abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2005 @ 00:34:50 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32608837
quote:
Op zondag 27 november 2005 00:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het zijn een stel werkloze stumperds.
ze zijn niet alleen werkloos, ze profiteren ook nog eens van een gratis gekraakte woning, onder het motto: "ja maar het staat toch leeg". de ergste vorm van parasitisme die ik ken.

ik wil knokploegen tegen dit soort lieden, ik wil dat ze uit hun huizen worden verjaagd door een gemene pesticide die alleen wordt ingezet voor de meest hardnekkige ratten en kakkerlakken, want dat zijn het.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32608861
quote:
Op zondag 27 november 2005 00:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ze zijn niet alleen werkloos, ze profiteren ook nog eens van een gratis gekraakte woning, onder het motto: "ja maar het staat toch leeg". de ergste vorm van parasitisme die ik ken.
Helemaal mee eens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 november 2005 @ 02:11:40 #78
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32610549
quote:

[..]

ik wil knokploegen tegen dit soort lieden, ik wil dat ze uit hun huizen worden verjaagd door een gemene pesticide
die alleen wordt ingezet voor de meest hardnekkige ratten en kakkerlakken, want dat zijn het.
ROFL

in dat geval ..... check this out (beter eerst de colum lezen die daar staat)
Kraken moet verboden worden + Marokanen slaags met krakers
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 27 november 2005 @ 02:29:39 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32610792
quote:
Op zondag 27 november 2005 02:11 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ROFL

in dat geval ..... check this out (beter eerst de colum lezen die daar staat)
Kraken moet verboden worden + Marokanen slaags met krakers
ja ik kende het voorval. god wat mis ik sjun soms.
pi_32613571
quote:

[..]

ik wil knokploegen tegen dit soort lieden, ik wil dat ze uit hun huizen worden verjaagd door een gemene pesticide die alleen wordt ingezet voor de meest hardnekkige ratten en kakkerlakken, want dat zijn het.
Je vergeet helemaal dat ze een monopolie hebben op moreel gedrag. Alleen zij weten hoe het eigenlijk hoort.
pi_32613720
Tuurlijk mag reisbureau Rita. Je ziet ook meteen wie ongewassen, werkloos en kansloos is.

Ik was laatst even in debat met krakers; ik zei zulke harde diplomatische dingen tegen hun, die me op dit forum een ban zou kosten. Dat deed me echt goed
Ik kan dingen soms echt technisch ongekend cru formuleren.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 27 november 2005 @ 11:34:40 #82
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32613751
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:32 schreef JohnDope het volgende:
Tuurlijk mag reisbureau Rita. Je ziet ook meteen wie ongewassen, werkloos en kansloos is.

Ik was laatst even in debat met krakers; ik zei zulke harde diplomatische dingen tegen hun, die me op dit forum een ban zou kosten. Dat deed me echt goed
Ik kan dingen soms echt technisch ongekend cru formuleren.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32613766
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:34 schreef McCarthy het volgende:

[..]

En vooral er nog even inwrijven; "jullie mogen best met geweld komen, dan bevestigen jullie alleen maar wat het volk van jullie denkt".
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32613792
Een opmerking als 'kuipers is landverrader' maakt jou wat mij betreft niet veel anders dan zulke ongewassen en kansloze krakers, johndope.
geen
pi_32613841
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:37 schreef natte-flamoes het volgende:
Een opmerking als 'kuipers is landverrader' maakt jou wat mij betreft niet veel anders dan zulke ongewassen en kansloze krakers, johndope.
Hallo het is nog vroeg ik weet het, maar een medelander die eerst op een verkapte manier samir uit nodigt om bij hem te komen studeren is een verrader.

om het nog even te verduidelijken, ookal was samir a veroordeelt voor terrorisme dan had hij van mij best chemie mogen studeren, maar een hollander die hem zo provocerend uitnodigt voor die opleiding is veel erger dan de terrorist zelf; een land verrader.

Maar je had niet zo'n hoog eq dus je zal het wel niet snappen, dus met jou is het einde discussie.
pi_32613878
Provocerend? Nogmaals,dat is je eigen interpretatie. Lees in dat hogeschool leiden topic even de tekst die in elsevier staat.
geen
  zondag 27 november 2005 @ 11:42:53 #87
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32613896
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:41 schreef natte-flamoes het volgende:
Provocerend? Nogmaals,dat is je eigen interpretatie. Lees in dat hogeschool leiden topic even de tekst die in elsevier staat.
volgens mij haal je twee topics door elkaar.
pi_32613946
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij haal je twee topics door elkaar.
Johndope heeft het hier over kuipers.
quote:
om het nog even te verduidelijken, ookal was samir a veroordeelt voor terrorisme dan had hij van mij best chemie mogen studeren, maar een hollander die hem zo provocerend uitnodigt voor die opleiding is veel erger dan de terrorist zelf; een land verrader.
geen
pi_32613954
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef Steijn het volgende:

[..]

Klopt, het is heel kinderachtig, maar ik ben er ook niet mee begonnen.
"Ik ben er niet mee begonnen, meester! Hunnie hebben het gedaan!!!"
  zondag 27 november 2005 @ 11:49:33 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32613999
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:46 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Johndope heeft het hier over kuipers.
[..]
volgens mij was het jij die een uitspraak van hem in een ander topic hier aanhaalde, natte-neel.
pi_32614000
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

één persoon die een kruistocht voerde tegen de vrijheid van meningsuiting en daarvoor de hoogste prijs heeft betaald en daarnaast nogal verdienstelijke dingen heeft gedaan, kan ik niet op dezelfde lijn zetten als een stel beroepsprofiteurs die stinkend vanuit hun gekraakte huizen walgelijke teksten ophangen en helemaal niet snappen dat ze eigenlijk bij donner moeten zijn als het gaat om justitie. maar goed.
zeg pietje, dat jij mensen vindt stinken, daar heeft de vrijheid van meningsuiting ook geen ruk mee te maken.

Verdonk en crematie == Pim Fortuyn die Borst Bin Laden noemt.
  zondag 27 november 2005 @ 11:51:27 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32614034
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:49 schreef Kloot-Jan het volgende:

[..]

zeg pietje, dat jij mensen vindt stinken, daar heeft de vrijheid van meningsuiting ook geen ruk mee te maken.

Verdonk en crematie == Pim Fortuyn die Borst Bin Laden noemt.
en pim fortuyn die door diverse politici vergeleken werd met mensen uit de tweede wereld oorlog. het gaat over en weer.
pi_32614047
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij was het jij die een uitspraak van hem in een ander topic hier aanhaalde, natte-neel.
Precies, om aan te geven dat johndope aardig tegenstrijdig is in z'n postgedrag.
geen
pi_32614066
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 07:26 schreef StefanP het volgende:
Als ik posters op ga hangen met daarop "Berovingen. Verkrachtingen. Uitkeringen trekken. Allochtonen bedankt." dan moet je eens opletten hoe snel die weg zijn. Of iets als "Wim Kok: de vijand binnenhalen - het land naar de vernieling helpen - belastinggeld weggooien". Die zullen ook niet lang hangen voor de (linkse) rechter dat verbiedt.
"Wim Kok moordenaar" en "Melkert moordenaar". Zulke spandoeken waren er na de moord op de Goddelijke Kale. Niks werd er tegen gedaan.
pi_32614103
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en pim fortuyn die door diverse politici vergeleken werd met mensen uit de tweede wereld oorlog. het gaat over en weer.
Mooi toch, vrijheid van meningsuiting? Je pikt als kiezer zo de mensen er tussen uit die er zich niet/minder schuldig aan maken (Rouvoet, Marijnissen, Balkenende etc.). Zo zie je pas goed welke politici deugen en welke met modder gooien.
  zondag 27 november 2005 @ 11:56:18 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32614109
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:52 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Precies, om aan te geven dat johndope aardig tegenstrijdig is in z'n postgedrag.
oh ik dacht omdat je te slap bent om het in het desbetreffende topic verder te 'bekritiseren'. of omdat je graag wil dat zijn 'verschrikkelijke' uitspraak door mensen gezien wordt die niet in het topic van samir a komen. maar je geeft dus al toe dat jij degene was die hier de topics een beetje loopt te verwarren, hulde!
pi_32614127
Volgens mij heeft er nog nooit een spandoek 'wim kok moordenaar' gehangen. Wel 'melkert moordenaar'.
geen
pi_32614251
Ja Melkert Moordenaar, dat was nadat Pim Fortuyn's moordenaar in actie was gekomen na een uitermate effectieve lastercampagne door bepaalde politici.
  zondag 27 november 2005 @ 12:07:06 #99
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_32614299
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:04 schreef HiZ het volgende:
Ja Melkert Moordenaar, dat was nadat Pim Fortuyn's moordenaar in actie was gekomen na een uitermate effectieve lastercampagne door bepaalde politici.
Dat, in tegenstelling tot Rita Moordenaar, was natuurlijk volledig gerechtvaardigd.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zondag 27 november 2005 @ 12:09:55 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32614353
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:07 schreef robh het volgende:

[..]

Dat, in tegenstelling tot Rita Moordenaar, was natuurlijk volledig gerechtvaardigd.
ja. want rita gaat niet eens over justitie. de krakers hadden eerder nog donner moeten bekritiseren, maar ik denk dat ze zich een beetje blindstaren op verdonk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')