Vrouwen met schaamhaarquote:Op donderdag 24 november 2005 11:03 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou mijn boom wel eens in haar park willen stoppen.
Post dan ook meteen de rest van die fotosessiequote:Op donderdag 24 november 2005 11:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Sommige nieuwe users kennen de klassiekers niet en laten zich alsvolgt in hun fotoboek zetten:
[afbeelding]
Zie Alberto loopt de park te checken
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:13 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Post dan ook meteen de rest van die fotosessie![]()
Hij is toch weg van fok.. Heb je zn 'afscheidstopic' niet gezien?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:17 schreef LudoSanders het volgende:
Alberto vindt de grap niet leuk meer, blijf er dan niet constant over doorzagen![]()
Nee, want alberto liep DE park te checken nml...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:12 schreef BrauN het volgende:
Alberto? Park?
Oh ja, het is trouwens het park hoor!
Góh..!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, want alberto liep DE park te checken nml...
bron: Alberto loopt de park te checken
btw, iemand had ooit zo'n soort van polaroidfoto gemaakt van alberto... Staat die nog ergens?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, want alberto liep DE park te checken nml...
bron: Alberto loopt de park te checken
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:14 schreef NJ het volgende:
Ik kom in het park toch liever BoosBloempje tegen dan Alberto.
Oeps!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:57 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Verkapt adoratie topic? Laat ik dat er maar van denken..
Ik heb nog geen kots-smiely's gezien, dus ik denk dat je het wel positief mag beschouwenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:57 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Verkapt adoratie topic? Laat ik dat er maar van denken..
Op wat voor gruwelijke manier heb je dat ondervonden?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:11 schreef cerror het volgende:
Jammer dat het een man is.
Die foto is gesoept hoor!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Sommige nieuwe users kennen de klassiekers niet en laten zich alsvolgt in hun fotoboek zetten:
[afbeelding]
Zie Alberto loopt de park te checken
Manier van posten.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:21 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Op wat voor gruwelijke manier heb je dat ondervonden?
Echt?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Manier van posten.
T'is nog een kloon ook.
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Manier van posten.
T'is nog een kloon ook.
Dus jij hebt eigenlijk een snor?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:52 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Registratie kosten op FOK!: 0,- ¤
Posten alsof je een chick bent: 0,- ¤
Zielige rukkers die je fotoboek haunten: Onbetaalbaar.
[afbeelding]
En hoe kom jij dan aan die foto's?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:52 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Zielige rukkers die je fotoboek haunten: Onbetaalbaar.
images.google.comquote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En hoe kom jij dan aan die foto's?![]()
Ben jij die gast van je avater...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En hoe kom jij dan aan die foto's?![]()
Ben jij in real life ook een koffiekoekje?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben jij die gast van je avater...![]()
Dude, je hebt niet eens schaamhaar op jouw leeftijd. Dus doe niet zo patserig.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:03 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou mijn boom wel eens in haar park willen stoppen.
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben jij in real life ook een koffiekoekje?![]()
Aanschouw: DJ Frikandel en MC kleine rat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |