Alt-S gaat nóg sneller.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:32 schreef ArtyShock het volgende:
En dan als de bliksem tab, tab, spatie. En weer uitademen.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:14 schreef Sheridana het volgende:
Van links naar rechts en boven naar beneden:
CastAway
Raging Bull
Monster
Million Dollar Baby
? (ook een vrij recente en bekende film)
Sariana of zo, nieuwe film van George Clooney(Syriana trouwens)
Full Metal Jacket?
The Aviator
Alexander
Robert deNiro is iets van 25 kg aangekomen voor Raging Bull
Tom Hanks iets van 20 kg afgevallen? Ook, maar eerst veel aangekomen.
Hilary Swank kreeg 15 kg spiermassa of zo erbij... (Mwa, iets minder)
ehm..
Jep. Het plaatje is de regerend wereldkampioen waar Russel Crowe tegen mag knokken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef Sheridana het volgende:
Is het Cinderella Man?
Is een bekend acteur hoor. Heeft ook in een bekende Amerikaanse misdaadserie gespeeld die hier met veel succes is uitgezonden. Hij had ook een ruimzittend pak in MiB.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef One_conundrum het volgende:
FM jacket klopt wel, maar ik ken die hele Private flipje nergens anders van dan deze film. ik heb dus ook geen referentie materiaal
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:58 schreef Sheridana het volgende:
Vincent D'onofrio?
Dat kan, en dat zit behoorlijk dichtbij. Op de instinker na dan (en die instinker is niet Tom Hanks).quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:22 schreef Sheridana het volgende:
Oke, kan ik met Hilary Swank-Million Dollar baby beginnen?
Waarom draai je de dames nou weer om? En Clooney ziet er dikker uit dan 'ie is schijnbaar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef Sheridana het volgende:
Poging 2
CB
Kate Beckinsale
Hilary Swank
Charlize Theron
Val Kilmer
Vincent d'onofrio
Tom Hanks
Robert deNiro
George Clooney
Alles op de goede plek, alleen de laatste in het rijtje moet nog omgewisseld worden met een andere en dan staan ze goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:37 schreef Sokolsky het volgende:
CB
Hilary Swank
Kate Beckinsale
Charlize Theron
George Clooney
Tom Hanks
Vincent d'onofrio
Robert deNiro
Val Kilmer
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:44 schreef Sheridana het volgende:
CB
Hilary Swank
Kate Beckinsale
Charlize Theron
George Clooney
Tom Hanks
Val Kilmer?
Robert deNiro
Vincent D'onofrio?
Is dat Tilda Swinton?quote:
Ook zo'n androgyn gezicht wat je nooit vergeet.quote:
Jep. Ôdishon: Of wat je allemaal kunt doen met een pianosnaar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:08 schreef dolle_hond het volgende:
audition?
Gewoon tinypic hoor. Net als anders. Jammer. Net jouw straatje: dode japanners.quote:
Even een directe link:quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:14 schreef Sokolsky het volgende:
Maar wat was het plaatje nou?
(Ôdishon had ik ongetwijfeld geraden, als ik 'm maar had kunnen zien; maar goed, d_h was eerder)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |