Nee, maar om nou te gaan zeggen dat het verpulved is (ik denk hier aan zand) zonder dat er echt bekend is hoe erg de schade lijkt mij een beetje overdreven...quote:Op donderdag 24 november 2005 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet jij wat er aan de hand is dan?
Thnx lovequote:
Dan klappen ze d'r hier maar gauw een 'W' met kerstverlichting op. Zijn we van dat gezeik ook weer af.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Alles telt bij hoge gebouwen. En zelfs met die hoge M issie nog net zo hoog
Ach wat is er mis met noordweer?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:44 schreef vicz het volgende:
Is die topictitel niet een beetje overdreven?
Dat hangt er nogal vanaf hoe je "naast het spoor" definieert...quote:Op donderdag 24 november 2005 19:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Thnx love![]()
Maar men verwacht daar noodweer en een verwachting ligt in de toekomst
In ieder geval is de titel van dit bericht nogal Telegraaf-achtig, lijkt me sterk dat die hele toren in verpulverde brokjes staal naast het spoor ligt (want daar staat-ie toch?).
ja precies, hij weet hetzelfs nietquote:Op donderdag 24 november 2005 19:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Thnx love![]()
Maar men verwacht daar noodweer en een verwachting ligt in de toekomst
In ieder geval is de titel van dit bericht nogal Telegraaf-achtig, lijkt me sterk dat die hele toren in verpulverde brokjes staal naast het spoor ligt (want daar staat-ie toch?).
Dat je treintjes hoort als je voor je deur staatquote:Op donderdag 24 november 2005 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hangt er nogal vanaf hoe je "naast het spoor" definieert...
Ik zou eerder zeggen... kruising Hart van Brabantlaan met de Ringbaan West.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hangt er nogal vanaf hoe je "naast het spoor" definieert...
Als die wankele blokkendoos dan nog staatquote:Op donderdag 24 november 2005 19:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dan klappen ze d'r hier maar gauw een 'W' met kerstverlichting op. Zijn we van dat gezeik ook weer af.
alleen de storm tot nu toequote:Op donderdag 24 november 2005 19:53 schreef vicz het volgende:
storm, glas, water
Toffe hond.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:53 schreef Murray het volgende:
Ik verwacht straks wel minstens dit soort beelden in het journaal...
[afbeelding]
Internet zal wel in heel Tilburg platliggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:55 schreef Donkey_ het volgende:
kan niemand uit tilburg ff uit zijn raam kijken?
*Verkapt ik verklap dat jullie zitten te post-opkrikken-postquote:Op donderdag 24 november 2005 19:57 schreef Kanjer het volgende:
2 pagina's reply in 20 minuten, en niemand die verder info heeft??
Krijg het gevoel dat het allemaal wel meevalt.
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:57 schreef Kanjer het volgende:
2 pagina's reply in 20 minuten, en niemand die verder info heeft??
Krijg het gevoel dat het allemaal wel meevalt.
Het WTC was ook berekend op vliegtuigen.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
zulke hoge bouwwerken zijn berekend op stevige wind, dit moeten ze wel aankunnen hoor
Heel Lower-Tilburg zal wel verwoest zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:55 schreef Donkey_ het volgende:
kan niemand uit tilburg ff uit zijn raam kijken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |