem het volgende:
@sannydude en 2low

tis vind ik beetje te simpel om via een site te concluderen wat voor huid je hebt, als je naar een goede parfumerie gaat (het liefst een met gekwalificeerd personeel en een schoonheidssalon erbij) kan je het gewoon even vragen, en ze checken het voor je, en kunnen ze je bovendien goede producten aanbieden. Lijkt me stukje zekerder dan een site.
Heb je op zich wel gelijk in, ik heb op het internet wel meerdere van die testjes gedaan en er kwam wel iedere consequent uit dat ik een gecombineerde huid heb. Bij mij zal dat wel redelijk kloppen, mijn voorhoofd, slapen en neus zijn vettig, terwijl het gebied rondom mijn mond meer aan de droge kant is en mijn wangen zijn dan weer normaal.

Trouwens @sannydude, Dr. van der Hoog heeft ook zo'n test: http://www.dr-vanderhoog.nl/
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:01:43 #111
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33055969
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:02 schreef sannydude het volgende:
ok heel erg bedankt 2L0w4Zer0

edit: site's doen het niet helemaal onder constructie of gewoon problemen. Hoop niet dat het aan mijn pc ligt. Anders maar even morgen op school proberen
Die 2e site doet het idd bij mij ook kut.
Die 1e site doet het bij mij wel goed.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:53:47 #112
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33057788
Even een vraagje voor de kenners:

ik heb af en toe best wel last van een onzuivere huid. Ik heb een tijdje Roaccutane gebruikt tegen acne, en dat heeft goed geholpen. Ik heb nu wel vaak last van een soort bultjes op mn huid, die je alleen in het licht ziet. Ze zijn niet rood ofzo. Ook vaak vlekjes of andere gekke onzuiverheden. Ik heb geen puistjes meer, maar wel af en toe mee-eters. Soms lijkt mn huid superdroog, andere keer ( rond mn neus bijvoorbeeld ) weer vettig. Ook krijg ik overal op mn gezicht af en toe zo'n bultje. Dr lijkt ook een beetje vocht uit te komen, maar geen talg. Iemand tips ideeen wat dit allemaal is en wat ertegen te doen?? En hoe je je huid ECHT gaaf krijgt??
pi_33108248
is het nou eigenlijk wel goed om te hydrateren op plekken waar puistjes ontstaan ik bedoel daar wordt het toch vetter van ( je huid ) ?

zelf gebruik ik nivea aftershave balm ( na het scheren natuurlijk ) en verder vichy normaderm tegen de pukkels.
the greatest of evils and the worst of crimes is poverty, and that our first duty - a duty to which every other consideration should be sacrificed - is not to be poor.
pi_33142993
Ik ga maar eens een keer wat uitproberen. Naar aanleiding van deze thread heb ik ClearSkin Purifying Mask van Dr. Van der Hoog gekocht. "Vette / onzuivere huid. Zuivert en reguleert talgafscheiding" staat op de tube. Ik ben benieuwd. Ik ben benieuwd hoeveel maskers je er eigenlijk ook uit kan halen.

Tevens heb ik vandaag ook bij wijze van experiment twee dingetjes van de nieuwe L'Orèal mannenlijn gekocht: Hydra Energetic (anti-wallen) en Pure & Mat (hydraterende gel / anti-vette huid). De laatste als vervanging van de Nivea creme. Kijken of het nu écht verschil maakt. De eerste wilde ik gewoon uitproberen.
pi_33157987
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef MadGuy het volgende:
Ik ga maar eens een keer wat uitproberen. Naar aanleiding van deze thread heb ik ClearSkin Purifying Mask van Dr. Van der Hoog gekocht. "Vette / onzuivere huid. Zuivert en reguleert talgafscheiding" staat op de tube. Ik ben benieuwd. Ik ben benieuwd hoeveel maskers je er eigenlijk ook uit kan halen.

Tevens heb ik vandaag ook bij wijze van experiment twee dingetjes van de nieuwe L'Orèal mannenlijn gekocht: Hydra Energetic (anti-wallen) en Pure & Mat (hydraterende gel / anti-vette huid). De laatste als vervanging van de Nivea creme. Kijken of het nu écht verschil maakt. De eerste wilde ik gewoon uitproberen.
Merk weinig verschil
KLAAS JAN HUNTELAAR
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 17 december 2005 @ 12:30:01 #116
78918 SeLang
Black swans matter
pi_33158032
Ik gebruik zeep die eigenlijk voor Chinese meisjes bedoeld is

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_33158257
ik gebruik nu een tijdje
Lóreal men expert hydra energy in combinati met een oogcreme ( eerst eentje van dokter van de hoog en nu een van nivea) en begin nu duidelijk te merken dat het helpt
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:10:58 #118
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33161651
Ik heb me Lush zooi vandaag binnengekregen, dus ik ga het zo ff proberen.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_33161734
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:10 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik heb me Lush zooi vandaag binnengekregen, dus ik ga het zo ff proberen.
ik weet iig zeker dat ik het niet per post ga bestellen maar gewoon even naar de winkel ga succes
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:22:19 #120
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33161917
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:15 schreef CarpeNoctem het volgende:

[..]

ik weet iig zeker dat ik het niet per post ga bestellen maar gewoon even naar de winkel ga succes
Ik heb het zondag 11 december besteld en zaterdag 17 december binnengekregen, dus ongeveer een weekje levertijd. Als ze hier in Groningen nou ook ff zo'n winkel hadden, maar helaas.

Het ruikt iig wel lekker allemaal. En die scrub heeft echt hele grove korrels, ik heb die Enzymion ff op me hand gesmeerd en het trekt gewoon in de huid, voelt niet vet aan en er blijft ook geen laagje achter. Zometeen ff alles proberen.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:56:07 #121
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33165647
Nou de lush ervaring:

Ocean Salt:
Ocean Salt is idd een grove scrub, maar de korrels voelen niet scherp aan. Mijn Normadermscrub heeft bijvoorbeeld hele kleine scherpe korrels. Ocean Salt is wel ff wennen om uit te smeren, omdat het niet vermengd is met een ruime hoeveelheid gel of iets dergelijks, er zit wel een soort cremeachtige substantie doorheen, maar de korrels overheersen zeker wel. Aangezien er gewoon zee-zout doorheen zit zullen de korrels op den duur gewoon wegsmelten door het water, maar dat was te verwachten natuurlijk. Al met al denk ik dat het best een fijne scrub is, op het uitsmeren na. Het ruikt ook wel lekker.

Herbalism:
Op het internet heb ik gelezen dat dit spulletje echt scheen te stinken, nou dat valt echt reuze mee, het ruikt gewoon een beetje kruidig. Net als Ocean Salt is Herbalism ook best lastig om aan te brengen. Je moet de hoeveelheid ter grote van een erwt nemen (iets meer is zeker wel handiger), dat vemengen met een paar druppels water en dan met je handen uitwrijven totdat je een beetje een korrelige cremige substantie hebt. Vervolgens verspreid je het over je gezicht met draaiende bewegingen en af en toe druk je het wat aan, het schuimt niet. Als je 's ochtends haast hebt dan kan je het beter niet gebruiken.

Coalface:
Dit is inprincipe gewoon een blok zeep met een zwart kleurtje, je gebruikt het ook gewoon als zeep, het voelt aan als zeep en het schuimt ook net zoals zeep. Coalface is dus verreweg het makkelijkste in gebruik, het schuim is een beetje grijzig van kleur en het reinigt op zich gewoon goed. Wat ik altijd wel met zeepblokken heb en dit is bij Lush dus niet anders, is dat je huid na het afspoelen altijd een beetje typisch aanvoelt, je hand kan je bijvoorbeeld niet soepel over je huid heen strijken en je hebt een licht trekkerig gevoel. Maar na het afdrogen voelde me huid wel glad en zacht aan. Coalface heb ik gelijk gebruikt na Herbalism trouwens, dus niet in een aparte sessie.

Enzymion:
Dit is gewoon een witte luchtige creme die erg makkelijk uitsmeert. Ik heb het eerst alleen op de onderste helft van me gezicht gesmeerd, dus alles beneden neusniveua. Het trekt gewoon normaal in de huid en je huid voelt daarna zacht aan, niet vettig ofzo. Het ruikt best wel lekker, maar verder niet overdreven sterk. Ik heb het niet op mijn voorhoofd, slapen en neus gesmeerd, wat dus mijn probleemgebieden zijn, omdat ik het eerst wat voorzichtig wou aanpakken en eerst afwachten wat het op het onderste gedeelte van me gezicht doet. Ik ga het vannacht voordat ik op bed ga op me hele gezicht proberen, omdat het inprincipe gewoon in je huid trekt en geen laagje achterlaat.

Al met al was het best een positieve ervaring, het ruikt allemaal lekker en het reinigt goed. Maar voor redelijk veel gezichtsproduktenprodukten van Lush geldt dat je er wel de tijd voor moet nemen, zoals met Ocean Salt en Herbalism. Over het algemeen zie je deze trend trouwens wel bij meerdere organische en natuurlijke huidverzorgingsproducten, het kost bij sommige produkten gewoon wat meer tijd en het is wat moeilijker in gebruik. Daar staat tegenover dat er een stuk minder of zelfs helemaal geen synthetische troep in zit en dat de meeste werkzame stoffen puur natuur zijn.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_33166715
@low Die scrub, hoe werkt het op je huid? Is het te vergelijken met exclusieve producten (gebruiksvriendelijkheid even achterwege gelaten)

Je zegt dat er bijna geen gel tussen de scrub zit, dat betekent volgns mij dat de helft van de hoeveelheid die je in je hand hebt, al door de warme douche is gesmolten (of hoe noem je zoiets) of op de grond flikkert voor het je gezicht bereikt

Maar het belangrijkste, hoe was het resultaat?
pi_33166748
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:56 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
neusniveua
Je blijft moeite houden met het woord niveau hè?

Leuk zo'n 'review' trouwens!

Ik ben aan de slag gegaan met L'Oréal For Men. Ik ben benieuwd hoor. Beide spulletjes voelen en ruiken in ieder geval lekker. Daar waar de creme van Nivea wat vettig aanvoelt, voelt de Pure & Mat lekker frissig aan. De tijd zal het leren of de anti-wallen creme enig effect heeft. Volgens de reclame schijnt die ook de blauwe waas te verminderen. We shall see...

@ Badabingea: wat betreft uitwerking merk ik inderdaad weinig verschil dus. Het voelt wel anders, maar dat kan ook zijn omdat verandering van spijs doet eten.

@ AirRaid: wat merk jij precies? Wat zijn voor jouw de gunstige effecten? En hoe lang gebruik je het nu?
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:50:13 #124
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33167157
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:36 schreef CarpeNoctem het volgende:
@low Die scrub, hoe werkt het op je huid? Is het te vergelijken met exclusieve producten (gebruiksvriendelijkheid even achterwege gelaten)
De enige scrubs waar ik ervaring mee heb is die van Shiseido Men, Nivea, Vichy, Aubrey Organics, nog iets waar ik de naam niet meer van weet en dus Ocean Salt. Ik vind de scrub niet agressief ofzo, maar ik zou hem ook niet dagelijks gebruiken zoals de Lush site aanraad voor een vette huid. Voor de rest zitten er genoeg hydraterende bestandsdelen in Ocean Salt, dus uitdrogend is het ook niet.
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:36 schreef CarpeNoctem het volgende:
Je zegt dat er bijna geen gel tussen de scrub zit, dat betekent volgns mij dat de helft van de hoeveelheid die je in je hand hebt, al door de warme douche is verdampt of op de grond flikkert voor het je gezicht bereikt
Whehehe, dat verdampen gebeurt niet hoor. Maar als je niet oppast loop je inderdaad wel het risico dat er een gedeelte van je hand afvalt. Er zit wel een soort creme iets doorheen, dus de korrels plakken wel aan elkaar, je moet het echter gewoon met beleid aanbrengen en dan komt het wel goed. De scrub beviel verder wel, ik zal in de loop van de week ff een update posten wanneer ik wat meer oefening heb gehad met het gebruiken van me Lush produkten.

120 gram Ocean Salt kost trouwens 9,95 euro.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:59:09 #125
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_33167388
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:37 schreef MadGuy het volgende:
Je blijft moeite houden met het woord niveau hè?
Ja, ik weet het!
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:53 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Even een vraagje voor de kenners:

ik heb af en toe best wel last van een onzuivere huid. Ik heb een tijdje Roaccutane gebruikt tegen acne, en dat heeft goed geholpen. Ik heb nu wel vaak last van een soort bultjes op mn huid, die je alleen in het licht ziet. Ze zijn niet rood ofzo. Ook vaak vlekjes of andere gekke onzuiverheden. Ik heb geen puistjes meer, maar wel af en toe mee-eters. Soms lijkt mn huid superdroog, andere keer ( rond mn neus bijvoorbeeld ) weer vettig. Ook krijg ik overal op mn gezicht af en toe zo'n bultje. Dr lijkt ook een beetje vocht uit te komen, maar geen talg. Iemand tips ideeen wat dit allemaal is en wat ertegen te doen?? En hoe je je huid ECHT gaaf krijgt??
Ik dacht dat het MadGuy was die dit in deeltje 5 zei, de bultjes kwamen geloof ik door een te agressieve combinatie van reinigingsprodukten, tonic/lotion en gezichtscreme.
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:12 schreef ArdJ het volgende:
is het nou eigenlijk wel goed om te hydrateren op plekken waar puistjes ontstaan ik bedoel daar wordt het toch vetter van ( je huid ) ?

zelf gebruik ik nivea aftershave balm ( na het scheren natuurlijk ) en verder vichy normaderm tegen de pukkels.
Mits je de juiste creme gebruikt is het verder geen probleem om probleemgebieden met een creme te behandelen, ook een vette huid kan namelijk "uitgedroogd" zijn.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')