quote:Op donderdag 24 november 2005 23:36 schreef renz0r het volgende:
Ik heb de livd cd/ dvd voor sinterklaas en anders kerstmis gevraagd
Ow ow ik ook!!!!!!!!! nou ja voor kerst dan, sinterklaas vieren wij niet meerquote:Op donderdag 24 november 2005 23:36 schreef renz0r het volgende:
Ik heb de livd cd/ dvd voor sinterklaas en anders kerstmis gevraagd
meen je dat? want als st. jimmy wordt uitgebracht moet ook awtw worden uitgebracht, anders slaat het nergens op. zo zijn er 7 nummers van het album uitgebracht, lijkt me een beetje veel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:00 schreef renz0r het volgende:
St Jimmy moeten ze als Single uitbrengen
free record shop bij de gewone cd staat hij bij het tabje green day, dus niet bij de dvd'squote:Op zaterdag 26 november 2005 22:59 schreef Sport_Life het volgende:
Waar is die dan te koop die DVD, ik was laatst bij FRS en die knakker achter de balie had hem niet en wist ook niet wanneer 'ie binnen zou komen?? (Green Day, doesn't ring a bell??)
Dit is gewoon een UMD Film versie. Dus gewoon hetzelfde als de dvd.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:37 schreef iDex het volgende:
ik zag op www.bol.com dat er een PSP versie komt van de bullit in the bible dvd, ik weet niet wat ik er van moet denken, mgoed
De gitaar met het tremolo effect loopt vanaf een bandje, omdat dat dat effect live heel moeilijk te reproduceren is. Hij moet dus het ritme van dat bandje aanhouden dat geen rekening met hem houdt en dat op het podium waarschijnlijk niet altijd even goed te horen is zonder koptelefoon.quote:Op zondag 4 december 2005 15:01 schreef iDex het volgende:
waarom heeft tre cool bij Boulevard Of Broken Dreams, live een koptelefoon op? ik heb dat wel bij meerdere live versies gezien dat hij dat op heeft
Bedoel je van Operation Ivy of van Green day?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:52 schreef Sethje het volgende:
Knowledge van Operation Ivy, dat is live zo'n vet nummer, maar op cd kan ik het alleen in de orginele "langzame" versie vinden.... heeft iemand de vlotte "live-versie" op mp3?
Beide..:)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:38 schreef linda79 het volgende:
Ja dat begrijp ik, maar wil jij de live versie van Green Day of van Operation Ivy? Ik heb namelijk een MP3 van een live versie van Knowledge van Green Day, maar die is niet vlotter dan de cd versie. De cd versie van Operation Ivy is wel sneller dan die van Green Day.
Lol, es kijken of dat wat is... iemand toevallig in de buurt van Assen deze vrijdagquote:GREEN DAY
Appriciation Night m.m.v.
THE POLKA DOTS
THE RE*MEMBERS
THE HEAVENS DEVILS
green day, greenday en nog eens greenday...sessie avond met local hero's die louter covers van Green Day spelen bewerkt met eigen invloeden.Herken nummers als Geek Stink Breath, When I Come Around en Basket Case
Locatie; bovenzaal
aanvang; 22:00 uur
entree vrij!
Insomniac is toch wel te koop overal?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:52 schreef Beaker het volgende:
Die cd links boven in de hoek, waar is hij te koop? Ik ben al zo lang op zoek, maar kan hem nergens vinden!
Ziet er leuk uit iig
En, welke nummers vind je tot nu toe top?quote:
Holiday en American Idiot zijn toch wel heel nice vind ikquote:Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef RemCOW het volgende:
[..]
En, welke nummers vind je tot nu toe top?
Jesus of Suburbiaquote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef Fetai het volgende:
[..]
Holiday en American Idiot zijn toch wel heel nice vind ik![]()
Wat zijn jou/jullie favoriete nummers eigenlijk?
mooi!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:26 schreef Beaker het volgende:
Time of your life ( good riddance ) gedraaid toen we de trouwzaal in liepen!
= laat maar =quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef Fetai het volgende:
Wat zijn jou/jullie favoriete nummers eigenlijk?
Werd gedraaid op de begrafenis van een vriend van me...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:26 schreef Beaker het volgende:
Time of your life ( good riddance ) gedraaid toen we de trouwzaal in liepen!
ohwquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:30 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Werd gedraaid op de begrafenis van een vriend van me...![]()
Goeie vraag, dat zou best leuk zijn namelijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:40 schreef Leonos het volgende:
Green Day, komen die nog is naar Nederland ofzo?
Hoezo "laat maar"quote:
Ik dacht juist doorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:03 schreef Stammies het volgende:
[..]
Hoezo "laat maar"
Ik meen het serieus hoor.
Ze zijn bezig met een album die in 2008 uitkomt. Dan zullen ze wel weer gaan touren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:40 schreef Leonos het volgende:
Green Day, komen die nog is naar Nederland ofzo?
Nee!! Super cool!!! (was ontroerd)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:43 schreef Beaker het volgende:
[..]
Ik dacht juist doordat je het helemaal niks vond
![]()
![]()
sorry,quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:51 schreef Stammies het volgende:
[..]
Nee!! Super cool!!! (was ontroerd)
Ze zijn er al een paar jaar mee bezig de verwachting is dat ze deze zomer met een nieuw album komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:18 schreef JeroenV het volgende:
Ze waren toch ook al een tijd bezig met een nieuw album?
Ik zou er niet zo maar op rekenen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:10 schreef vandruten het volgende:
[..]
Ze zijn er al een paar jaar mee bezig de verwachting is dat ze deze zomer met een nieuw album komen.
Laat ze nog maar lekker rustig aan doen, is voor mijn gevoel tijden geleden dat ze weer een goed typisch green day nummer hebben gemaakt... Ik ben benieuwd, als we mazzel hebben is hij misschien wel in de winter uit!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo maar op rekenen.
Zo lang is het nou ook weer niet geleden dat ze gestopt zijn met touren. Zou het vreemd vinden als ze nu gelijk weer ff een album uit de grond stampen.
ik vind em wel mooi, tof voor een wallpaper van te makenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:29 schreef mcyodogg het volgende:
Dit wordt de cover, althans dat neem ik aan. Dit plaatje staat op de GD-site zonder toelichting.
[ afbeelding ]
Ze hebben betere gehad, naar mijn mening.
quote:From this (Green) Day forward
By Edna Gundersen, USA TODAY
Green Day is on the verge of a 21st Century Breakdown. The band's eighth album, due in May, doesn't retreat from the seething invective of 2004's Bush-whacking American Idiot, which sold 5.8 million copies and transformed the Bay Area trio from punk brats to serious rockers.
After Idiot's success, "we asked how much more ambitious can we be?" says singer/guitarist Billie Joe Armstrong. "We could take a sideways step or go back to our roots. We chose to move forward."
Expected to be one of 2009's blockbusters (bolstered by a summer tour), Breakdown addresses working-class struggles, internal demons, apathy and the fading American dream. "It's about reflecting what's been happening the past three years and putting it to melody with some bold statements."
The boldest may be March of the Dogs, which rails against religious hypocrisy. "I have nothing against religion," Armstrong says. "It's about preying on people's blind faith. I'm all for spirituality. There's nothing more spiritual than rock 'n' roll."
linkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:13 schreef Numbie het volgende:
*kick*
Lichte paniek van de week op het net; de titeltrack van de nieuwe plaat was gelekt...
Bedenk wel dat het een demo betreft...quote:Op zondag 1 maart 2009 23:51 schreef =HellFire= het volgende:
Okay. Het klinkt vrijwel identiek als je kijkt naar die lange nummers van American Idiot (qua opzet dus)... alleen dan zijn de lyrics uiteraard anders en is de melodie wat aangepast. Maar voor de rest... hm. Eén zo'n cd is leuk maar als de hele nieuwe plaat weer vol zit met hetzelfde riedeltje dan hou ik het al vrij snel voor gezien. Matige single... dan was American Idiot stukken leuker.
Dan nog. American Idiot was leuk, maar een tweede soortgelijke cd wordt pretentieus. Maar ik snap wel dat ze deze stap voort hebben gezet, in plaats van terug te keren naar de Dookie-era van weleer.quote:Op maandag 2 maart 2009 07:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bedenk wel dat het een demo betreft...
Het klinkt aardig. Kan er nog niet meer van maken...
Singles meestal ook niet de sterkste nummers? Wat betreft Green Day gaat dat niet echt op vind ik, juist de nummers die zij uitbrengen op single vind ik vaak erg sterk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:15 schreef crrrN het volgende:
Klinkt een beetje zwak. Meestal zijn singles ook niet sterkste nummers. Ik ben alleen heel erg bang dat Green Day sowieso over de houdbaarheidsdatum heen is. We gaan het zien(lees horen) bij het hele album.
Ik hoorde 'm gisteren. Hij is leuk.quote:Op zondag 19 april 2009 13:54 schreef Numbie het volgende:
Know Your Enemy is megahit op 3fm deze week
Sorry hoor, maar dit een rockplaat?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:49 schreef Numbie het volgende:
Draaien ze tenminste weer eens een echte rock plaat ipv een op brit-pop / disco / dance / indiepoppy geinspireerde track
Bij mij ook. Flink hoog staan ze ook nog op die lijst.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:53 schreef UntilMyEnd het volgende:
Ik vind t wel weer ok klinken eigenlijk. Ben benieuwd hoe t hele album klinkt en ik ze staan ook nogsteeds op mn lijst met must-see's.
Weet ik maar de eerste keer was ik niet in Nederland.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:26 schreef RemCOW het volgende:
Ze zijn zelfs twee keer geweest met de American Idiot tour
ich bin dabei!quote:Op maandag 27 april 2009 09:23 schreef Tourniquet het volgende:
16 oktober Ahoy Rotterdam
http://www.nu.nl/muziek/1(...)tober-naar-ahoy.html
Ik ga!quote:Op maandag 27 april 2009 09:23 schreef Tourniquet het volgende:
Count me inquote:Op maandag 27 april 2009 09:23 schreef Tourniquet het volgende:
schat 60-65 euroquote:Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef Hpzone het volgende:
Ik ben er, samen met groep vrienden!![]()
Ben benieuwd naar de kosten van de kaartjes.
Onzin, vorige keer was het de helft daarvan.quote:Op maandag 27 april 2009 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
schat 60-65 eurohet is tenslotte de ahoy
zo weinig ?? dan koop ik er gelijk 4quote:Op maandag 27 april 2009 11:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Onzin, vorige keer was het de helft daarvan.
mooi, gelijk maar een paar bestellen danquote:Op maandag 27 april 2009 12:07 schreef Hpzone het volgende:
Kosten staan al op Livenation.
Van eerste rang tot vierde rang: 39 tot 33 euro. Goddammit. Ik sta ervoor op.
moeten je voeten het maar net doen etc.quote:Op maandag 27 april 2009 16:14 schreef Jimbo het volgende:
Vanaf 1 januari 2009 kunnen kaarten alleen nog online of telefonisch worden gekocht. Online: via 'bestel kaarten' bij het betreffende evenement. Telefonisch: Via het telefoonnummer onder 'Overige Show Info' bij het desbetreffende evenement.
dit vind ik wel kut hoordan moet je internet het maar net doen ect ect
had liever naar het postkantoor gegaan
ik ben bang van welquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik kom er net achter dat ik zaterdag om 10.00 uur écht ergens anders moet zijn, zonder internet. Nu maar hopen dat het niet snel uitverkoopt
.
Ja, plus nog eens zo'n 5 euro servicekosten per kaartje.quote:Van eerste rang tot vierde rang: 39 tot 33 euro
Hehe, waren die niet echt bekend met het begrip 'pit'?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Nielsch het volgende:
Vorige keer in de HMH heb ik echt gelachen. Van die kleine 14-jarige meisjes vooraan die COMPLEET verrast werden door de pit.
En die vier gasten uit de zaal die het podium op mochten komen om een nummer te spelen.
Ja, dat alles...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Hehe, waren die niet echt bekend met het begrip 'pit'?Van die snolletjes die de hele dag voor de deur staan te campen, als een idioot naar voren rennen, alleen maar hysterisch staan te krijsen en daarna 'supermelig' naar huis gaan?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Nielsch het volgende:
Vorige keer in de HMH heb ik echt gelachen. Van die kleine 14-jarige meisjes vooraan die COMPLEET verrast werden door de pit..
Ze staan nog wel in het overzicht, maar je krijgt inderdaad een melding dat er een storing is opgetredenquote:
Warem binnen 4 minuten uitverkochtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:13 schreef CStriker het volgende:
Appeltje eitje via eventim. 2 staanplaatsen vloer!
Waar heb je die besteld? Ik zat allemaal te zoeken op livenation.be maar ik kwam er niet aan uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:15 schreef Evertje het volgende:
Ik ben erbij in Antwerpen, na uurtje klikken kwam ik er eindelijk door
Nu hopelijk eens een mailtje met de bevestiging (die ik wel al heb uitgeprint).
Ik zit ook op West DEquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 4 kaartjes. 2 staanplaatsen en 2 zitplaatsen in West DE. Welke plaatsen zijn beter?
Volgens mij wij ook. FOK!meet dan maar?quote:
Misschien komen we elkaar wel tegen. Kunnen we het over Fok! hebben.quote:
http:www.teleticketservice.comquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld? Ik zat allemaal te zoeken op livenation.be maar ik kwam er niet aan uit.
WHOWE !!!quote:
Ow. Dat is wel handig om te weten mochten er nog andere leuke dingen in A'werpen staan. Thanks.quote:
DG is west.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij wij ook. FOK!meet dan maar?.
Edit: Ohnee, Oost DG.
Ow op het kaartje staat toch echt Oost / DG.quote:
geef het een uurquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is nog aardig rustig op Marktplaats, had ik niet verwacht.
Als je goede zitplaatsen hebt, ben ik bereid om mijn 2 staanplaatsen met die van jou te ruilen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:31 schreef greatgonzo het volgende:
niet normaal, volgens mij waren die veldkaarten met 5 min weg, want ik kon er eerst niet opkomen, 10.05 wel, en toen al weg!
Soms moet je roeien met de riemen die je hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:34 schreef greatgonzo het volgende:
nou, we hadden er 2 x 4 willen bestellen, dus dat wordt hem niet
De reservering van uw kaarten is afgelopen!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:48 schreef Ludacriss het volgende:
Er zijn nu btw wel staanplaatsen beschikbaar!
Ik heb 2 zitplaatsen die ik niet meer hoef aangezien ik al staanplaatsen heb. Die mag je voor een vriendelijk prijsje overnemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:53 schreef Marcel_V het volgende:
Te laat![]()
Ga echt geen zit plaatsen betellen.
Held.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:11 schreef Jimbo het volgende:
Artikel: GREEN DAY & SUPPORT ACT
Aantal: 3
--------------------------------------------------
--------------------------------------------------
Plaatscategorie: Staanplaatsen arena vloer
wij gaan samenquote:
Foei.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij gaan samenjou verjaardag
en en en
jij
oh en die gast heeft NU al een bod van 60euro op zn kaartjemss dat ik die van mij oomk maar eens verkoop voor t dubbele
dan kan ik gratis naar t concert
![]()
![]()
Dan staat het niet goed op het toegangskaartje. De stommerds.quote:
Tokio Hotel geef ik geen kans. Denk niet dat Green Day zo laag wil inzetten. Echter Paramorequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Foei.![]()
Ik ga ook mijn zitplaatsen verpatsen, maar niet voor zo'n prijs dat ik gratis naar het concert ga.
Ik wacht met het verkopen tot het voorprogramma bekend is. De kans bestaat dat het Kaiser Chiefs is.
Maar ik ben bang dat het een emo-bandje zoals Tokio Hotel of Paramore wordt.![]()
Wel goed voor het opdrijven van de prijs.
Heb je voor e-tickets gekozen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan staat het niet goed op het toegangskaartje. De stommerds.
PM me maar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:45 schreef mcyodogg het volgende:
Mij is het niet gelukt, komende weken maar internet afzoeken naar aanbieders die je niet al te veel willen oplichten, want het zou jammer zijn als ik er niet bij zou zijn. Denk dat er toch een flink aantal mensen wel zijn die een stuk minder Green Day luisteren dan ik.
Uh. Ja.quote:
http://www.proximusgoformusic.be/nl/startsale.php?event_id=268537quote:
Yeahquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij gaan samenjou verjaardag
en en en
jij
oh en die gast heeft NU al een bod van 60euro op zn kaartjemss dat ik die van mij oomk maar eens verkoop voor t dubbele
dan kan ik gratis naar t concert
![]()
nix falerquote:
40 euro om een mooi meisje in bed te krijgen, niccee..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nix falerik betaal jou kaartje al en hoef dat dan niet te doen
aar ik zie wel , mss dat ik em wel gewoon weggeef aan het mooiste meisje wat ik op een avond tegenkom oiddan heb ik 2 dames bij me
Ze hadden die zitplaatsen het beste bij Pinkpop kunnen plaatsen, wat een dooie boel is het daar altijd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom organiseren ze dit optreden in Ahoy, zitplaatsen bij een punkband
ik heb dr nog een overquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:45 schreef kbeurden het volgende:
Iemand nog staanplaatsen te koop voor een normale ( niet 3x de normale prijs) ??
Alsof Green Day ook nog maar een flikker te maken heeft met punk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
In welke grote zaal hebben ze dan geen zitplaatsenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
ik moet zeggen dat ik niet bepaald opgewonden wordt van dat nieuwe nr wat nu op de radio gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:23 schreef Desunoto het volgende:
Is dat nieuwe album inmiddels al gelekt of zo?
ik vind em wel vetquote:Op zondag 3 mei 2009 17:12 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik niet bepaald opgewonden wordt van dat nieuwe nr wat nu op de radio gedraaid wordt.
kom je knuffelenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:20 schreef HeatWave het volgende:
ik heb ook 1 veldkaart, nou maar hopen dat de rest ook kaarten heeft, anders sta ik daar in mijn eentje.
er waren er een paar van ' dealers ' ongeldig verklaard en terug de verkoop in gedaanquote:
Op de website van tickets4u:quote:Op zondag 3 mei 2009 17:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er waren er een paar van ' dealers ' ongeldig verklaard en terug de verkoop in gedaan
goed dat zee dat doen , de bedrijven
Knap om iets uit te verkopen waar je fysiek nog geen eigenaar van bent.quote:
Dit concert/evenement is ook bij ons inmiddels uitverkocht. Wij hebben dus geen kaarten meer. Bestellen is niet meer mogelijk.
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op de website van tickets4u:
[..]
Knap om iets uit te verkopen waar je fysiek nog geen eigenaar van bent.
Mocht dat kloppen.. Goed werk! Dat is dan wel weer een voordeel van online verkopen, dit soort dingen is beter controleerbaar geworden.. Ik heb toch de indruk dat er steeds meer op gelet wordt door de Eventims van deze wereld. Goede zaak.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er waren er een paar van ' dealers ' ongeldig verklaard en terug de verkoop in gedaan
goed dat zee dat doen , de bedrijven
quote:
Achteraan de eerste ring zijn ook staanplaatsen:quote:Op maandag 4 mei 2009 19:38 schreef kibber het volgende:
Wat raar.... Ik keek even op de site van Livenation of het concert al uitverkocht is... Zie ik tot mijn verbazing dat er "Staanplaatsen eerste ring" beschikbaar zijn voor 36e p.s... Dus ik kijk even naar de plaatsen die ik heb en dat zijn "Staanplaatsen arena vloer" van 42 euro... Ik neem aan dat we het dan hebben over kaarten voor het voorvak ofzo?
Wat raar dat die kaarten die vandaag ineens beschikbaar zijn gekomen zaterdag niet beschikbaar waren?
Ahh verwarrend. Ik ging er gewoon vanuit dat het een soort stadion lay-out zou zijn. Dus op het 'veld' staanplaatsen en daar achter en naast zitplaatsen.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Achteraan de eerste ring zijn ook staanplaatsen:
[ afbeelding ]
limited to 10 downloadsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Asskicker14 het volgende:
21 Guns en 21st Century Breakdown.
Als 21 Guns niet de 2de single wordt, weet ik het ook niet meer.
De rest: meh. Maar dat had ik ook met The Killers - Sam's Town, nog een paar keer luisteren dan.
Je hebt in wezen 13,5 euro extra betaald voor crappy zitplaatsen, nu ben je dubbel genaaid.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:49 schreef Nielsch het volgende:
Godverdomme.... ik zat zaterdagochtend noodgedwongen in de auto, dus maar telefonisch kaartjes gekocht. Tegen de tijd dat ik er doorkwam (na ruim 30 minuten gewacht te hebben, a 45 cent per minuut), hadden ze alleen nog zitplaatsen. Bij gebrek aan beter maar genomen, maar ik ben er niet blij mee
Zitplaatsen in welke vak?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:49 schreef Nielsch het volgende:
Godverdomme.... ik zat zaterdagochtend noodgedwongen in de auto, dus maar telefonisch kaartjes gekocht. Tegen de tijd dat ik er doorkwam (na ruim 30 minuten gewacht te hebben, a 45 cent per minuut), hadden ze alleen nog zitplaatsen. Bij gebrek aan beter maar genomen, maar ik ben er niet blij mee
Nogal ja... gelukkig eet ik er geen hap minder om...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je hebt in wezen 13,5 euro extra betaald voor crappy zitplaatsen, nu ben je dubbel genaaid.
quote:
Dat denk ik ook. Ik denk dat dit het eerste en laatste concert van ze gaat worden waar ik bij benquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:37 schreef =HellFire= het volgende:
Tsja, sorry, maar het idee is gewoon absurd.
Nieuwe nummers klinken wel... okee I guess. Maar wat mij betreft is de band afgelopen zaak. Zonde, want Dookie was op en top '90's. Guess I get old.
Heb je een bron? Dit zou fantastisch zijn, maar ik denk dat het bij een gerucht blijft....quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Green Day - 21st Century Breakdown Tour SUPPORT ACTS
North-American Tour Support Acts
Kaiser Chiefs (27/07 t/m 07/08)
Franz Ferdinand (08/08 t/m 25/08)
European Tour Support Act:
Blink 182 (TBA)
Echt, serieus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Blink 182 (TBA)
Wow! Mooie namen! Kaiser Chiefs heeft Green Day zelf al bevestigd op hun sitequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Blink 182 (TBA)
Kaiser Chiefs hoef ik toch nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:08 schreef kibber het volgende:
[..]
Wow! Mooie namen! Kaiser Chiefs heeft Green Day zelf al bevestigd op hun site.
Kaarten inmiddels ook binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |