abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50863563
Gefeliciteerd Foppe!
Noot noot.
pi_50929007
Net als met U2 en Bruce Springsteen heb ik een beetje dat katerige gevoel: dat het niet zo leuk is als het grote publiek ineens jouw idolen ontdekt.
pi_50929081
Haha.

Heb je Bruce en U2 heel snel ontdekt dan?
That's all folks!
pi_50929108
Al in de wieg Vaduz
pi_50929227
Daar kon je ook niet omheen zeker. Ik snap het.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 juni 2007 @ 19:10:54 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50946900
omg, een discussie over de discussie die over de discussie gaat

vanaf nu is het dus over met dat geouwehoer en gaan we netjes ontopic ipv gezellig over elkaar in de slag!

hoera voor Foppe
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50947256
Doc wordt toch wel geband?

Foppe
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:23:31 #183
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_50951155
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef Zwansen het volgende:
Tering, wat een gezeik om niks zeg. Jullie lijken wel een stelletje wijven...
zeg

Foppe wint nog ff een gouden medaille op de oplympische spelen

vraag me af of het verstandig is dat hij het "grote" oranje gaat coachen... de verwachtingen zijn nu zo hoog, dat kan alleen maar tegen vallen..
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juni 2007 @ 08:30:55 #184
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50960569
Ik zou wel een wedstrijd willen zien tussen het oranje van Van Basten en het Olympisch elftal van Foppe. Hopelijk in de zomer van 2008 als voorbereiding van het EK en van de de Oolympische spelen!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juni 2007 @ 08:31:30 #185
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50960571
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
Doc wordt toch wel geband?
off topic!
pi_50960681
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:30 schreef Doc het volgende:
Ik zou wel een wedstrijd willen zien tussen het oranje van Van Basten en het Olympisch elftal van Foppe. Hopelijk in de zomer van 2008 als voorbereiding van het EK en van de de Oolympische spelen!
Waarschijnlijk heeft Van Basten tegen die tijd weer een blik 18-jarigen open getrokken die ook allemaal bij Foppe kunnen spelen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juni 2007 @ 08:47:55 #187
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50960776
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft Van Basten tegen die tijd weer een blik 18-jarigen open getrokken die ook allemaal bij Foppe kunnen spelen
Maar dan heeft Foppe weer een grotere keuze uit de selectie grote jongens voor zijn 3 capabele dispensatiespelers ...

Het lijkt me erg leuk om te zien en kan gezien nog nuttig zijn als toernooi voorbereiding

Zal ook wel publiek trekken en weinig extra kosten voor d KNVB. Prima plan lijkt me! Snel een mailtje naar de KNVB sturen
pi_50960811
Foppe moet helemaal geen grote jongens meenemen als dispensatiespelers - gewoon maximaal 23 jaar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juni 2007 @ 08:57:26 #189
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50960910
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:50 schreef SCH het volgende:
Foppe moet helemaal geen grote jongens meenemen als dispensatiespelers - gewoon maximaal 23 jaar.
Maar hij zal er wel 3 meenemen denk ik. Kan ook geen kwaad. Zolang het Van Bommel niet is
pi_55102448
quote:
De Haan wordt geen bondscoach
Uitgegeven: 7 december 2007 13:44

HILVERSUM - Foppe de Haan is niet van plan bondscoach te worden van het Nederlands elftal. De Friese voetbaltrainer, die nu aan het hoofd staat van het olympisch elftal, heeft dat aan zijn vrouw beloofd.

Dat zegt hij in een interview met Frénk van der Linden in het NCRV-programma 30-hoog dat zondagavond op Nederland 2 wordt uitgezonden.

De oud-trainer van SC Heerenveen wordt veelvuldig genoemd als opvolger van bondscoach Marco van Basten, die na het Europees kampioenschap van 2008 opstapt. De Haans echtgenote waarschuwde haar man nog vlak voordat hij naar de tv-studio afreisde.

"Ze zei tegen me: 'En je zegt niet dat je trainer van het Nederlands elftal wil worden!"', aldus De Haan. "Dat ben ik ook niet van plan", voegt hij er aan toe.

Olympische Spelen
De 64-jarige oefenmeester gaat volgend jaar met het olympisch elftal naar de Olympische Spelen in Peking. De Haan bekent in het vraaggesprek dat hij daarna op twee sporen staat. "Blijf ik na de Olympische Spelen of stop ik ermee en gaan we reizen, gaan we samen dingen doen. Dat waren we eigenlijk al van plan toen ik bij Heerenveen stopte."

De Haan wil nog niet kiezen en dat keuzemoment, ergens in september, voorlopig behouden. "De dingen die ik nou doe, daar ben ik heel tevreden mee. Trainen en aan jonge mensen werken vind ik fantastisch."
quote:
Foppe de Haan met primeur in vervroegde '30 Hoog'

Het interview dat journalist Frénk van der Linden donderdag had met trainer Foppe de Haan voor het programma 30 Hoog wordt al komende zondag uitgezonden. Dat laat de NCRV vandaag weten. “De opname leverde zulke aardige primeurs op dat is besloten de eerder aangekondigde aflevering van 30 Hoog met Isa Hoes te verschuiven naar een later tijdstip“, aldus een zegsman. Foppe vertelt onder meer dat hij niet bereid is om Marco van Basten op te volgen als trainer van Oranje.

In een tijdsbeslag van amper een half uur weet interviewer Frénk van der Linden zijn onbekende gast tot bijzondere uitspraken te verleiden, aldus de woordvoerder van de NCRV. "Hoog boven de drukte, in de Amsterdamse Mondriaantoren, ontspint zich een openhartig vraaggesprek waarin Foppe de Haan niet alleen spreekt over zijn besluit zich niet beschikbaar te stellen voor de opvolging van Marco van Basten, maar ook verhaalt over een dramatische persoonlijke gebeurtenis en de consequenties daarvan voor zijn persoonlijke én professionele leven."

De Haan vertelt in het interview tot en met de Olympische Spelen in Peking actief te zijn als coach van Jong Oranje. Vervolgens wil hij gas terug nemen. Afgelopen maand zwaaiden veel supporters tijdens de wedstrijd Nederland-Slovenië met witte zakdoekjes ten teken dat Van Basten moest opstappen, en riep het publiek massaal om de populaire Fries. Ook in de top van de KNVB geldt De Haan als een serieuze kandidaat, nu de huidige bondscoach zijn vertrek, na het EK, heeft aangekondigd.

Volgens De Haan is hij zijn echtgenote na een lange loopbaan verschuldigd het rustiger aan te gaan doen. De eventuele opvolging van Marco van Basten acht hij niet te rijmen met de belofte die hij haar heeft gedaan. "Mijn vrouw zei vanmorgen nog: "Je zegt niet dat je trainer van het Nederlands elftal wil worden, hè." Op de vraag of hij misschien toch te vermurwen zou zijn: "Nee. Nee. Nee."

Foppe is op zondag 9 december om 19.45 uur te zien in 30 Hoog op Nederland 2.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 december 2007 @ 19:45:21 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55109044
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55117323
mijn vertrouwen in de mensheid is tot het nulpunt gedaald.
pi_55117422
Gelukkig maar.

Foppe is een wijs man.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55117536
Het zou ook wel gigantisch dom zijn als Foppe in de huidige situatie opvallend 'zich beschikbaar stelt'...
dat zoou een behoorlijke dolksteek zijn in de rug van Van Basten .. iets dat niet bepaald 'past' bij De Haan..

verder heeft hij een belangrijke taak voor zich en dat is concentreren op de komende OS... het zou wel een teken van grote onprofessionaliteit zijn om vóór een groot toernooi uitspraken gaan doen over wat erna zou komen. (dat geeft ook aan hoe ik denk over coaches die dat wél schijnbaar doen; indekken tegen teleurstelingen).

Mocht Foppe De Haan zeer succesvol zijn tijdens de OS, blijft het voor hem erg lastgg om de druk eventueel bondscoach te worden te blijven negeren...
terwijk ik niet denk dat kessler zo dom zou zijn om bv voor het EK al een opvolger voor Van Basten aan te wijzen en waarshijnlijk dat die dan ook wacht tot na de OS.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:44:32 #195
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_55127665
Jammer, in Foppe had ik wel vertrouwen.
kloep kloep
pi_55245320
Aan de ene kant jammer, ik had Foppe best als bondscoach aan het werk willen zien. Aan de andere kant kan ik me er ook prima in vinden. Foppe heeft bij SC Heerenveen een schitterende tijd gehad, nu bij Jong Oranje ook fantastische resultaten behaald, wat heeft hij bij het 'grote' Oranje nog te winnen??
Ik zou het schitterend vinden als hij nog ergens een keer door gaat en succesvol is, maar ik ga er eerlijk gezegd van uit dat Foppe na de OS in Peking het bijltje als trainer/coach (club, dan wel landenteams) er bij neer gooit: "It hat moai west"

Foppe
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_57599763
quote:
KNVB wil verder met succescoach De Haan
25 maart 2008

De KNVB wil verder met Foppe de Haan. De voetbalbond heeft de 64-jarige coach een nieuw contract aangeboden, zo liet De Haan dinsdag weten.

"Ik kan bijtekenen tot en met het EK van Jong Oranje in 2009 in Zweden", lichtte De Haan toe, die 26 juni de AOW-leeftijd van 65 jaar bereikt. "Ook daarna wil de KNVB dat ik iets blijf doen. Dat wil ik zelf ook wel, dus dat komt goed uit. Ik ben dan misschien al wel op leeftijd, maar ik voel me absoluut nog niet oud."

Het contract van de bondscoach van Jong Oranje en het Olympisch elftal loopt in augustus, na de Zomerspelen in Peking af. Sinds zijn komst naar de KNVB leidde De Haan Jong Oranje naar twee achtereenvolgende Europese titels.
pi_58250307
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Trouwste user 2022 donderdag 24 april 2008 @ 20:41:34 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_58286737
Wat een lul. Heb ik altijd al gevonden maar we moeten hem leuk vinden net zoals we asllemaal van Heerenveen moeten houden.

Ik pas

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 25 april 2008 @ 16:22:39 #200
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_58305392
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:41 schreef tong80 het volgende:
Wat een lul. Heb ik altijd al gevonden maar we moeten hem leuk vinden net zoals we asllemaal van Heerenveen moeten houden.

Ik pas

Ik heb het je eerder gevraagd (en toen geen antwoord gekregen), maar wat heeft 'ie je misdaan? Je kunt het geen topcoach vinden, maar waarom is het 'een lul'? Is het een nare, eigenwijze, arrogante man?
En/of waarom zouden we hem leuk moeten vinden zoals we allemaal van Heerenveen moeten houden? Wie verplicht je daartoe? Of misschien met andere woorden, wat kom jij tekort dat je zo op Foppe de Haan afgeeft?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')