Kortzichtigheid ten top.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:57 schreef Xenwolfie het volgende:
Afmaken dat 'mens' en van haar een jas maken.![]()
Heb je enig idee hoe vaak de gemiddelde kunstenaar slechts zijn fantasieën verknutselt en er later een moralistisch sausje overheen gooit?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik vraag me af of deze kunstenares juist door het gebruik van dieren wil aantonen hoe triest mensen met dieren kunnen omgaan.
gebeurt regelmatig idd. net zoals die 'kunstenaar' die wilders op posters en met waxinelichtjes in rotterdam op had gehangen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe vaak de gemiddelde kunstenaar slechts zijn fantasieën verknutselt en er later een moralistisch sausje overheen gooit?
Uhm... volgens mij was die kat al dood hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:12 schreef DeFlip het volgende:
WTF dat kanker wijf moet gewoon een langzame dood ondergaan, misselijk makend gewoon.
Ja en dan gewoon maar ff met een stanley mes de vel eraf villen en daarvan een tas maken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Uhm... volgens mij was die kat al dood hoor.
Dat heb je goed gezien knul.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:19 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Ja en dan gewoon maar ff met een stanley mes de vel eraf villen en daarvan een tas maken.
Ja, nuttig toch?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:19 schreef DeFlip het volgende:
Ja en dan gewoon maar ff met een stanley mes de vel eraf villen en daarvan een tas maken.
Oke dan gebruik ik jouw lijk straks wel als brandhout, eerlijke ruil.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja, nuttig toch?Net als dooie koeievellen waar o.a. schoenen van gemaakt worden enzo...
Idd, daar betaal je normaal voor. En misschien gebruiken ze de warmte wel weer om het water bij je thuis te verwarmen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:42 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Oke dan gebruik ik jouw lijk straks wel als brandhout, eerlijke ruil.
post het even in haar fotoboek; http://fotoboek.fok.nl/Tinkebellquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:12 schreef DeFlip het volgende:
[..]
WTF dat kanker wijf moet gewoon een langzame dood ondergaan, misselijk makend gewoon.
Ach ja, dat mens spoorde spoorde al helemaal niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:55 schreef ThE_ED het volgende:
post het even in haar fotoboek; http://fotoboek.fok.nl/Tinkebell
ze heeft ook een "kunst" site met foto's van wat de kat heeft meegenomen... http://www.pretaportercollection.com/
Idd, ik moest gelijk aan haar denkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ach ja, dat mens spoorde spoorde al helemaal niet.
Helaas leeft de kunstwereld nogal bij dat soort cliche's omdat het toch de makkelijkste manier is om met iets "nieuws" te komen. Erg jammer.quote:Het is overigens ook een van de twee grootste kunst clichés die er bestaat, je eigen zieke geest tot uiting brengen, iets produceren waarvan bij elk weldenkend mens de maag omdraait en het vervolgens tot kunst bombarderen. Als je het dan helemaal goed bekeken hebt miep je daarna ook nog eens dat je er een 'discussie mee wilt starten.' Of dat je "protesteert tegen de samenleving." Fuck that, je hebt gewoon een steekje los en bent het product van een falende opvoeding. Je ouders waren vast hippies zonder normen en waarden.
Het tweede kunst cliché is overigens iets 'ongewoons' in een 'alledaagse omgeving' neerzetten.
En dat zegt een kipquote:Op donderdag 24 november 2005 14:50 schreef Kippetje3 het volgende:
Goed plan.. Ik bedoel; wat heb je aan kuikentjes? Beetje creatief zijn..
Hoe denk je dat leren producten tot stand komenquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:19 schreef DeFlip het volgende:
Doe dat en verbeter de wereld.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Lol, de katten hier eten eendagskuikens als ontbijt, ik zal ze even melden dat ze ze voortaan niet eerst even door de keuken mogen flikkeren van Finder_elf_towns![]()
welk vlees denk je dat er in kattenvoer met kip (smaak) zit?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Doe dat en verbeter de wereld.
Zie ik er uit als iemand die daar een moer om geeft?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk vlees denk je dat er in kattenvoer met kip (smaak) zit?
Jij bent tot nu toe de enige hier die het echt heeft begrepenquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik vraag me af of deze kunstenares juist door het gebruik van dieren wil aantonen hoe triest mensen met dieren kunnen omgaan.
quote:
mooi protest.quote:Op zondag 27 november 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent tot nu toe de enige hier die het echt heeft begrepen
Dat gebeurt nou eenmaal met jongentjeskipjes, die leggen namelijk geen eieren en zijn dus eigenlijk waardeloos.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel eerst dood gemaakt worden, denk daar maar eens over na.
Wat is het probleem nou zeikerd, alsof jij geen kleren draagt gemaakt door kindslaven uit india/china.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:35 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Babyjasje van kuikentjesbont (mirror)
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/009547.html
http://mathildehemmes.nl/
Sick bitch.
En als ze dan toch doodgemaakt worden maak ze dan meteen nuttig.quote:Op zondag 27 november 2005 11:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat gebeurt nou eenmaal met jongentjeskipjes, die leggen namelijk geen eieren en zijn dus eigenlijk waardeloos.
Dat is natuurlijk net zoiets als gaan lopen miepen als ik je muren met verse poep in kom smeren.quote:Op zondag 27 november 2005 17:34 schreef Zahgurim het volgende:
Wat is het probleem nou zeikerd, alsof jij geen kleren draagt gemaakt door kindslaven uit india/china.
Leren schoenen? Je eet vlees?
Hypocriet.
Wat een vergelijking zegquote:Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk net zoiets als gaan lopen miepen als ik je muren met verse poep in kom smeren.
Je poept zelf immers ook.
quote:Op zondag 27 november 2005 11:52 schreef zovty het volgende:
Dat gebeurt nou eenmaal met jongentjeskipjes, die leggen namelijk geen eieren en zijn dus eigenlijk waardeloos.
Normaal gesproken gaan ze in de shredder.quote:
Poep spoel je toch ook maar door.quote:Op zondag 27 november 2005 17:56 schreef Zahgurim het volgende:
Om dan te gaan zeiken over kuikens die toch al dood waren, en anders levend in een versnipperaar zouden worden gestopt
Vind ik ook.quote:is het toch beter om ze te gebruiken in kunst![]()
Reden? Die kuikentjes waren al dood hoor. Nu worden ze tenminste nog ergens voor gebruikt.quote:Op zondag 27 november 2005 17:46 schreef Gebleekte het volgende:
Gatver, dat wijf moeten ze egt villen !!
Lees de laatste paar berichten even, wil je.quote:Op zondag 27 november 2005 20:18 schreef Eveli het volgende:
Wat een gestoord en ziek mens is dat.Echt niet normaal dat dit überhaupt mag end at het dan ook nog kunst genoemd wordt.
Al gedaan, verandert niks aan mn oordeel.quote:Op zondag 27 november 2005 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lees de laatste paar berichten even, wil je.![]()
Dus je hebt liever dat die kuikentjes op een andere manier vernietigd worden?quote:Op zondag 27 november 2005 20:20 schreef Eveli het volgende:
[..]
Al gedaan, verandert niks aan mn oordeel.
Dat dat mens dode beestjes gebruikt als kunst, daar kan ik met mn verstand niet bij.quote:Op zondag 27 november 2005 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je hebt liever dat die kuikentjes op een andere manier vernietigd worden?
Het hoeft jouw smaak ook niet te zijn, maar die kuikentjes waren toch al dood.
Ik snap het probleem hier niet helemaal. In een heleboel landen worden beesten
doodgeknuppeld of op andere pijnlijke marnieren omgebracht en gebruikt voor bont, en hier zitten
jullie kwaat te worden op 1 enkel persoon die die kuikentjes niet eens heeft omgebracht?
Behoorlijk dom eerlijk gezegt.
Ieder zijn eigen smaak.quote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dat dat mens dode beestjes gebruikt als kunst, daar kan ik met mn verstand niet bij.
Dus alleen omdat het ook ergens anders gebeurd, in wellicht grotere mate, mogen we hier geen uitspraak over doen? Behoorlijk dom ja.quote:Op zondag 27 november 2005 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je hebt liever dat die kuikentjes op een andere manier vernietigd worden?
Het hoeft jouw smaak ook niet te zijn, maar die kuikentjes waren toch al dood.
Ik snap het probleem hier niet helemaal. In een heleboel landen worden beesten
doodgeknuppeld of op andere pijnlijke marnieren omgebracht en gebruikt voor bont, en hier zitten
jullie kwaat te worden op 1 enkel persoon die die kuikentjes niet eens heeft omgebracht?
Behoorlijk dom eerlijk gezegt.
Is dat belangrijk? Volgensmij niet. Het gaat hier erom dat veel mensen hier denkenquote:
Precies.quote:Op zondag 27 november 2005 20:39 schreef 0 het volgende:
Er gaan dagelijk miljoenen kuikens door de versnipperaar, stel je niet zo aan om een jasje, mensen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |