Alert!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:35 schreef BrauN het volgende:
Ik hoorde net al sirene's enzo, dus had al een vermoeden dat er iets aan de hand was.
Ja, een wolkenkrabbertje waar mensen in wonenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:37 schreef Meki het volgende:
Woontoren ?
"Heel hoge flat" om het even naar jouw niveau te vertalen...quote:Op donderdag 24 november 2005 19:37 schreef Meki het volgende:
Woontoren ?
De achternicht van mij ex-buurvrouw heeft daar ook een kennis wonenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Crap, daar wonen ouders van vrienden van me....
Wás de hoogste woontoren in Nederland. Nu staat de hoogste in Rotterdam (Montevideo).quote:Op donderdag 24 november 2005 19:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, een wolkenkrabbertje waar mensen in wonen
Het is zeg maar de hoogste woonkrabber van Nederland waar mensen in wonen, met hele mooie vrolijke kleurjes
O, dan moeten ze in Tilburg een nieuwe antenne kopenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wás de hoogste woontoren in Nederland. Nu staat de hoogste in Rotterdam (Montevideo).
zie frontpage my dear.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:41 schreef Lkw het volgende:
Noodweer?
Dat valt toch wel mee?
Overdrijven ze daar onder die rivieren of stormt het daar wél of zo?
Ja, ik had het fout zie ik. De Westpoint is wel geteld twee meter hoger. Maar wel 20x lelijker!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
O, dan moeten ze in Tilburg een nieuwe antenne kopen![]()
Gewoon een woonwagenkamp er bovenop bouwen, dat trekt ook wel zend-amateurs aan met hun loeigrote antenne's.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
O, dan moeten ze in Tilburg een nieuwe antenne kopen![]()
151 meter inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wás de hoogste woontoren in Nederland. Nu staat de hoogste in Rotterdam (Montevideo).
Blijft een afgang!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, ik had het fout zie ik. De Westpoint is wel geteld twee meter hoger. Maar wel 20x lelijker!
Weet jij wat er aan de hand is dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:44 schreef vicz het volgende:
Is die topictitel niet een beetje overdreven?
Ja, er zijn er al een paar opgeleverd. Maar hij is 151 meter mét een grote M van 10 meter. Het gebouw zelf is 140 meter.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
151 meter inderdaad.
Maar zijn er al woningen in Montevideo opgeleverd dan?
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, ik had het fout zie ik. De Westpoint is wel geteld twee meter hoger. Maar wel 20x lelijker!
quote:Het imposante appartementen- complex op de Kop van Zuid in Rotterdam stoot met zijn 151,5 meter de woontoren Westpoint in Tilburg (141,6 meter) van de troon.
Natuurlijk wel. Alles telt bij hoge gebouwen. En zelfs met die hoge M issie nog net zo hoogquote:Op donderdag 24 november 2005 19:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Met grote M erop hè. Dat telt niet.![]()
Verpulverd is ietwat overdreven.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet jij wat er aan de hand is dan?
Nee, maar om nou te gaan zeggen dat het verpulved is (ik denk hier aan zand) zonder dat er echt bekend is hoe erg de schade lijkt mij een beetje overdreven...quote:Op donderdag 24 november 2005 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet jij wat er aan de hand is dan?
Thnx lovequote:
Dan klappen ze d'r hier maar gauw een 'W' met kerstverlichting op. Zijn we van dat gezeik ook weer af.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Alles telt bij hoge gebouwen. En zelfs met die hoge M issie nog net zo hoog
Ach wat is er mis met noordweer?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:44 schreef vicz het volgende:
Is die topictitel niet een beetje overdreven?
Dat hangt er nogal vanaf hoe je "naast het spoor" definieert...quote:Op donderdag 24 november 2005 19:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Thnx love![]()
Maar men verwacht daar noodweer en een verwachting ligt in de toekomst
In ieder geval is de titel van dit bericht nogal Telegraaf-achtig, lijkt me sterk dat die hele toren in verpulverde brokjes staal naast het spoor ligt (want daar staat-ie toch?).
ja precies, hij weet hetzelfs nietquote:Op donderdag 24 november 2005 19:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Thnx love![]()
Maar men verwacht daar noodweer en een verwachting ligt in de toekomst
In ieder geval is de titel van dit bericht nogal Telegraaf-achtig, lijkt me sterk dat die hele toren in verpulverde brokjes staal naast het spoor ligt (want daar staat-ie toch?).
Dat je treintjes hoort als je voor je deur staatquote:Op donderdag 24 november 2005 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hangt er nogal vanaf hoe je "naast het spoor" definieert...
Ik zou eerder zeggen... kruising Hart van Brabantlaan met de Ringbaan West.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hangt er nogal vanaf hoe je "naast het spoor" definieert...
Als die wankele blokkendoos dan nog staatquote:Op donderdag 24 november 2005 19:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dan klappen ze d'r hier maar gauw een 'W' met kerstverlichting op. Zijn we van dat gezeik ook weer af.
alleen de storm tot nu toequote:Op donderdag 24 november 2005 19:53 schreef vicz het volgende:
storm, glas, water
Toffe hond.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:53 schreef Murray het volgende:
Ik verwacht straks wel minstens dit soort beelden in het journaal...
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |