Je moet ook niet in de vangrail gaan hangenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:59 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Motoren zijn wel leuk als je ze daarvoor gebruiken wil, maar ook een hoger risico. Nou is een beetje risico niet erg, maar wat zet je in.... 200 tegen de vangrail met en 330 kan je nog wel uit komen... 200 tegen de vangrail met een motorfiets en het is bye bye.
Maar wel iets om rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je moet ook niet in de vangrail gaan hangen![]()
mjah met mijn 620cc 1pitter trek ik al alles weg tot de 120... (ook de 645, met gemakquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:39 schreef yup het volgende:
[..]
Het is maar wat je gewend bent.
Sorry maar als jij een 1000cc brommer hebt dan vind jij de gemiddelde Ferrari nog langzaam. Probleem is dat...
Alleen op v-max boek je een 1000 KEIHARD weg met je Z8 of M5...
Ik vind GTi's (16v uiteraard) en GSi's (16v verhaal weer) al verdomd vlot. Laat staan zo een 330i...
Ik heb een test gelezen, weet niet waar, maar dat blok iss niet alleen een pak krachtiger dan de ouwe x30i blok maar is smoother, meer trekkracht (vanaf 2500 rpm tot 6000+ rpm maximaal trekkracht dacht ik) en verder ook meer racy EN meer toeren... Ik wil GRAAG in zo een 330i touren, mja voor mij is dat veel te hoog gegrepen helaas...
Vandaar dat ik op motoren overstap. Fast as hell, cheap as shit
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[afbeelding]
ongeveer 10000 EUR, 0,5 PK per kilo. + armoede
330i: 25-30000 EUR, 0,15 PK per kilo+ droog, geen wind, radiotje, comfort
maak daar maar 60-80k vanquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[afbeelding]
ongeveer 10000 EUR, 0,5 PK per kilo.
330i: 25-30000 EUR, 0,15 PK per kilo![]()
Wie koopt er zo'n ding nou nieuw?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:45 schreef Youp het volgende:
[..]
maak daar maar 60-80k vanhangt er even vanaf hoe je m uitvoert...
Watjequote:Op zaterdag 31 december 2005 19:11 schreef Repeat het volgende:
ongeveer 10000 EUR, 0,5 PK per kilo. + armoede
330i: 25-30000 EUR, 0,15 PK per kilo + droog, geen wind, radiotje, comfort
omdat er niet zo veel 5 jaar oude E90 330i's aangeboden worden ehquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wie koopt er zo'n ding nou nieuw?
Dan is een Duc ook iets meer dan 10K
Bovendien kan je voor 80K nog wel iets leukers krijgen dan een 330i
juistquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Watje![]()
![]()
Het is natuurlijk ook niet brommer OF BMW maar brommert EN BMW
He beste wensen jongenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:50 schreef ChRoNiC het volgende:
En de beloofde foto's
Cabrio
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Coupe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje jammer van de kwaliteit (was van mijn telefoon). Maar goed, het mag de pret niet drukken.
De cabrio is een 320Ci en de coupe is een 325Ci.
alles kan, maar houd er rekening mee dat je spuitbus lak er na 3 dagen vanaf valtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:27 schreef yup het volgende:
Hallo BMW fappende vrienden.
Ik heb een vraag. Ik ga een zilveren onderkant van de bumper halen (die van mij is verrot) maar hij is niet in de juiste kleur zilver.
Kan ik niet gewoon van de BMW dealer sterlingsilber metallic bestellen? Gewoon als spuitbus? Want ik wil het gewoon overspuiten...
Ik wil dat ding opschuren enzo hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:31 schreef Youp het volgende:
[..]
alles kan, maar houd er rekening mee dat je spuitbus lak er na 3 dagen vanaf valt
Ik ben naar de halfords gegaan toen er een groot gat in de bumper van m'n e30 ging roesten. Daar hangt zo'n boek en daar staat in welke bus je moet hebben. Ik zag amper verschil met de bestaande lakquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:27 schreef yup het volgende:
Hallo BMW fappende vrienden.
Ik heb een vraag. Ik ga een zilveren onderkant van de bumper halen (die van mij is verrot) maar hij is niet in de juiste kleur zilver.
Kan ik niet gewoon van de BMW dealer sterlingsilber metallic bestellen? Gewoon als spuitbus? Want ik wil het gewoon overspuiten...
kleurcode opvragen bij de dealer en daarmee naar de "motip leverancier" gaan en even kijlken of ze die hebben en eventueel kunnen bestellenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:32 schreef yup het volgende:
[..]
Ik wil dat ding opschuren enzo he
Heus dat dat ding niet zomaar gepaint kan worden weet ik ook wel.
Maar over die kleur verf heb jij een idee ?
vaak bmw rijders ook, ik vind dat zo mooi als je zo een beetje dat gevoel van samenhorigheid krijgt als je bmw achter bmw met 180 over de A12 scheurt. Of in serie auto's inhaalt op zo'n lekker slingerige dijkweg.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:12 schreef Inorbit het volgende:
[..]
vaak bmw rijders ook, ik vind dat zo mooi als je zo een beetje dat gevoel van samenhorigheid krijgt als je bmw achter bmw met 180 over de A12 scheurt. Of in serie auto's inhaalt op zo'n lekker slingerige dijkweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |