abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54919720
Voreg?
pi_54919740
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voreg?
Ja niet deze maar de vorege!
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
  donderdag 29 november 2007 @ 14:33:02 #203
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54919769
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:29 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Is er ooit wel eens 1 van die kratten echt bezorgd n.a.v. die wedenschappen van jullie?
Vielen er een paar tegen elkaar weg, PyTh dacht namelijk dat Patrick Kluivert meer zou gaan scoren dan Klaas Jan Huntelaar, maar volgens mij heeft hij er nog wel één tegoed.

Hetzelfde geldt overigens voor DutchGooner, maar ik hou me aan mijn woord.

[ Bericht 0% gewijzigd door M0NTANA op 29-11-2007 14:39:45 ]
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 29 november 2007 @ 14:38:17 #205
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54919856
quote:

[..]

Is er ooit wel eens 1 van die kratten echt bezorgd n.a.v. die wedenschappen van jullie?
Volgens mij sta ik nog 1 grote krat in de plus, dacht inderdaad eerst dat het er 2 waren maar ik heb me behoorlijk verkeken op PK.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 29 november 2007 @ 14:40:33 #206
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54919900
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Volgens mij sta ik nog 1 grote krat in de plus, dacht inderdaad eerst dat het er 2 waren maar ik heb me behoorlijk verkeken op PK.
Och, ik had er graag nog een krat voor over gehad als hij nog één treffer minder gemaakt zou hebben!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 november 2007 @ 15:09:21 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54920519
quote:

[..]

ik wacht nog op een krat van JaWi hoor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54920574
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik wacht nog op een krat van JaWi hoor
Misschien kan je dan beter pizza bestellen.
  donderdag 29 november 2007 @ 16:05:10 #209
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54921717
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Misschien kan je dan beter pizza bestellen.
pi_54934042
Nog maar weer eens een artikel uit het AD:
quote:
Ruimte in contract Aissati
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Als Ajax Ismail Aissati wil overnemen van PSV zal het wel degelijk met de landskampioen moeten onderhandelen over de prijs. De middenvelder heeft weliswaar een clausule in zijn contract staan, maar de Eindhovenaren hebben bij het afsluiten van die verbintenis toch enige speelruimte bedongen.

Vorige week belde Ajax’ algemeen-directeur Maarten Fontein met Jan Reker, die bij PSV dezelfde functie vervult. Toen kregen de Amsterdammers te horen dat Aissati een clausule met een vaste afkoopsom in zijn contract heeft staan. Naar verluidt zou dat bedrag rond de vijf miljoen euro liggen maar volgens Reker klopt dat niet.

Dat betekent ook dat elke club die zich in Eindhoven meldt Aissati niet zomaar kan ophalen. ,,Er is een clausule en daar staat een bedrag in,’’ zegt Reker. ,,Over de hoogte daarvan doe ik geen mededelingen. Maar het is wel zo dat PSV bij een eventuele transfer nog altijd zelf iets te zeggen heeft.’’

Om zijn onderhandelingspositie te waarborgen, weigert Reker dit standpunt verder toe te lichten. Het voorbehoud is echter vooral gebaseerd op het woordje ‘tenminste’. In de clausule van Aissati’s contract staat een vaste transferprijs genoemd. Er staat echter bij dat hij ‘tenminste voor dat bedrag’ verkocht mag worden. Dat biedt, vindt PSV, ruimte tot onderhandelen.

Ondanks het telefoontje van Fontein heeft Ajax zich op dit moment nog niet formeel bij PSV gemeld voor Aissati. Maar het is een publiek geheim dat de Amsterdammers in het 19-jarige talent de ideale opvolger voor Wesley Sneijder zien. Technisch-directeur Martin van Geel (‘het lijkt me verstandig dat ik hier op dit moment even niets over zeg’) weigert commentaar. De Brabander heeft echter al eerder gezegd dat hij Aissati ‘een heel interessante speler’ vindt.

Aissati is bij PSV niet de enige met een clausule in zijn contract. Bij vrijwel alle selectiespelers is de transfersom contractueel vastgelegd. Op die manier probeert de landskampioen zich te wapenen tegen het zogenoemde Webster Arrest, vernoemd naar de Schot Andy Webster.

Dat arrest bepaalt dat voetballers hun verbintenis na drie contractjaren eenzijdig kunnen opzeggen. Hun nieuwe club betaalt dan geen forse afkoopsom maar slechts de restwaarde van het contract. Een clausule met een vaste afkoopsom beschermt de club in economisch opzicht tegen het plotselinge vertrek van haar contractspelers.

Aissati heeft in Eindhoven nog een contract tot de zomer van 2009. Door een speciale FIFA-regel is hij echter al in november 2008 transfervrij. In de praktijk maakt dat niet veel uit. Als Aissati dit seizoen zijn contract niet verlengt, wil PSV hem in de zomer van de hand te doen.

Vooralsnog zijn ze in Eindhoven echter niet van plan Aissati te verkopen en al helemaal niet aan Ajax. PSV probeert al een aantal maanden zijn contract open te breken en te verlengen en volhardt in die pogingen. De speler wil echter wachten omdat hij ook dit jaar bij PSV minder speeltijd krijgt dan hij voor dit seizoen had gehoopt.

Aissati staat niet per definitie negatief tegenover een overgang naar Ajax. De middenvelder heeft altijd gezegd dat hij het liefst definitief wil doorbreken bij de club waar hij debuteerde. Als PSV hem die kans echter niet kan bieden, is voor hem elke optie bespreekbaar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 november 2007 @ 01:40:32 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54936851
geouwehoer van Ajax, meldt je dan officieel

maar ik ken dat gekut met tenmisnte, komt er een rechtzaak dan wordt gewoon die 5 miljoen genomen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54947515
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:40 schreef rubbereend het volgende:
geouwehoer van Ajax
geouwehoer van PSV dat in de media aan alle kanten meldt hem vooral niet kwijt te willen maar ondertussen 5 spelers boven hem in de pikorde heeft staan.
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:33:19 #213
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54947660
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:27 schreef AminBen het volgende:

[..]

geouwehoer van PSV dat in de media aan alle kanten meldt hem vooral niet kwijt te willen maar ondertussen 5 spelers boven hem in de pikorde heeft staan.
De keren dat Aissati dit seizoen gespeeld heeft, heeft hij ook niet laten zien beter/beslissender te zijn dan degene die nu voor hem in de pikorde lijken te staan.

Hopen dat Aissati morgen tegen de Braafschap weer in de basis mag starten en wat mooie dingen laat zien.
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:35:07 #214
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54947701
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

De keren dat Aissati dit seizoen gespeeld heeft, heeft hij ook niet laten zien beter/beslissender te zijn dan degene die nu voor hem in de pikorde lijken te staan.

Hopen dat Aissati morgen tegen de Braafschap weer in de basis mag starten en wat mooie dingen laat zien.
Of gewoon weer op de bank en in de winterstop naar Ajax.
pi_54947893
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hij heeft in augustus en september wel is in de basis gestaan (terecht na een goede voorbereiding) waarin hij niet bepaald uitblonk, maar zijn vervangers speelde ook een aantal wedstrijden bout. Zelfs als Afellay en Culina geblesseerd zijn komt hij niet aan de bak en worden er 3 centrumspitsen opgesteld.
pi_54948342
Uit het PSV topic.
quote:
PSV is het enige dat telt voor Ismail Aissati

29 nov 2007 - EINDHOVEN - Ismail Aissati probeert zich af te sluiten voor de reuring die de belangstelling van Ajax teweegbrengt rondom zijn persoon. De middenvelder van PSV zei donderdagmiddag na de training op De Herdgang dat hij zich alleen bezighoudt met PSV.

PSV is het enige dat telt; Wel wordt hij continu geconfronteerd met berichten over de belangstelling uit de hoofdstad. ;Ik word er natuurlijk vaak naar gevraagd. Er wordt van alles geschreven en gezegd en dat is wel eens storend. Maar goed, ik probeer me te concentreren op wat ik doe en wil me niet laten afleiden.

Directeur Jan Reker benadrukt nog maar eens dat PSV het talent uit de eigen opleiding niet wil verkopen. Ajax deed afgelopen zomer al een vergeefse poging om Aissati aan te trekken als opvolger van Wesley Sneijder. In januari zouden de Amsterdammers een nieuwe poging willen wagen.

Reker beaamt dat er vorige week contact is geweest tussen hem en Ajax-directeur Maarten Fontein. Fontein heeft mij gebeld met de vraag of er een clausule in het contract van Aissati staat, zegt Reker. Dat kan ik niet ontkennen. Ik heb er vervolgens meteen bij gezegd dat wij hem niet willen verkopen. Dus dat wij Aissati bij Ajax zouden hebben aangeboden, zoals hier en daar wordt gesuggereerd, is echt onzin.

De afkoopsom in de clausule zou vijf miljoen euro bedragen, al wil Reker dat bedrag niet bevestigen. PSV en Aissati zijn al vele maanden in gesprek met elkaar over contractverlenging, maar tot dusver zonder resultaat. De problemen hebben alles te maken met de sportieve vooruitzichten van Aissati. Hij wil aan spelen toekomen, maar heeft vooralsnog geen basisplaats verworven bij PSV.

Reker heeft al eerder aangegeven dat de club Aissati probeert te verkopen indien de partijen dit seizoen niet tot een akkoord komen. PSV kan het zich niet permitteren dat de jeugdinternational later voor niets de deur uit wandelt. Maar ons uitgangspunt is niet veranderd”, aldus Reker.;Wij willen Aissati bij PSV houden, zijn contract opwaarderen en verlengen

In principe loopt Aissati's verbintenis door tot 2009, maar de speler kan al in november 2008 weg bij PSV. FIFA-reglementen schrijven voor dat een speler voor zijn achttiende jaar niet voor langer dan drie jaar mag tekenen. Aissati was zeventien toen hij in november 2005 zijn handtekening zette.
pi_54948976
Gelezen in ED, goed nieuws dus
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_54949223
Beter. Aissati moet gewoon bij PSV blijven.
pi_54949616
Bijtekenen vooral
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54961640
Het enige wat voor PSV telt is het incasseren van 5 miljoen. En dat gaat straks in de winterstop gebeuren.
pi_54961790
pi_54961833
hij moet beter spelen
pi_54961840
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 02:04 schreef the_legend_killer het volgende:
hij moet beter spelen
Daar krijgt ie bij ons wél alle ruimte voor dus
pi_54961883
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 02:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]