Dan nog heeft het niks met voetbal te maken, laat dat soort berichten maar mooi lopen in het vervolg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ow ik hoorde op verschillende forums dat het door ajax supporters is gepleegd.
Misschien houdtie ook wel van Marrokaanse jongetjes. Wellicht dat Aissatti en Afellay 'm van een probleem af kunnen helpen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:53 schreef cultheld het volgende:
Heitinga kun je beter naar de seksuoloog sturen.
Als het voetbal gerelateerd is, dan heeft het zeker wel met voetbal te maken...quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan nog heeft het niks met voetbal te maken, laat dat soort berichten maar mooi lopen in het vervolg.
Waarom moet je mijn clubvoorkeur er nou weer bij halen? Ik hoop voor je dat je geen verpleger bent, want de verbanden die jij legt, lijken van Mars te komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:54 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien houdtie ook wel van Marrokaanse jongetjes. Wellicht dat Aissatti en Afellay 'm van een probleem af kunnen helpen.
VI.nlquote:
Thomas Vermaelen drie jaar langer Ajacied
25/11/2005 16:06
Ajax en Thomas Vermaelen hebben elkaar gevonden in een nieuw contract, dat de Belgische verdediger tot medio 2010 in Amsterdam houdt.
Vermaelen (20), die nog een verbintenis had voor twee jaar, is sinds 2003 in dienst van Ajax. In februari 2004 maakte de Belgische jeugdinternational tegen FC Volendam zijn debuut in de Amsterdamse hoofdmacht.
Halverwege vorig seizoen werd Vermaelen verhuurd aan RKC Waalwijk. De verdediger groeide in Waalwijk uit tot vaste waarde en verdiende zo ook een nieuwe kans bij Ajax. In Amsterdam kwam hij dit seizoen tot zes officiële wedstrijden.
Vóór Ajax speelde Vermaelen voor Germinal Ekeren, dat later overging in de fusieclub Germinal-Beerschot.
Amstel Cup Sportdrankjes cupquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
waarom speelt ajax tegen fc eindhoven![]()
Voorbereiding op volgend seizoenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef TerroRobbie het volgende:
waarom speelt ajax tegen fc eindhoven![]()
Jij zei A, dan vond ik het vrij onbeschoft om geen B te zeggenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:Waarom moet je mijn clubvoorkeur er nou weer bij halen? Ik hoop voor je dat je geen verpleger bent, want de verbanden die jij legt, lijken van Mars te komen.
hahaquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn clubvoorkeur er nou weer bij halen? Ik hoop voor je dat je geen verpleger bent, want de verbanden die jij legt, lijken van Mars te komen.
Tsja.....quote:Ajax contracteert Michael Krohn-Dehli
Amsterdam, 25 november 2005
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Michael Krohn-Dehli (22) over een nieuw contract. Het contract loopt van 1 juli 2006 tot en met 30 juni 2009.
De in Kopenhagen geboren Krohn-Dehli speelt op het moment bij RKC Waalwijk en is aan het einde van het huidige voetbalseizoen transfervrij. De Deen stond van juli 2000 tot en met juni 2004 bij Ajax onder contract en speelde in de A1 en Jong Ajax. In het seizoen 2003-2004 speelde Krohn-Dehli 16 keer met Jong Ajax en won de ploeg het kampioenschap onder leiding van trainersduo Van ’t Schip en Van Basten.
Voordat Michael Krohn-Dehli naar Ajax kwam in 2000 speelde hij bij Deense clubs Rosenhoj, Hvidovre en Brøndby.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:00 schreef twi het volgende:
Krohn-Dehli...tsja...Blind zal 'm wel kennen. Maar bij RKC speelt 'ie niet, geblesseerd ofzo? Of zit 'ie daar gewoon op de bank?
quote:Ajax haalt Krohn-Dehli weer op bij RKC
25/11/2005 18:48
Ajax haalt Michael Krohn-Dehli terug naar Amsterdam. De Deen zal komende zomer RKC Waalwijk transfervrij verlaten voor de Amsterdamse club.
Krohn-Dehli kwam vrijdag met Ajax tot een akkoord over een contract, dat hem van 1 juli 2006 tot medio 2009 aan de Amsterdamse club bindt. Momenteel staat de aanvallende middenvelder nog onder contract bij RKC, dat hem in de zomer van 2004 had overgenomen van Ajax en tot en met juni 2006 had vastgelegd.
Dit seizoen kwam de 22-jarige Krohn-Dehli nog niet in actie vanwege een knieblessure. Vorig seizoen speelde hij 31 duels en scoorde hij twee keer voor de Waalwijkers.
Krohn-Dehli stond van 2000 tot 2004 al op de loonlijst van Ajax, dat hem had opgepikt in Denemarken, waar hij speelde bij Rosenhoj, Hvidovre en Brøndby IF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |