Bij mij ook. Flink hoog staan ze ook nog op die lijst.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:53 schreef UntilMyEnd het volgende:
Ik vind t wel weer ok klinken eigenlijk. Ben benieuwd hoe t hele album klinkt en ik ze staan ook nogsteeds op mn lijst met must-see's.
Weet ik maar de eerste keer was ik niet in Nederland.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:26 schreef RemCOW het volgende:
Ze zijn zelfs twee keer geweest met de American Idiot tour
ich bin dabei!quote:Op maandag 27 april 2009 09:23 schreef Tourniquet het volgende:
16 oktober Ahoy Rotterdam
http://www.nu.nl/muziek/1(...)tober-naar-ahoy.html
Ik ga!quote:Op maandag 27 april 2009 09:23 schreef Tourniquet het volgende:
Count me inquote:Op maandag 27 april 2009 09:23 schreef Tourniquet het volgende:
schat 60-65 euroquote:Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef Hpzone het volgende:
Ik ben er, samen met groep vrienden!![]()
Ben benieuwd naar de kosten van de kaartjes.
Onzin, vorige keer was het de helft daarvan.quote:Op maandag 27 april 2009 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
schat 60-65 eurohet is tenslotte de ahoy
zo weinig ?? dan koop ik er gelijk 4quote:Op maandag 27 april 2009 11:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Onzin, vorige keer was het de helft daarvan.
mooi, gelijk maar een paar bestellen danquote:Op maandag 27 april 2009 12:07 schreef Hpzone het volgende:
Kosten staan al op Livenation.
Van eerste rang tot vierde rang: 39 tot 33 euro. Goddammit. Ik sta ervoor op.
moeten je voeten het maar net doen etc.quote:Op maandag 27 april 2009 16:14 schreef Jimbo het volgende:
Vanaf 1 januari 2009 kunnen kaarten alleen nog online of telefonisch worden gekocht. Online: via 'bestel kaarten' bij het betreffende evenement. Telefonisch: Via het telefoonnummer onder 'Overige Show Info' bij het desbetreffende evenement.
dit vind ik wel kut hoordan moet je internet het maar net doen ect ect
had liever naar het postkantoor gegaan
ik ben bang van welquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik kom er net achter dat ik zaterdag om 10.00 uur écht ergens anders moet zijn, zonder internet. Nu maar hopen dat het niet snel uitverkoopt
.
Ja, plus nog eens zo'n 5 euro servicekosten per kaartje.quote:Van eerste rang tot vierde rang: 39 tot 33 euro
Hehe, waren die niet echt bekend met het begrip 'pit'?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Nielsch het volgende:
Vorige keer in de HMH heb ik echt gelachen. Van die kleine 14-jarige meisjes vooraan die COMPLEET verrast werden door de pit.
En die vier gasten uit de zaal die het podium op mochten komen om een nummer te spelen.
Ja, dat alles...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Hehe, waren die niet echt bekend met het begrip 'pit'?Van die snolletjes die de hele dag voor de deur staan te campen, als een idioot naar voren rennen, alleen maar hysterisch staan te krijsen en daarna 'supermelig' naar huis gaan?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Nielsch het volgende:
Vorige keer in de HMH heb ik echt gelachen. Van die kleine 14-jarige meisjes vooraan die COMPLEET verrast werden door de pit..
Ze staan nog wel in het overzicht, maar je krijgt inderdaad een melding dat er een storing is opgetredenquote:
Warem binnen 4 minuten uitverkochtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:13 schreef CStriker het volgende:
Appeltje eitje via eventim. 2 staanplaatsen vloer!
Waar heb je die besteld? Ik zat allemaal te zoeken op livenation.be maar ik kwam er niet aan uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:15 schreef Evertje het volgende:
Ik ben erbij in Antwerpen, na uurtje klikken kwam ik er eindelijk door
Nu hopelijk eens een mailtje met de bevestiging (die ik wel al heb uitgeprint).
Ik zit ook op West DEquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 4 kaartjes. 2 staanplaatsen en 2 zitplaatsen in West DE. Welke plaatsen zijn beter?
Volgens mij wij ook. FOK!meet dan maar?quote:
Misschien komen we elkaar wel tegen. Kunnen we het over Fok! hebben.quote:
http:www.teleticketservice.comquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld? Ik zat allemaal te zoeken op livenation.be maar ik kwam er niet aan uit.
WHOWE !!!quote:
Ow. Dat is wel handig om te weten mochten er nog andere leuke dingen in A'werpen staan. Thanks.quote:
DG is west.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij wij ook. FOK!meet dan maar?.
Edit: Ohnee, Oost DG.
Ow op het kaartje staat toch echt Oost / DG.quote:
geef het een uurquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is nog aardig rustig op Marktplaats, had ik niet verwacht.
Als je goede zitplaatsen hebt, ben ik bereid om mijn 2 staanplaatsen met die van jou te ruilen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:31 schreef greatgonzo het volgende:
niet normaal, volgens mij waren die veldkaarten met 5 min weg, want ik kon er eerst niet opkomen, 10.05 wel, en toen al weg!
Soms moet je roeien met de riemen die je hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:34 schreef greatgonzo het volgende:
nou, we hadden er 2 x 4 willen bestellen, dus dat wordt hem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |