Tja en ik zei dus dat ik het vanavond best wil doen. En dat schijnt heel vreemd te zijn. Jammer dan.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar staat dat je verplicht bent? Oh, en ik heb geen pech, hoor. Het is maar een vraag, doe er mee wat je wilt.
als je het niet aandurft kan je het gewoon zeggen hequote:Op donderdag 24 november 2005 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja en ik zei dus dat ik het vanavond best wil doen. En dat schijnt heel vreemd te zijn. Jammer dan.
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:45 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Wie weet ging die naar de bouwmarkt om schappen (rekjes) te halen voor in zijn boot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We wachten even op peaceman. Die heeft even wat meer tijd nodig dan de rest.quote:
Ah, ik had dus 1 fout.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nivo, buro & kado, enigste, ik werdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beide zijn goed.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:45 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik maakte trouwens altijd de fout om "ongelooflijk" te schrijven in plaats van "ongelofelijk". Ik dacht altijd dat "ongelooflijk" de juiste schrijfwijze was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Zowieso, zoiezo, sowiezo, soieso. Ziet ze allemaal voorbij flitsen op allerlei fora.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef Gia het volgende:
Veelvuldige fouten op Fok:
zowiezo
enigsinds
pyramide
persé
en inderdaad: werdt en hun i.p.v. zij, zijn tenenkrommend.
Sommige voorbeelden die ik hierboven schreef, worden door heel veel mensen fout gedaan.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:45 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik maakte trouwens altijd de fout om "ongelooflijk" te schrijven in plaats van "ongelofelijk". Ik dacht altijd dat "ongelooflijk" de juiste schrijfwijze was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Maar heeft die leraar het hersteld?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef Gia het volgende:
Mijn zoon had dat laatst met huiswerk. Hij moest bij woorden een i , y of ie invullen. O.a. bij piramide.
De leerkracht rekende dat fout, omdat hij dacht dat het pyramide moest zijn.
Mijn man had het nagevraagd bij collega's. Allen zeiden dat piramide met een y moest.
Ik niet, in piramide zit 'pi' en daar is een piramide op gebaseerd.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jammer, ik vind 'pyramide' mooier. Net als 'het topic' in plaats van 'de topic'.
de topic vind ik ook echt lelijk klinken.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jammer, ik vind 'pyramide' mooier. Net als 'het topic' in plaats van 'de topic'.
*nieuwsgierig is*quote:Op donderdag 24 november 2005 15:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik niet, in piramide zit 'pi' en daar is een piramide op gebaseerd.pi
Nu ben ik al positiever.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:09 schreef Arcee het volgende:
Ik niet, in piramide zit 'pi' en daar is een piramide op gebaseerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem even aangepast. Zo moet hij kloppen.
Jij weet zeker niet dat zowel "de punt" als "het punt" beide goed Nederlands zijn, he? Ok, het hangt van de context af, maar uit jouw voorbeeld is die niet op te maken.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:36 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik heb die punt
Het moet zijn: Ik heb DAT punt
Stelletje K**K**KACHEL VMBO'ERS STERF
De omtrek van de onderkant (basis) van een piramide en de hoogte van de piramide verhouden zich tot elkaar als die van de omtrek van een cirkel tot de straal van de cirkel. Omtrek basis gedeeld door twee maal de hoogte is dus pi.quote:
Heb het voorzichtig onder zijn aandacht gebracht.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar heeft die leraar het hersteld?
En wat zei hij toen?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb het voorzichtig onder zijn aandacht gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |