grappig. in dit geval gaat het me niet om moslims, het gaat me om de gekte die ermee samenhangt. ik vind dit voorstel toch wel weer een dieptepuntje binnen de geloofsovertuiging die ik anders geen strobreed in de weg zit. ik hoop eerder op een afname van die allahverheerlijking dan een toename.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:53 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik denk herhaal het nog eens even als de schijnbare ziener die ik ben. Het gaat over borden met de richting van Mekka en opeens gaat het over het homohuwelijk.
Maar het gaat erom dat 1 persoon het voorstelt. Je kunt wel een hele groep mensen er bij betrekken maar dat is volstrekt niet aan de orde.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig. in dit geval gaat het me niet om moslims, het gaat me om de gekte die ermee samenhangt. ik vind dit voorstel toch wel weer een dieptepuntje binnen de geloofsovertuiging die ik anders geen strobreed in de weg zit. ik hoop eerder op een afname van die allahverheerlijking dan een toename.
ik betrek de groep er dan ook niet bij. maar ik vind het idioterie van een persoon, die blijkbaar op fok! wat makkelijke volgelingen heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Maar het gaat erom dat 1 persoon het voorstelt. Je kunt wel een hele groep mensen er bij betrekken maar dat is volstrekt niet aan de orde.
En inderdaad, gekte alom.
En zo is dat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:08 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het wel een grappig idee.
Weet je wat nog een grappig idee is?quote:
Daar krijg je geen antwoord op. Moslims zijn net als Bush. "Wie niet voor ons is, is tegen ons"quote:
Zeker lachen, vooral omdat dat niet kan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:08 schreef typtypo het volgende:
[..]
Weet je wat nog een grappig idee is?
We geven alle moslims een enkeltje mekka.
Vervolgens niet meer toelaten zouden ze terug willlen.
Lache man.![]()
Nee, ik kreeg ook al geen reactie toen ik zei dat ik dan ook bordjes wil die naar Lourdes wijzen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daar krijg je geen antwoord op. Moslims zijn net als Bush. "Wie niet voor ons is, is tegen ons"
Ik zou het op prijs stellen als je mij niet over een kam scheert met Bansheeboy.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daar krijg je geen antwoord op. Moslims zijn net als Bush. "Wie niet voor ons is, is tegen ons"
Huh?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je mij niet over een kam scheert met Bansheeboy.
Bij deze dan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je mij niet over een kam scheert met Bansheeboy.
anti Islam = extreem-rechtsquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh?Maar ik ben helemaal geen voorstander van die Bush-stelregel, hoe je daar aankomt is me een raadsel.
²
Maar BsB's islam =/= link-liberaal, dus je mag niet a contrario uit die stelling afleiden dat BsB een probleem heeft met bepaalde stelling die als extreem-rechts beschouwd kunnen worden.quote:
maar je kan wel bellen om dat boek niet in je kastje wensen te vinden.quote:Op zondag 27 november 2005 12:49 schreef Ivatje het volgende:
En die bijbels moete weg uit die hotelkastjes!!
Ik heb nachtmerries van zo`n boek! Dat boek kan ik helaas in een hotel niet zomaar weg gooien..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |