Inderdaad, maar je ervaringen kies je niet altijd, die komen op je weg.quote:Op zondag 4 december 2005 10:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jouw ervaringen liggen op het gebied van astrale erotiek.
Ik denk dat er meer (opnieuw) doordruppelt van ervaringen op astraal gebied. Of dat al dan niet erotiek betreft is , denk ik, een keuze.
Dat ik opnieuw tussen haakjes heb geplaatst heeft als reden dat ik denk, kijkend naar oude volkeren en hun manieren van leven, dat het astrale en het aardse ooit meer geintergreerd was. Dat dat door de eeuwen heen in disbalans is geraakt. (omwelke reden dan ook, waar ik ook zo mijn ideeen over heb die hier niet relevant zijn)
Heeft die vriend van jou daar wel eens iets over geschreven en gepubliceerd? Zo ja, dan zou ik dat graag eens lezen. Niet om het onderuit te halen, maar uit pure interesse.quote:Op zondag 4 december 2005 10:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je ervaringen kies je niet altijd, die komen op je weg.
In de tijd dat onze voorouders nog gingen jagen, en de mannen lang en ver van huis waren, communiceerden man en vrouw via het astrale medium. Dit idee heb ik van een goede vriend die bioloog is en ik denk dat hij daarin gelijk heeft.
Het zijn twee stromingen die ik noem, er zijn er nog wel meer en natuurlijk: er zullen nog meer komen en oude stromingen zullen verdwijnen.quote:Op zondag 4 december 2005 10:08 schreef nokwanda het volgende:
Je spreekt over twee stromingen.
Weet jij veel welke stromingen er nog allemaal zullen komen?
Ik ken het fenomeen uit de beschrijvingen van Aboriginal groepen die nog wel op de oude manier zijn blijven leven en van de paar kleine San gemeenschappen in de Kalahari die nog op de oude manier leven.quote:Op zondag 4 december 2005 10:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je ervaringen kies je niet altijd, die komen op je weg.
In de tijd dat onze voorouders nog gingen jagen, en de mannen lang en ver van huis waren, communiceerden man en vrouw via het astrale medium. Dit idee heb ik van een goede vriend die bioloog is en ik denk dat hij daarin gelijk heeft.
Zijn naam is Jos Scheerboom en hij schrijft er wel eens over, maar dan meer ingebed in andere teksten. Hij is ervan overtuigd, net als ik, dat veel wetenschappers niet verder durven kijken dan hun neus lang is. Professor Hans Gerding en Professor Iteke Weeda zijn daar uitzonderingen op.quote:Op zondag 4 december 2005 10:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Heeft die vriend van jou daar wel eens iets over geschreven en gepubliceerd? Zo ja, dan zou ik dat graag eens lezen. Niet om het onderuit te halen, maar uit pure interesse.
Jos Scheerboom? Is dat niet die jongen waarover je een poosje geleden een topic opende in het kader van zijn promotie?quote:Op zondag 4 december 2005 10:11 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zijn naam is Jos Scheerboom en hij schrijft er wel eens over, maar dan meer ingebed in andere teksten. Hij is ervan overtuigd, net als ik, dat veel wetenschappers niet verder durven kijken dan hun neus lang is. Professor Hans Gerding en Professor Iteke Weeda zijn daar uitzonderingen op.
Mooi.quote:Op zondag 4 december 2005 10:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ken het fenomeen uit de beschrijvingen van Aboriginal groepen die nog wel op de oude manier zijn blijven leven en van de paar kleine San gemeenschappen in de Kalahari die nog op de oude manier leven.
Haha, mag ik even lachen, nee hoor, dat is het 'broekie' Victor Spoormaker die ook hard aan de weg timmert wat betreft lucide dromen. Goed dat je hem ook opnoemt, hij hoort zeker in het rijtje van wetenschappers met lef.quote:Op zondag 4 december 2005 10:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jos Scheerboom? Is dat niet die jongen waarover je een poosje geleden een topic opende in het kader van zijn promotie?
Jaahaa, heel mooi.quote:
Jos heeft het daar ook vaak over.quote:Op zondag 4 december 2005 10:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaahaa, heel mooi.
Maar mensen die buiten de gemeenschap vallen en op een westerse manier gaan leven (zelfs als dat in onze ogen niet echt westers is) verliezen het vermogen ook heel snel.
Het vasthouden aan de oude waarden is dan ook essentieel.
Wat men in het algemeen vooruitgang noemt kenmerkt zic enkel door materiele vooruitgang maar ook door een achteruitgang van mentale communicatiemethodes. Zo je wilt: een achteruitgang van spiritualiteit.
Ik denk dat wij allen zoeken naar een balans tussen die dingen.
En bent gelijk maar van je geloof gevallen. Erg harig!!!!!!!quote:Op zondag 4 december 2005 11:27 schreef Stenny het volgende:
Nokwanda, ik heb me door je avatar laten inspireren:
[afbeelding]
![]()
ja, wie niet met haar eigen wereldbeeld kan spotten, is maar zielig.quote:Op zondag 4 december 2005 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En bent gelijk maar van je geloof gevallen. Erg harig!!!!!!!![]()
Ja hoor.... Take it on the chinquote:Op zondag 4 december 2005 11:32 schreef Stenny het volgende:
[..]
ja, wie niet met haar eigen wereldbeeld kan spotten, is maar zielig.![]()
![]()
Vind je? Hm, het kriebelt wel erg.quote:Op zondag 4 december 2005 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hoor.... Take it on the chin![]()
Maar zie je dat dat haar je best wel leuk staat.
Jaaaa, dat is nou de ruige, primitieve, aardse sensatie. Erostisch haast.quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 11:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, dat is nou de ruige, primitieve, aardse sensatie. Erostisch haast.
"Kali is ongeveer hezelfde ja, Kal of Kaal wordt in de regel minder gebruikt vanwege het feit dat je het niet naar je hand kan omdraaien.quote:Op zondag 4 december 2005 15:03 schreef nokwanda het volgende:
@Stenny, lees even de post van Dj_white_knight van 14.57 uur over goden
Ik snap het niet
Inderdaad is de foto met de 'alien' erg 'cliché'. Ook de mate waarop zijn vader hem promoot - Robbert heeft een boek over zichzelf geschreven, gebaseerd op zijn vader's notities (?!) - leidt af. Ik krijg de indruk dat Robbert behoorlijk door anderen naar voren geschoven wordt, maar nu moet hij het toch op eigen kracht doen. Hardlopers zijn doodlopers, dus Robbert: ga niet hollen, maar blijf jezelf. Zou hij de beelden in zijn geest op foto's projecteren?quote:Op zondag 4 december 2005 15:34 schreef Netflier het volgende:
Terug ontopic. In een aflevering van De Wereld Draait Door was Irene Moors te gast en vertelde ze over het betreffende programma. Allereerst wil ik zeggen dat ik haar in staat acht het programma te presenteren. Omdat ze nu eenmaal kinderprogramma's en Life & Cooking heeft gedaan wil nog niet zeggen dat ze te dom is om 'TV met inhoud' te kunnen maken. Sterker nog, ik heb een heel erg kundige indruk van haar. Zonder al te opvallend te willen zijn weet ze toch de aandacht op zich te vestigen als dat nodig is. Ze is vrij zichzelf en in dat kader kan ik me inbeelden dat je haar misschien niet mag, maar dat heeft niks te maken met haar presentatie.
Maar nu Robbert van den Broeke. Die foto met die alien overtuigt mij niet, om het maar eens zachtjes uit te drukken. En hetzelfde voor die orb boven die balk. Ik vermoed dat Robbert een bepaalde manier van fotograferen toepast en anderen doet geloven dat het te maken heeft met geesten. Zo'n 'orb' lijkt me eerder een gereflecteerd lichtstraaltje wat op de cameralens valt en zodoende een cirkelvormige vlek veroorzaakt. Voordat hij een foto neemt speurt hij eerst de omgeving af naar reflecterende materialen. Hetzelfde met die alien, maar dan heeft hij een hele reeks trucs toegepast om het op de foto te kunnen krijgen.
quote:Op zondag 4 december 2005 15:49 schreef Stenny het volgende:
Robbert van den Broeke (1980) is Nederlands jongste en ook meest veelzijdige medium.
Mee eens, bescheidenheid siert de mens. Maar ja, je weet hoe dat gaat als de promotie machine eenmaal in gang wordt gezet.quote:Op zondag 4 december 2005 16:01 schreef -starseed-mayo- het volgende:
[..]
ohjah ?
er zijn zat 'mediums' in nederland die niet bekend zijn en misschien even begaafd zijnwat een bullshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |