De reservering van uw kaarten is afgelopen!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:48 schreef Ludacriss het volgende:
Er zijn nu btw wel staanplaatsen beschikbaar!
Ik heb 2 zitplaatsen die ik niet meer hoef aangezien ik al staanplaatsen heb. Die mag je voor een vriendelijk prijsje overnemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:53 schreef Marcel_V het volgende:
Te laat![]()
Ga echt geen zit plaatsen betellen.
Held.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:11 schreef Jimbo het volgende:
Artikel: GREEN DAY & SUPPORT ACT
Aantal: 3
--------------------------------------------------
--------------------------------------------------
Plaatscategorie: Staanplaatsen arena vloer
wij gaan samenquote:
Foei.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij gaan samenjou verjaardag
en en en
jij
oh en die gast heeft NU al een bod van 60euro op zn kaartjemss dat ik die van mij oomk maar eens verkoop voor t dubbele
dan kan ik gratis naar t concert
![]()
![]()
Dan staat het niet goed op het toegangskaartje. De stommerds.quote:
Tokio Hotel geef ik geen kans. Denk niet dat Green Day zo laag wil inzetten. Echter Paramorequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Foei.![]()
Ik ga ook mijn zitplaatsen verpatsen, maar niet voor zo'n prijs dat ik gratis naar het concert ga.
Ik wacht met het verkopen tot het voorprogramma bekend is. De kans bestaat dat het Kaiser Chiefs is.
Maar ik ben bang dat het een emo-bandje zoals Tokio Hotel of Paramore wordt.![]()
Wel goed voor het opdrijven van de prijs.
Heb je voor e-tickets gekozen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan staat het niet goed op het toegangskaartje. De stommerds.
PM me maar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:45 schreef mcyodogg het volgende:
Mij is het niet gelukt, komende weken maar internet afzoeken naar aanbieders die je niet al te veel willen oplichten, want het zou jammer zijn als ik er niet bij zou zijn. Denk dat er toch een flink aantal mensen wel zijn die een stuk minder Green Day luisteren dan ik.
Uh. Ja.quote:
http://www.proximusgoformusic.be/nl/startsale.php?event_id=268537quote:
Yeahquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij gaan samenjou verjaardag
en en en
jij
oh en die gast heeft NU al een bod van 60euro op zn kaartjemss dat ik die van mij oomk maar eens verkoop voor t dubbele
dan kan ik gratis naar t concert
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |