Dan kun je het beste een klei masker nemen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:13 schreef ByT3z het volgende:
scrubs heb ik ook al geprobeerd trouwens, misschien moet ik nog maar es kijken voor zo'n masker dat echt de talg uit de poriën zuigt
Prijzig spul, de Idealist Micro-D kost ongeveer 44 euro en Idealist Skin Refinisher kost iets van 40 euro.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:59 schreef PowerPoes het volgende:
Estee Lauder - Idealist Micro-D
Net nog ff goed mijn neus bestudeerd, en het lijkt er idd op dat de puntjes wat minder zijn nu ik die teatree gebruik (al gebruik ik Normaderm nog 's ochtends en om en om 's avonds, wissel 'm af met de scrub. 's Avonds ook alltijd de teatree creme erop)quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:06 schreef Pure-Poison het volgende:
Mischien kun je het beste een comedonenlepeltje gebruiken om je meeeters te verwijderen(bijmij help het echt perfect al heb ik er niet zo veel) eerst flinkt stomen of een warme douche.Je gezicht behandelen met de Tea Tree-lijn van het Kruidvat,masker,dag-nachtcreme,wasgel,scrub..reinigd echt perfect en is niet duur.
comedonenlepeltje??? wasdaquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:06 schreef Pure-Poison het volgende:
Mischien kun je het beste een comedonenlepeltje gebruiken om je meeeters te verwijderen(bijmij help het echt perfect al heb ik er niet zo veel)
Daar kun je goed meeeters mee uitdrukken,je kan er ook mee over je huid schrapen zeg maar(langs je neus b.v) zodat het vuil naar buiten komt.Kost een paar euro en hebbeb ze wel bij t kruidvat of etos ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:17 schreef ByT3z het volgende:
[..]
comedonenlepeltje??? wasda![]()
'k ga dit weekend eens op zoek naar tea trea
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |