Een of andere jeugdsoap van de Vara geloof ik.quote:
owquote:Op donderdag 24 november 2005 15:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een of andere jeugdsoap van de Vara geloof ik.
Sorry Mennoson... maar Morrigun voldoet aan de opdrachtquote:Op donderdag 24 november 2005 15:35 schreef Morrigun99 het volgende:
25th Hour?
klok (25e uur)
antivirus = norton (Edward)
regisseur (Spike Lee)
dat bedoelde ik dus vanochtend met mijn tv-series opmerkingquote:Op donderdag 24 november 2005 15:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Sorry Mennoson... maar Morrigun voldoet aan de opdracht
![]()
Peper: Barry Pepper
Dawson's Creek (een Amerikaanse serie dolle_hond) : Rosario Dawson
Jij weet toch wel waarmee Kate Cruise bekend is gewordenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus vanochtend met mijn tv-series opmerking
Maar het was nou niet bepaald een cruciale hint ofzo... Ik heb nog nóóit Dawsons Creek gezien en toch weet ik van het bestaan en dat Katie en James van der Creek Beek er in gespeeld hebben.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef dolle_hond het volgende:
dat bedoelde ik dus vanochtend met mijn tv-series opmerking
ik weet niet eens van t bestaanquote:Op donderdag 24 november 2005 15:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar het was nou niet bepaald een cruciale hint ofzo... Ik heb nog nóóit Dawsons Creek gezien en toch weet ik van het bestaan en dat Katie en James van der Creek Beek er in gespeeld hebben.
te lang iddquote:Op donderdag 24 november 2005 15:44 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe lang is het trouwens geleden dat ik een dode Japannervraag heb gesteld? Een maand ofzo?
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:47 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben er mee gestopt toen SoK op 666 stond; dat wachten totdat d_h of EM een keer langs kwam begon te vervelen. Maareh, ik zal er wel weer eens een in gooien
ik ga m nog wel eens opzoeken.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:00 schreef Sokolsky het volgende:
Weet je wat: ik bereid jullie er vast op voor. Een dezer dagen stel ik een vraag over de film Akahige, van de meester zelf. Onthoud die titel
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef dolle_hond het volgende:
royal tenenbaums?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |