quote:Op donderdag 24 november 2005 14:13 schreef Sokolsky het volgende:
Vervelend, als je snel wilt gokken en het topic zit vol
Dan maar in de OPquote:Op donderdag 24 november 2005 14:13 schreef Sokolsky het volgende:
Vervelend, als je snel wilt gokken en het topic zit vol
Damn, zat ik er net een film naast.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:14 schreef victorinox het volgende:
Dat is goed. [afbeelding]
Sokolsky +1
Die zette mij juist op het spoor van Evil Dead.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:15 schreef Mennosson het volgende:
Dacht aan Beetlejuice door Book Of The Dead![]()
HP: Goblet of Fire?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:16 schreef Sokolsky het volgende:
Na Serenity gezien te hebben was ik opgelucht, want dan had ik eindelijk weer de hele IMDB Top 250 gezien. Ik vanmiddag toch even checken; nee hoor, er is de afgelopen dagen een nieuwe film binnengeslopen. Welke?
Wist ik niet. Dan is Bowling for Columbine er dus ook uit neem ik aan?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:20 schreef Sokolsky het volgende:
Da's een docu en die mogen niet meer. Anders had 'ie er wel tegenaan gezeten.
Is die niet van 2005?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:28 schreef Morrigun99 het volgende:
Broken Flowers?
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:31 schreef Mennosson het volgende:
Dear Franky
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:32 schreef Sokolsky het volgende:
(Dear Frankie eigenlijk)
ZZZ: jij hebt dus de verkeerde
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:43 schreef twentemeisje het volgende:
X-Men II ?
Blaatschaap is ook weer terugquote:Op donderdag 24 november 2005 14:46 schreef ArtyShock het volgende:
Edit: Bèhèhè. Bèhèhè.
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Speelt Flea niet in een aantal films mee?
Aah. De leden van de cast van Dawsons Creek drinken om 3 uur allemaal een Doctor Pepper?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:11 schreef twentemeisje het volgende:
[afbeelding]
Benoem wel min 3 hints correct...
Een of andere jeugdsoap van de Vara geloof ik.quote:
owquote:Op donderdag 24 november 2005 15:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een of andere jeugdsoap van de Vara geloof ik.
Sorry Mennoson... maar Morrigun voldoet aan de opdrachtquote:Op donderdag 24 november 2005 15:35 schreef Morrigun99 het volgende:
25th Hour?
klok (25e uur)
antivirus = norton (Edward)
regisseur (Spike Lee)
dat bedoelde ik dus vanochtend met mijn tv-series opmerkingquote:Op donderdag 24 november 2005 15:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Sorry Mennoson... maar Morrigun voldoet aan de opdracht
![]()
Peper: Barry Pepper
Dawson's Creek (een Amerikaanse serie dolle_hond) : Rosario Dawson
Jij weet toch wel waarmee Kate Cruise bekend is gewordenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus vanochtend met mijn tv-series opmerking
Maar het was nou niet bepaald een cruciale hint ofzo... Ik heb nog nóóit Dawsons Creek gezien en toch weet ik van het bestaan en dat Katie en James van der Creek Beek er in gespeeld hebben.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef dolle_hond het volgende:
dat bedoelde ik dus vanochtend met mijn tv-series opmerking
ik weet niet eens van t bestaanquote:Op donderdag 24 november 2005 15:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar het was nou niet bepaald een cruciale hint ofzo... Ik heb nog nóóit Dawsons Creek gezien en toch weet ik van het bestaan en dat Katie en James van der Creek Beek er in gespeeld hebben.
te lang iddquote:Op donderdag 24 november 2005 15:44 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe lang is het trouwens geleden dat ik een dode Japannervraag heb gesteld? Een maand ofzo?
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:47 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben er mee gestopt toen SoK op 666 stond; dat wachten totdat d_h of EM een keer langs kwam begon te vervelen. Maareh, ik zal er wel weer eens een in gooien
ik ga m nog wel eens opzoeken.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:00 schreef Sokolsky het volgende:
Weet je wat: ik bereid jullie er vast op voor. Een dezer dagen stel ik een vraag over de film Akahige, van de meester zelf. Onthoud die titel
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef dolle_hond het volgende:
royal tenenbaums?
Jij kwam op Fear and Loating in Las Vegas af?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:35 schreef Venkman het volgende:
Jerry Mcguire?
Wanneer er Fear en Loathing in de buurt is ben ik erbijquote:Op donderdag 24 november 2005 16:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij kwam op Fear and Loating in Las Vegas af?
volgens cage en hunter welquote:Op donderdag 24 november 2005 16:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat was geen adoptiebokser
* note to self:quote:Op donderdag 24 november 2005 22:59 schreef wyccie het volgende:
't Is volgens mij een enorme 'Oh ja'-film....
Ik kan alleen Martha Stewart bedenken met MS
Dat is Marisa Tomeiquote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef wyccie het volgende:
Dan kan dat dus alleen My Cousin Vinny zijn.....:P
zou t antwoord voor mij gang naar bed nog komen danquote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mira Sorvino?
Ik heb 'm gezien, maar ik weet echt de titel niet meerquote:Op donderdag 24 november 2005 23:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zou t antwoord voor mij gang naar bed nog komen dan
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien, maar ik weet echt de titel niet meer.
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Sorry.... Mighty Aphrodite....
Haha, bij adoptie moest ik al aan Woody Allen denken
Welke film?quote:Working with practically no budget and largely without on-location filming permits,had to remain unnoticed while shooting in the nation's busiest city, sometimes secretly shooting from a nearby vehicle. --To shoot the scene in which the fight manager is murdered in an East Side alley,
had to first negotiate with five transients who had set up a makeshift home in the alley and were unwilling to relinquish their turf
Dat heb ik ook zo vaakquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:39 schreef Sokolsky het volgende:
Ach ja, zo ben je een hele avond in Utrecht en bij terugkomst blijkt de vraag die je om 4 uur ook al niet wist net geraden te zijn
wyccie: die wist ik gisteravond ook al niet. Hintje?
quote:The last film directed bythat was written as an original screenplay (i.e., wasn't based on a previously published novel or short story).
De films die hierna kwamen waren allemaal gebaseerd op een boek. En daar is zelfs laatst een vraag over geweestquote:
quote:Continuity: When Vinnie drives Davy to the loft, they take a lift up to at least the second floor. However, when Davy jumps through the loft window, he falls only one story.
Echt niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:07 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij heb ik de film niet gezien...
quote:User comment: ....There is a classic chase over the rooftops, but even here there are human touches that kill cliché… These villains are not supermen, any more than Davy is: they can stumble on a fire escape, and not for laughs; one of them can fall as you or I would fall and drop out with a twisted ankle…
Sokolsky +1quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:01 schreef Sokolsky het volgende:
Nou ja, het ligt er nog wel, en de stad is vrij groot, maareh... je begrijpt wel wat ik bedoel.
They might be giantsquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:12 schreef EricusMaximus het volgende:
Het Ottomaanse Rijk, stad is Constantinopel.
Istanbul was once Constantinople
Now it's Istanbul, not Constantinople
-edit
Beter laat..
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:24 schreef wyccie het volgende:
Of misschien weet ik gewoon niet dat hij Turks is....
Als ik het wist had ik je het antwoord al lang gegevenquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:32 schreef Sokolsky het volgende:
Geef nou gewoon het antwoord
I could have been a contender
Gerard Kloks?quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:39 schreef Sokolsky het volgende:
Hij is geen familie van die goochelaar
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:39 schreef Sokolsky het volgende:
Hij is geen familie van die goochelaar
Lekkkerquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:54 schreef dolle_hond het volgende:
inworpje doen?
neequote:Op vrijdag 25 november 2005 09:28 schreef Sheridana het volgende:
M.Shyamalan, telt dat mee?
dit zijn er dus 8 goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Maggie Smith
Meryl Streep
Martin Short
Mary Steenburgen
Martin Scorsese
Martin Sheen
Mark Sandrich
M. N. Shamalan (Sixth Sense)
Mira Sorvino
Mary Shelley (Frankenstein)
we bedoelen uiteraard FILM-regisseursquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Die laatste is niet helemaal goed, maar dan hebben we nog : Michael Stich (Regiseur van de B&B) Mogguh iedereen
en gij zult niet editten MWquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Maggie Smith
Meryl Streep
Martin Short
Mary Steenburgen
Martin Scorsese
Martin Sheen
Mark Sandrich
Mira Sorvino
Mohammed Sharafi ----> staat niet op de 1e pagina van 3 kings
Michael Schorr
zo goed dan?
Boefje....quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Maggie Smith
Meryl Streep
Martin Short
Mary Steenburgen
Martin Scorsese
Martin Sheen
Mark Sandrich
Mira Sorvino
Mohammed Sharafi (three kings)
Michael Schorr
zo goed dan?
Deze Meggy Schmidt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
heb er nog 2...
Meggy Schmidt
Margie Stein
ik wel mijn dvd kastje voor moeten plunderen....
Whoopsquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:52 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Deze Meggy Schmidt?
http://www.imdb.com/name/nm1665833/
Welke dvd heb je dan van haar als ik vragen mag?
Klopt staat bij de trivia op IMDB.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hij is eigenlijk van mijn vriendin, maar het is un dos tres, heeft ze gekocht voor nostalgische waarden. (ik heb mij laten vertellen dat het de eerste tv show in de wereld was waarbij een vrouwelijk host was)
Mangoworks +1!quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Charlie´s Angels 1 en 2
Kill Bill 1
True Crime (van de week op dvd gekeken, een bijrolletje)
Domino
Shanghai Noon
Payback
Chicago
Hey hey...weet je vriendin wel dat je alleen bent met vreemde vrouwen...?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ja, ik
Seems like it's just you and me dear...![]()
Vriendin? Ach zij was ook ooit vreemd voor mijquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:47 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hey hey...weet je vriendin wel dat je alleen bent met vreemde vrouwen...?
Geeft niet, je bent creatief!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:56 schreef twentemeisje het volgende:
ik wist niet eens wie die beste man is...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:03 schreef Patch het volgende:
Michael Chikliss
The Fantastic Four
Soldier
Nixon
Do Not Disturb![]()
Patch +1quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:03 schreef Patch het volgende:
Michael Chikliss
The Fantastic Four
Soldier
Nixon
Do Not Disturb![]()
ArtyShock + 1quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:19 schreef ArtyShock het volgende:
Something gotta give
One flew over the Cuckoo's nest
Witches of Eastwick
The Shining
Easy Rider
Wolf
About Schmidt
As good as it gets
A few good men
Mars Attacks
Chinatown
Ach ja. Inademen, blind in de verte staren en die kop van Jack proberen voor te stellen in allerlei scènes, bijbehorende titels intikken en na een poosje tellen hoeveel je hebt. En dan als de bliksem tab, tab, spatie. En weer uitademen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef twentemeisje het volgende:we hebben er allebei 11 Arty...
Alt-S gaat nóg sneller.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:32 schreef ArtyShock het volgende:
En dan als de bliksem tab, tab, spatie. En weer uitademen.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:14 schreef Sheridana het volgende:
Van links naar rechts en boven naar beneden:
CastAway
Raging Bull
Monster
Million Dollar Baby
? (ook een vrij recente en bekende film)
Sariana of zo, nieuwe film van George Clooney(Syriana trouwens)
Full Metal Jacket?
The Aviator
Alexander
Robert deNiro is iets van 25 kg aangekomen voor Raging Bull
Tom Hanks iets van 20 kg afgevallen? Ook, maar eerst veel aangekomen.
Hilary Swank kreeg 15 kg spiermassa of zo erbij... (Mwa, iets minder)
ehm..
Jep. Het plaatje is de regerend wereldkampioen waar Russel Crowe tegen mag knokken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef Sheridana het volgende:
Is het Cinderella Man?
Is een bekend acteur hoor. Heeft ook in een bekende Amerikaanse misdaadserie gespeeld die hier met veel succes is uitgezonden. Hij had ook een ruimzittend pak in MiB.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef One_conundrum het volgende:
FM jacket klopt wel, maar ik ken die hele Private flipje nergens anders van dan deze film. ik heb dus ook geen referentie materiaal
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:58 schreef Sheridana het volgende:
Vincent D'onofrio?
Dat kan, en dat zit behoorlijk dichtbij. Op de instinker na dan (en die instinker is niet Tom Hanks).quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:22 schreef Sheridana het volgende:
Oke, kan ik met Hilary Swank-Million Dollar baby beginnen?
Waarom draai je de dames nou weer om? En Clooney ziet er dikker uit dan 'ie is schijnbaar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef Sheridana het volgende:
Poging 2
CB
Kate Beckinsale
Hilary Swank
Charlize Theron
Val Kilmer
Vincent d'onofrio
Tom Hanks
Robert deNiro
George Clooney
Alles op de goede plek, alleen de laatste in het rijtje moet nog omgewisseld worden met een andere en dan staan ze goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:37 schreef Sokolsky het volgende:
CB
Hilary Swank
Kate Beckinsale
Charlize Theron
George Clooney
Tom Hanks
Vincent d'onofrio
Robert deNiro
Val Kilmer
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:44 schreef Sheridana het volgende:
CB
Hilary Swank
Kate Beckinsale
Charlize Theron
George Clooney
Tom Hanks
Val Kilmer?
Robert deNiro
Vincent D'onofrio?
Is dat Tilda Swinton?quote:
Ook zo'n androgyn gezicht wat je nooit vergeet.quote:
Jep. Ôdishon: Of wat je allemaal kunt doen met een pianosnaar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:08 schreef dolle_hond het volgende:
audition?
Gewoon tinypic hoor. Net als anders. Jammer. Net jouw straatje: dode japanners.quote:
Even een directe link:quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:14 schreef Sokolsky het volgende:
Maar wat was het plaatje nou?
(Ôdishon had ik ongetwijfeld geraden, als ik 'm maar had kunnen zien; maar goed, d_h was eerder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |