Alert!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:35 schreef BrauN het volgende:
Ik hoorde net al sirene's enzo, dus had al een vermoeden dat er iets aan de hand was.
Ja, een wolkenkrabbertje waar mensen in wonenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:37 schreef Meki het volgende:
Woontoren ?
"Heel hoge flat" om het even naar jouw niveau te vertalen...quote:Op donderdag 24 november 2005 19:37 schreef Meki het volgende:
Woontoren ?
De achternicht van mij ex-buurvrouw heeft daar ook een kennis wonenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Crap, daar wonen ouders van vrienden van me....
Wás de hoogste woontoren in Nederland. Nu staat de hoogste in Rotterdam (Montevideo).quote:Op donderdag 24 november 2005 19:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, een wolkenkrabbertje waar mensen in wonen
Het is zeg maar de hoogste woonkrabber van Nederland waar mensen in wonen, met hele mooie vrolijke kleurjes
O, dan moeten ze in Tilburg een nieuwe antenne kopenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wás de hoogste woontoren in Nederland. Nu staat de hoogste in Rotterdam (Montevideo).
zie frontpage my dear.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:41 schreef Lkw het volgende:
Noodweer?
Dat valt toch wel mee?
Overdrijven ze daar onder die rivieren of stormt het daar wél of zo?
Ja, ik had het fout zie ik. De Westpoint is wel geteld twee meter hoger. Maar wel 20x lelijker!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
O, dan moeten ze in Tilburg een nieuwe antenne kopen![]()
Gewoon een woonwagenkamp er bovenop bouwen, dat trekt ook wel zend-amateurs aan met hun loeigrote antenne's.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
O, dan moeten ze in Tilburg een nieuwe antenne kopen![]()
151 meter inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wás de hoogste woontoren in Nederland. Nu staat de hoogste in Rotterdam (Montevideo).
Blijft een afgang!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, ik had het fout zie ik. De Westpoint is wel geteld twee meter hoger. Maar wel 20x lelijker!
Weet jij wat er aan de hand is dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:44 schreef vicz het volgende:
Is die topictitel niet een beetje overdreven?
Ja, er zijn er al een paar opgeleverd. Maar hij is 151 meter mét een grote M van 10 meter. Het gebouw zelf is 140 meter.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
151 meter inderdaad.
Maar zijn er al woningen in Montevideo opgeleverd dan?
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, ik had het fout zie ik. De Westpoint is wel geteld twee meter hoger. Maar wel 20x lelijker!
quote:Het imposante appartementen- complex op de Kop van Zuid in Rotterdam stoot met zijn 151,5 meter de woontoren Westpoint in Tilburg (141,6 meter) van de troon.
Natuurlijk wel. Alles telt bij hoge gebouwen. En zelfs met die hoge M issie nog net zo hoogquote:Op donderdag 24 november 2005 19:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Met grote M erop hè. Dat telt niet.![]()
Verpulverd is ietwat overdreven.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet jij wat er aan de hand is dan?
Nee, maar om nou te gaan zeggen dat het verpulved is (ik denk hier aan zand) zonder dat er echt bekend is hoe erg de schade lijkt mij een beetje overdreven...quote:Op donderdag 24 november 2005 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet jij wat er aan de hand is dan?
Thnx lovequote:
Dan klappen ze d'r hier maar gauw een 'W' met kerstverlichting op. Zijn we van dat gezeik ook weer af.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Alles telt bij hoge gebouwen. En zelfs met die hoge M issie nog net zo hoog
Ach wat is er mis met noordweer?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:44 schreef vicz het volgende:
Is die topictitel niet een beetje overdreven?
Dat hangt er nogal vanaf hoe je "naast het spoor" definieert...quote:Op donderdag 24 november 2005 19:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Thnx love![]()
Maar men verwacht daar noodweer en een verwachting ligt in de toekomst
In ieder geval is de titel van dit bericht nogal Telegraaf-achtig, lijkt me sterk dat die hele toren in verpulverde brokjes staal naast het spoor ligt (want daar staat-ie toch?).
ja precies, hij weet hetzelfs nietquote:Op donderdag 24 november 2005 19:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Thnx love![]()
Maar men verwacht daar noodweer en een verwachting ligt in de toekomst
In ieder geval is de titel van dit bericht nogal Telegraaf-achtig, lijkt me sterk dat die hele toren in verpulverde brokjes staal naast het spoor ligt (want daar staat-ie toch?).
Dat je treintjes hoort als je voor je deur staatquote:Op donderdag 24 november 2005 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hangt er nogal vanaf hoe je "naast het spoor" definieert...
Ik zou eerder zeggen... kruising Hart van Brabantlaan met de Ringbaan West.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hangt er nogal vanaf hoe je "naast het spoor" definieert...
Als die wankele blokkendoos dan nog staatquote:Op donderdag 24 november 2005 19:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dan klappen ze d'r hier maar gauw een 'W' met kerstverlichting op. Zijn we van dat gezeik ook weer af.
alleen de storm tot nu toequote:Op donderdag 24 november 2005 19:53 schreef vicz het volgende:
storm, glas, water
Toffe hond.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:53 schreef Murray het volgende:
Ik verwacht straks wel minstens dit soort beelden in het journaal...
[afbeelding]
Internet zal wel in heel Tilburg platliggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:55 schreef Donkey_ het volgende:
kan niemand uit tilburg ff uit zijn raam kijken?
*Verkapt ik verklap dat jullie zitten te post-opkrikken-postquote:Op donderdag 24 november 2005 19:57 schreef Kanjer het volgende:
2 pagina's reply in 20 minuten, en niemand die verder info heeft??
Krijg het gevoel dat het allemaal wel meevalt.
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:57 schreef Kanjer het volgende:
Het WTC was ook berekend op vliegtuigen.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
zulke hoge bouwwerken zijn berekend op stevige wind, dit moeten ze wel aankunnen hoor
Heel Lower-Tilburg zal wel verwoest zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:55 schreef Donkey_ het volgende:
kan niemand uit tilburg ff uit zijn raam kijken?
of heel fokkend tilburg ligt onder de torenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Internet zal wel in heel Tilburg platliggen.
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:59 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
*Verkapt ik verklap dat jullie zitten te post-opkrikken-post
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:00 schreef Donkey_ het volgende:
[..]
of heel fokkend tilburg ligt onder de toren![]()
Mooi, word Fok weer een beetje sneller.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:00 schreef Donkey_ het volgende:
[..]
of heel fokkend tilburg ligt onder de toren![]()
nee, de server ligt er ook onder.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Mooi, word Fok weer een beetje sneller.
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:57 schreef Kanjer het volgende:
- lijktquote:Op donderdag 24 november 2005 19:34 schreef Smaakpolitie het volgende:
De Westpoint in Tilburg lijkt door het noodweer en de zware windstoten de nodige schade te hebben opgelopen, of er gewonden of doden zijn gevallen is tot nu toe nog onbekend.
Dan had ik nu geen internet meerquote:Op donderdag 24 november 2005 20:06 schreef Murray het volgende:
Zal je zien dat dat ding echt ingestort is...
base-jumpen van een 2 meter hoge torenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:00 schreef Tha_Flash het volgende:
Zijn allemaal aan het base-jumpen ?
Hebbie het nummer van Jessica? Nee, oprotten dan.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef the_RAVEN het volgende:
nieuws van andere bodem
Jessica en Nick uit elkaar
Zangeres Jessica Simpson en Nick Lachey zijn officieel uit elkaar. Na maanden van geruchten heeft het stel woensdag het nieuws bevestigd. De twee sterren van de MTV-realityshow Newlyweds trouwden in oktober 2002.
net zo boeiend als dit topic zonder bron of foto's
Of er doden of gewonden zijn gevallen tot nu toe onbekend?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef the_RAVEN het volgende:
nieuws van andere bodem
Zangeres Jessica Simpson en Nick Lachey zijn officieel uit elkaar. Na maanden van geruchten heeft het stel woensdag het nieuws bevestigd. De twee sterren van de MTV-realityshow Newlyweds trouwden in oktober 2002.
Het huwelijk was verpulverd en hing als los zand aan elkaar, ze konden elkaar wel afmaken soms.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef the_RAVEN het volgende:
nieuws van andere bodem
tis maar wat je een reden vindt om daar heen te gaanquote:Op donderdag 24 november 2005 20:16 schreef the_RAVEN het volgende:
Of hij is naar America gevlogen voor Jessica Simpelson
Nee, hij houdt op het moment een kookshow in R'dam (zegt z'n site tenminstequote:Op donderdag 24 november 2005 20:16 schreef the_RAVEN het volgende:
misschien dat de toren nu ingestort is en hij eronder ligt.
Of hij is naar America gevlogen voor Jessica Simpelson
Het zou wel vervelend zijn als blijkt dat ie echt onder 140 meter beton ligt...quote:Op donderdag 24 november 2005 20:15 schreef Donkey_ het volgende:
zou de TS nog leven?
Hij is Goede Tijden kijken.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:19 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het zou wel vervelend zijn als blijkt dat ie echt onder 140 meter beton ligt...![]()
Fijn verdwijnt die bagger tenminste ook van de tv...quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef the_RAVEN het volgende:
nieuws van andere bodem
Het schijnt dat heel Tilburg van de aardbodem is vedwenen, ze zijn nog aan het zoeken.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:nog steeds geen nieuws uit het rampgebied?
Het is daar best een stukje vanaf hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:42 schreef Donkey_ het volgende:
volgens mij valt het allemaal wel mee, de mensen op de webcam van het CS die lopen allemaal nog een beete rond te huppelen, als der een toren naast je is omgevallen dan doe je dat meestal niet
Jij zit zeker met je maties op het Verdiplein coke te snuivenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:43 schreef BrauN het volgende:
[..]
Het is daar best een stukje vanaf hoor.
Als die hele toren ingestort was kan ik me voorstellen dat al die mensen niet meer 'een beetje rondhuppelen', maar zo erg is het ook weer niet.
ROFL, vandaag waren ze zo blij met elkaar en bla bla blaah leuk huwelijk dit dat....quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef the_RAVEN het volgende:
nieuws van andere bodem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |