abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54886803
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja maar waarom zou Aissati daar heen willen?
Snap ik ook niet. Met VVV valt toch veel meer te bereiken?
pi_54900137
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zal wel niet want hij komt gewoon te kort voor het niveau wat PSV nastreeft.

Ik zou hem wel regelmatig laten spelen want met een nieuw contract is hij wel waardevol als invaller
5 miljoen pakken als hij niet wil bijtekenen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54905564
Hopelijk komt 'ie niet naar Ajax.
  donderdag 29 november 2007 @ 00:22:05 #184
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_54910398
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:51 schreef Radegast het volgende:
Inderdaad
pi_54910441
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:51 schreef Radegast het volgende:
Jep
pi_54914604
Van PSV website zelf.
quote:
Reker: PSV wil contract Aissati openbreken en verlengen
29 november 2007 09:30

PSV wil het contract van Ismail Aissati openbreken, opwaarderen en verlengen. Dat meldt algemeen directeur Jan Reker, die stelt dat het pertinent onjuist is dat de club Aissati heeft aangeboden aan Ajax, zoals in de landelijke media vandaag wordt gemeld. PSV wil hem absoluut niet verkopen, laat dat duidelijk zijn.

Pertinent onjuist
Daarmee ontkracht Reker de berichtgeving van vandaag in een landelijke krant. Naar aanleiding van het bericht kan ik melden dat het juist is dat directeur Maarten Fontein van Ajax vorige week gebeld heeft en informeerde naar een clausule in het contract van Aissati. Dat kan ik niet ontkennen, maar PSV wil Aissati absoluut niet verkopen en dat heb ik ook onmiddellijk aan Fontein laten weten. We willen zijn contract openbreken, opwaarderen en verlengen. Het is dus pertinent onjuist dat we hem in de uitverkoop doen, zoals wordt gesuggereerd in de pers.
pi_54914702
Als Aissati slim is verlengt hij niet en gaat hij in de winterstop lekker naar Ajax. Veel meer kans op spelen daar...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54914738
Ik zie hem wel gewoon bij het vertrouwde PSV blijven. Dan hoopt hij onder een kans op Vergoossen en Stevens.
  donderdag 29 november 2007 @ 10:52:17 #189
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_54914781
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:48 schreef koningdavid het volgende:
Als Aissati slim is verlengt hij niet en gaat hij in de winterstop lekker naar Ajax. Veel meer kans op spelen daar...
Net op Omroep Brabant radio wist Reker te melden dat ie onder geen beding tussentijds verkocht gaat worden ondanks dat Ajax zich gemeld had.

Als ie niet verlengt wil ik het overigens nog weleens zien in dat geval.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_54915323
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:52 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Net op Omroep Brabant radio wist Reker te melden dat ie onder geen beding tussentijds verkocht gaat worden ondanks dat Ajax zich gemeld had.

Als ie niet verlengt wil ik het overigens nog weleens zien in dat geval.
Gelukkig is Reker's woord geen stuiver waard.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 29 november 2007 @ 11:30:21 #191
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_54915598
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:18 schreef Pritt het volgende:

[..]

Zelden iemand bij PSV zoveel onzin horen uitkramen idd, van raaij met zijn Atlantic competition or whatever is er nog heilig bij.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 29 november 2007 @ 13:35:13 #192
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_54918569
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:18 schreef Pritt het volgende:

[..]

Reker doet het naar mijn mening erg goed:)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 november 2007 @ 13:41:47 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54918712
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:35 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Reker doet het naar mijn mening erg goed:)
ik heb nog te weinig dingen om daarover te kunnen oordelen. Ik hoop in maart als de belangrijke contracten verlengd zijn je mening te kunnen delen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 29 november 2007 @ 14:04:20 #194
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54919174
Te goed voor PSV, laat hem maar naar Ajax komen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 29 november 2007 @ 14:13:11 #195
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54919333
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
Te goed voor PSV, laat hem maar naar Ajax komen.
Dromen mag....

Grote krat dat hij "gewoon" bijtekent bij PSV?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54919387
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:13 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dromen mag....

Maak daar maar een sixpack cola van!
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
  donderdag 29 november 2007 @ 14:21:50 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_54919517
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:15 schreef Joe. het volgende:

[..]

Maak daar maar een sixpack cola van!
Hij vroeg het heul niet aan jou..
pi_54919683
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:13 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dromen mag....

Is er ooit wel eens 1 van die kratten echt bezorgd n.a.v. die wedenschappen van jullie?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54919695
Jullie?
pi_54919700
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hij vroeg het heul niet aan jou..

Ik voreg het ook niet aan hem
pi_54919720
Voreg?
pi_54919740
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voreg?
Ja niet deze maar de vorege!
  donderdag 29 november 2007 @ 14:33:02 #203
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54919769
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:29 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Is er ooit wel eens 1 van die kratten echt bezorgd n.a.v. die wedenschappen van jullie?
Vielen er een paar tegen elkaar weg, PyTh dacht namelijk dat Patrick Kluivert meer zou gaan scoren dan Klaas Jan Huntelaar, maar volgens mij heeft hij er nog wel één tegoed.

Hetzelfde geldt overigens voor DutchGooner, maar ik hou me aan mijn woord.

[ Bericht 0% gewijzigd door M0NTANA op 29-11-2007 14:39:45 ]
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 29 november 2007 @ 14:38:17 #205
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54919856
quote:

[..]

Volgens mij sta ik nog 1 grote krat in de plus, dacht inderdaad eerst dat het er 2 waren maar ik heb me behoorlijk verkeken op PK.
  donderdag 29 november 2007 @ 14:40:33 #206
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54919900
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Volgens mij sta ik nog 1 grote krat in de plus, dacht inderdaad eerst dat het er 2 waren maar ik heb me behoorlijk verkeken op PK.
Och, ik had er graag nog een krat voor over gehad als hij nog één treffer minder gemaakt zou hebben!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 november 2007 @ 15:09:21 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54920519
quote:

[..]

ik wacht nog op een krat van JaWi hoor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54920574
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik wacht nog op een krat van JaWi hoor
Misschien kan je dan beter pizza bestellen.
  donderdag 29 november 2007 @ 16:05:10 #209
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54921717
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Misschien kan je dan beter pizza bestellen.
pi_54934042
Nog maar weer eens een artikel uit het AD:
quote:
Ruimte in contract Aissati
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Als Ajax Ismail Aissati wil overnemen van PSV zal het wel degelijk met de landskampioen moeten onderhandelen over de prijs. De middenvelder heeft weliswaar een clausule in zijn contract staan, maar de Eindhovenaren hebben bij het afsluiten van die verbintenis toch enige speelruimte bedongen.

Vorige week belde Ajax’ algemeen-directeur Maarten Fontein met Jan Reker, die bij PSV dezelfde functie vervult. Toen kregen de Amsterdammers te horen dat Aissati een clausule met een vaste afkoopsom in zijn contract heeft staan. Naar verluidt zou dat bedrag rond de vijf miljoen euro liggen maar volgens Reker klopt dat niet.

Dat betekent ook dat elke club die zich in Eindhoven meldt Aissati niet zomaar kan ophalen. ,,Er is een clausule en daar staat een bedrag in,’’ zegt Reker. ,,Over de hoogte daarvan doe ik geen mededelingen. Maar het is wel zo dat PSV bij een eventuele transfer nog altijd zelf iets te zeggen heeft.’’

Om zijn onderhandelingspositie te waarborgen, weigert Reker dit standpunt verder toe te lichten. Het voorbehoud is echter vooral gebaseerd op het woordje ‘tenminste’. In de clausule van Aissati’s contract staat een vaste transferprijs genoemd. Er staat echter bij dat hij ‘tenminste voor dat bedrag’ verkocht mag worden. Dat biedt, vindt PSV, ruimte tot onderhandelen.

Ondanks het telefoontje van Fontein heeft Ajax zich op dit moment nog niet formeel bij PSV gemeld voor Aissati. Maar het is een publiek geheim dat de Amsterdammers in het 19-jarige talent de ideale opvolger voor Wesley Sneijder zien. Technisch-directeur Martin van Geel (‘het lijkt me verstandig dat ik hier op dit moment even niets over zeg’) weigert commentaar. De Brabander heeft echter al eerder gezegd dat hij Aissati ‘een heel interessante speler’ vindt.

Aissati is bij PSV niet de enige met een clausule in zijn contract. Bij vrijwel alle selectiespelers is de transfersom contractueel vastgelegd. Op die manier probeert de landskampioen zich te wapenen tegen het zogenoemde Webster Arrest, vernoemd naar de Schot Andy Webster.

Dat arrest bepaalt dat voetballers hun verbintenis na drie contractjaren eenzijdig kunnen opzeggen. Hun nieuwe club betaalt dan geen forse afkoopsom maar slechts de restwaarde van het contract. Een clausule met een vaste afkoopsom beschermt de club in economisch opzicht tegen het plotselinge vertrek van haar contractspelers.

Aissati heeft in Eindhoven nog een contract tot de zomer van 2009. Door een speciale FIFA-regel is hij echter al in november 2008 transfervrij. In de praktijk maakt dat niet veel uit. Als Aissati dit seizoen zijn contract niet verlengt, wil PSV hem in de zomer van de hand te doen.

Vooralsnog zijn ze in Eindhoven echter niet van plan Aissati te verkopen en al helemaal niet aan Ajax. PSV probeert al een aantal maanden zijn contract open te breken en te verlengen en volhardt in die pogingen. De speler wil echter wachten omdat hij ook dit jaar bij PSV minder speeltijd krijgt dan hij voor dit seizoen had gehoopt.

Aissati staat niet per definitie negatief tegenover een overgang naar Ajax. De middenvelder heeft altijd gezegd dat hij het liefst definitief wil doorbreken bij de club waar hij debuteerde. Als PSV hem die kans echter niet kan bieden, is voor hem elke optie bespreekbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')