quote:Op donderdag 24 november 2005 19:52 schreef toetatoet het volgende:
Lieve mensen het was gezellig maar ik moet weer gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen ideequote:Op donderdag 24 november 2005 19:52 schreef pberends het volgende:
What the hell is een/het fok eiland
Ik hou me meer bezig met POL en SHO. Wat is het nouquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik hou me meer bezig met POL en SHO. Wat is het nou.
bronquote:FOK! had tot vanavond een bijzondere plek op het forum. Eén van de subfora was namelijk ingericht als een soort fictieve wereld: een eiland, middenin een grote wijde lege zee..
Het FOK!eiland was leuk. Je kon er met z'n allen meedoen in een soort rollenspel, met als omgeving dat eiland, waarop iedereen zijn huisje of kasteel had, en de baan had die hij wilde, of juist geen baan. Hele verhalen werden er geschreven, prachtige lappen tekst om van te genieten. Je kon er uren doorbrengen met het lezen van die verhalen, of het meeschrijven eraan, of het deelnemen in de dialogen. Samen maakten we er een gezellig bende van, wat zich ook uitte in de meetings die we af en toen organiseerden.
Gingen ze naar die meetings als hunzelf of als hun rol?quote:
Wat een bullshit zeg.quote:
Hij doet 't niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Daar komt pberends' bruid.
Vet cool mên!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef DrDentz het volgende:
ik heb vandaan lekker joop braakhekke in het echt gezien [afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Daar komt pberends' bruid.
Celebs in het wild. Deel 2.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef DrDentz het volgende:
OMG, dat is net zo erg als vipspotting.nl.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Celebs in het wild. Deel 2.
Geen zwarte school zeker? Daar werd zo'n homo zo in elkaar geslagenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:11 schreef DrDentz het volgende:
![]()
hij was niet in het wild, hij ging de kantine openen op school
Geil Beev!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:12 schreef BVO het volgende:
Heb ik zomaar ineens H. d'r telefoonnummer.
20:13 al! BB zo
.
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
OMG, dat is net zo erg als vipspotting.nl.![]()
quote:
Hmm, laat me raden...in Zwolle?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Te weinig posters.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Wat is er met dat paupereiland gebeurt trouwens?
Te weinig animo.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Wat is er met dat paupereiland gebeurd trouwens?
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
Wat is er met dat paupereiland gebeurt trouwens?
Over taalfouten gesproken, nooit geweten dat het "ik verval in herhaling" is, i.p.v. "ik val in herhaling".quote:Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Te weinig animo.
"Blub, blub, blub", zei het eiland toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |