Jij hebt twist toch?quote:
iets met labello was het!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Duurde lang! Iemand een fatsoenlijke OP voor mij?
-Help QyRoZ en Plato de eenzame koude winter door?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Duurde lang! Iemand een fatsoenlijke OP voor mij?
quote:
Pas, toen ik hier twee dagen woonde, over 28 dagen ga ik weer verhuizen mên.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:10 schreef Frezer het volgende:
Goed zo Q.
[..]
, Twist is toch pas bij je thuis geweest?
Ik zie hier een partnerschap,quote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
-Help QyRoZ en Plato de eenzame koude winter door?![]()
dat merkt ze snel zatquote:
homohuwelijk!quote:
Zooooooooooooooo saai zijn we toch niet?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef _Cara_ het volgende:
Tjezus dat duurde lang.![]()
Ik ga met mn kussen de bank op...
Ze moest toch binnenkort haar huis uit, misschien wil ze wel in onderhuur bij je.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pas, toen ik hier twee dagen woonde, over 28 dagen ga ik weer verhuizen mên.
Nee hoor.. het ligt aan mij.. ik heb het koud.. Jullie zijn allemaal lief...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zooooooooooooooo saai zijn we toch niet?
quote:
* nixxx deken over het topic gooit.. zo lekker warm met zijn allen onder de dekenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. het ligt aan mij.. ik heb het koud.. Jullie zijn allemaal lief...![]()
Doe als ik, ga in je slaapzak achter de pc zittenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. het ligt aan mij.. ik heb het koud.. Jullie zijn allemaal lief...![]()
Ik had je eerlijk gezegd al op de lijst met potentiële bruidsmeisjes gezet.quote:
jerruh and Q. sitting in a tree k.i.s.s.i.n.g.quote:
Breek je nek niet als je op moet staan,quote:Op woensdag 23 november 2005 21:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doe als ik, ga in je slaapzak achter de pc zitten
das een idee.. zeg...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doe als ik, ga in je slaapzak achter de pc zitten
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had je eerlijk gezegd al op de lijst met potentiële bruidsmeisjes gezet.![]()
hij moet een vrouwke hebbe, geen ventquote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
jerruh and Q. sitting in a tree k.i.s.s.i.n.g.
Vóór 1 februari kunnen ze me nog niks makenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:13 schreef Frezer het volgende:
Dag Cara
[..]
Ze moest toch binnenkort haar huis uit, misschien wil ze wel in onderhuur bij je.
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij moet een vrouwke hebbe, geen vent
en ik help m
a queers eye for a straight Q..
hmmm het helpt nog niet echt of wel? p.s. roddels zijn welkomquote:Op woensdag 23 november 2005 21:19 schreef Jerruh het volgende:
hij moet een vrouwke hebbe, geen vent
en ik help m
a queers eye for a straight Q..
quote:AMERSFOORT - Amersfoort schaft de toeristenbelasting af. Dat maakte de gemeente woensdagavond bekend. Het is de eerste grote gemeente in Nederland die zwicht voor de campagne van Koninklijk Horeca Nederland, de brancheorganisatie voor recreatie Recron en de Kamers van Koophandel tegen deze fiscale heffing.
die hou ik liever voor mezelfquote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm het helpt nog niet echt of wel? p.s. roddels zijn welkomkan je mukie niet aan Q. koppelen.. dat lijkt me een cute stelletje
![]()
Ego!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die hou ik liever voor mezelf.
*pling!*
Als ge het over d'n duvel hebt,quote:Op woensdag 23 november 2005 21:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vóór 1 februari kunnen ze me nog niks maken
Jammer genoeg gaat Amersfoort haar belangrijkste toeristisch trekpleister binnenkort verliezen.quote:
Ik was toch al van plan mijn 2e kamer te verhuren.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:13 schreef Frezer het volgende:
Dag Cara
[..]
Ze moest toch binnenkort haar huis uit, misschien wil ze wel in onderhuur bij je.
quote:
Vanaf 1 februari is het geregeld zag ikquote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik was toch al van plan mijn 2e kamer te verhuren.![]()
Ik kom hier nog elke dag hoor. Of bedoel je die bomaanslag op de O.L.V. toren?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer genoeg gaat Amersfoort haar belangrijkste toeristisch trekpleister binnenkort verliezen.![]()
liep er toevallig tegenaan op Fields of rock.. eehm ja letterlijk bijnaquote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef Frezer het volgende:
[..]jij hebt ook alle Fok!erinnetjes gehoord!
he tis een grote schat!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ego!maar wel begrijpelijk... ze heeft zo'n lief stemmetje
![]()
volgens mij zag ik orange op station dordrecht lopen een paar weken terugquote:Op woensdag 23 november 2005 21:30 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kom altijd en overal Fok!kers tegen.
Maar jij bent dan ook een beroemdequote:Op woensdag 23 november 2005 21:30 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kom altijd en overal Fok!kers tegen.
Ik weet welk studentencomplex het gaat wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ge het over d'n duvel hebt,
Al iets anders op het oog?
Heel goed mogelijk, die woont daar.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgens mij zag ik orange op station dordrecht lopen een paar weken terug
Whehehe, dat geloof ik ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
liep er toevallig tegenaan op Fields of rock.. eehm ja letterlijk bijna
en muuk mis je niet, met die tat
Ik ben al twee keer herkend door mensen die ik nog nooit eerder had ontmoet. 1x in Enschede, liep ik in de stad, komt iemand naar me toe, 'Jij bent toch QyRoZ?'quote:Op woensdag 23 november 2005 21:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een beroemde![]()
Ja, zielig hè? Arme Lorelai vooral.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
* myxomatosekonijn is terug van een zielige aflevering van GG![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk, die woont daar.
Die zou ik niet eens meer herkennen, die ziet er elke week anders uit.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dan kan ik niet even Brechtje tegenkomen ipv orange
![]()
![]()
succes alvast dan! zal toch niet echt mee vallen lijkt me.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet welk studentencomplex het gaat worden
Maar ik ga begin/halverwege dec. pas actief op zoek. Daarvoor heeft het geen zin.
en altijd beter dan orangequote:Op woensdag 23 november 2005 21:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die zou ik niet eens meer herkennen, die ziet er elke week anders uit.
dat lukt elke vrouw wel.. zelfs yvonnequote:
Zoals het hoort!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:49 schreef nixxx het volgende:
en toen was het dood...
bal!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:54 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirst of hoe de winkel loopt. Ik zeg hey!
Dus Spiv enzo! Al beetje bijgekomen van GG?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dus....
gaan konijnen altijd zo laat slapen?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dus....
Ze is geen gewoon konijn!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
gaan konijnen altijd zo laat slapen?
Ik niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kijk Star Wars - Episode 3!
Hazen wel!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
gaan konijnen altijd zo laat slapen?
ik heb ruis in mijn muziekquote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kijk Star Wars - Episode 3!
nee.. een ziek konijn... die moeten zelfs vroeg naar bedquote:
Een lief konijn!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.. een ziek konijn... die moeten zelfs vroeg naar bed
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.. een ziek konijn... die moeten zelfs vroeg naar bed
Nu blij, Nixx?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
d0n't w0rry; ik ben z0 weg![]()
als je o kapot is, waarom koop je dan niet gewoon een nieuw toetsenbord?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
d0n't w0rry; ik ben z0 weg![]()
maar geen klein konijnquote:
Je bed0elt 'lief' t0ch niet in de betekenis van Herman Finkers he ?quote:
Zucht!quote:
nieuwe laptop dan!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar geen klein konijn
en het is een laptop
ik stalk je niet voor nietsquote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Zucht!Wat fijn dat ik het eens een keer niet h0ef te zeggen maar dat iemand anders dat v00r mij d0et !
Tssssssssss. Wat denk je wel niet van mij?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Je bed0elt 'lief' t0ch niet in de betekenis van Herman Finkers he ?![]()
![]()
![]()
![]()
de 0 is een cijfer.....geen letter oquote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Zucht!Wat fijn dat ik het eens een keer niet h0ef te zeggen maar dat iemand anders dat v00r mij d0et !
quote:
Jaaaahaa, dat weten we nu wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
de 0 is een cijfer.....geen letter o
Dan moetz e haar toetsenbord laten fixxen, of een neiuwe voor weinig halenquote:
0eh! Gaan we vechten ?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat deed ik al! En ik doe het een stuk beter!
Of een nieuwe laptop kopen?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moetz e haar toetsenbord laten fixxen, of een neiuwe voor weinig halen
Dat d0e ik 00k...als ik vakantie heb. Punt.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moetz e haar toetsenbord laten fixxen
Of de Q.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
en als nou je P kapot zou gaan? wat dan?
Ik win toch, want ik ben tof!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
0eh! Gaan we vechten ?
Just asking!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tssssssssss. Wat denk je wel niet van mij?
maar ik kan binnen een uur bij haar voor de deur staanquote:
gebruik dan de altcode van de oquote:Op woensdag 23 november 2005 22:14 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat d0e ik 00k...als ik vakantie heb. Punt.
mits bier (b)quote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef QyRoZ het volgende:
Een verkeerslicht springt op rood, een verkeerslicht springt op groen, in Amersfoort is altijd wat te doen. Behalve bij een stroomstoring of een defect aan de verkeerslichten.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Als jullie d00rgaan met de discussie en t0t een antw00rd k0men...dan zie ik dat m0rgen wel want ik duik z0 lekker mijn bedje in![]()
hey mokster, hoe was je college? en heb je marcel al gevonden?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef Mokster het volgende:
Zaterdag weer een geinig feestje met een hele zooi nichten. En ja... ik ben enorme fan!
Interessant, maar vermoeiend. Kom net thuis...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey mokster, hoe was je college? en heb je marcel al gevonden?
ADHD?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:26 schreef nixxx het volgende:
Twist... kijk eens wie ons dekbed "gejat" heeft
[afbeelding]
Hmm zullen we vragen of we mogen delen?
Soms ben ik wel lief. Heeeel soms hè? Herman Finkers-lief.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo, daar knap ik wel ff van op na deze behoorlijk lange dag...
Een beetje lief van Q
Ik vind jou altijd lief!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Soms ben ik wel lief. Heeeel soms hè? Herman Finkers-lief.
quote:
Nu doe je jaloers!quote:
Deze dan:quote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef nixxx het volgende:
[..]maar dat past niet in mijn schoen... en ik heb geen schoorsteen..
dat staat me niet hequote:
Hey, dat gebouw ken ik. Kijk er elke dag op uit . . .quote:Op woensdag 23 november 2005 21:27 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kom hier nog elke dag hoor. Of bedoel je die bomaanslag op de O.L.V. toren?![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wow dank je moksdat heb ik altijd al gewild.. en zo snel
[[url=http://x12.putfile.com/11/32615424251.jpg]afbeelding][/url]
Dag Nixxx!!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:46 schreef nixxx het volgende:
en dat was het weer voor vanavond kijkbuiskindertjes.. morgen weer om 7:30 werken.. dus tot morgenmiddag
OV all the wayquote:Op woensdag 23 november 2005 23:01 schreef Breetai het volgende:
Goeiedag allemaal.
Vandaag weer eens lekker gezwommen. Ook maar eens de auto gepakt i.p.v. bikkelen op de fiets. Iets minder gezellig maar wel zo comfy. Alleen het ijs van de vooruit afkrassen blijft minder. MOrgen maar weer lekker 25 minuten gezellig fietsen met z'n 3'en.
Klinkt stukken spannender dan de colleges rechtsfilosofie die ik gisteravond en vanavond heb gehad...quote:Op woensdag 23 november 2005 23:04 schreef GF het volgende:
[..]
OV all the way![]()
Morgen weer spannende colleges. Infuustechnologie en chronische ziekten. Zo'n zin in![]()
Eens.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Klinkt stukken spannender dan de colleges rechtsfilosofie die ik gisteravond en vanavond heb gehad...
Of niet weten wat je met je leven wilt.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef GF het volgende:
Maar wie kiest er dan ook rechten. Moet je wel blond zijn hè![]()
Tsja... ik doe nu ook al juridisch werk...quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef GF het volgende:
[..]
Eens.
Maar wie kiest er dan ook rechten. Moet je wel blond zijn hè![]()
Ik weet heel goed wat ik met mn leven wil !quote:Op woensdag 23 november 2005 23:12 schreef Breetai het volgende:
[..]
Of niet weten wat je met je leven wilt.
Kijk als je electro studeerd weet je achteraf niet meer wat je met je leven aanmoet.
Klinkt goed en overtuigend genoeg. Misschien hebben we ooit nog iets aan je.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat ik met mn leven wil !
Ik doe die studie naast mn werk... Tis niet zo dat ik het heb gekozen omdat ik niets beters wist.
Heb al een studie achter de rug namelijk.
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:24 schreef Mokster het volgende:
En nu duik ik mn bedje in!
Morgen weer vroeg op... werken enzo...
![]()
![]()
omg, 2 much informationquote:Op woensdag 23 november 2005 23:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Mijn homo buurtgenoot is trouwens ook niet meer simpelweg mijn homo buurtgenoot. Iets met operaties en geslachtsverandering.
big daddy'squote:Op woensdag 23 november 2005 23:43 schreef Viper_74 het volgende:
Ik zit morgen in Big Daddy's, kom je ook twist
ik had er ook niet om gevraagd om hem/haar voor me te zien lopen, daar trok hij/zij zich ook niets van aan.quote:
Die homo's ook van tegenwoordig, totaal geen sociaal gevoel meerquote:Op woensdag 23 november 2005 23:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik had er ook niet om gevraagd om hem/haar voor me te zien lopen, daar trok hij/zij zich ook niets van aan.
trauma!
*kras*
Dude, dat is in Nieuwegeinquote:Op woensdag 23 november 2005 23:46 schreef Viper_74 het volgende:
Ow ja zo noem ik die van mij
Maar zo heet de bar ook toevalligrightt
http://www.big-daddys.nl/
Het maakt alles ook alleen maar ingewikkeld. Vroeger was je gewoon gay, nu willen ze ook nog een ander geslacht hebben. Dan ben je een hij/zij, maar what the fuck ben je dan? Ben je dan nog gay, ineens hetero, of toch maar bi?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:48 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Die homo's ook van tegenwoordig, totaal geen sociaal gevoel meer
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:53 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara heeft het helemaal gehad.. trusten iedereen
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:07 schreef GF het volgende:
Verdomme, ik wou gaan slapen. Krijg ik honger
Spinvis!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dude, dat is in Nieuwegein
Het enige goede aan Nieuwegein is dat Spinvis er vandaan komt.
Tip: trek de internet kabel uit je computer.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:05 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen.. (Nou ja... gaat wel.. koud enzo)
* Cara heeft zich voorgenomen om de hele ochtend goed door te werken dussss....
Tip 2: indien tip 1 niet gehaald wordt: vermijdt fok of wehkamp.nlquote:Op donderdag 24 november 2005 09:09 schreef Frezer het volgende:
'S morgens!!![]()
[..]
Tip: trek de internet kabel uit je computer.
Nietes, ik heb hem hier op Antartica nog nooit gezienquote:
Tip 3: vermijdt ook online spelletjes.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tip 2: indien tip 1 niet gehaald wordt: vermijdt fok of wehkamp.nl
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tip 3: vermijdt ook online spelletjes.
Je zit op je werk te kaarten ofzo?quote:
Patience irlquote:Op donderdag 24 november 2005 09:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je zit op je werk te kaarten ofzo?![]()
quote:
Dat schiet idd ook niet op...quote:Op donderdag 24 november 2005 09:28 schreef Mokster het volgende:
Altijd handig als je pas gebeld wordt dat het overleg niet doorgaat als je al in de trein zit!!!
Gelukkig kon ik gelijk weer terug met een volgende trein...
Op het moment (laatste 2 weken) heb ik best druk eigenlijk, dus geen kaartspelletjes hier. Stressen doe ik niet aan, maar het loopt niet zoals het hoort door allerlei zaken die hier spelen. Volgende week kan ik pas mijn ongenoegen laten blijken.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
damn! Raak niet te gestresst van alle hectiek he
.
Das ook niet prettig werken dan. succes met aankaarten.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op het moment (laatste 2 weken) heb ik best druk eigenlijk, dus geen kaartspelletjes hier. Stressen doe ik niet aan, maar het loopt niet zoals het hoort door allerlei zaken die hier spelen. Volgende week kan ik pas mijn ongenoegen laten blijken.
Moggequote:
Hehehequote:Op donderdag 24 november 2005 10:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Mogge
Mijn hoofd![]()
![]()
Mooi feestje vannacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag dat ik hier nog gepost had vannacht![]()
![]()
oiquote:Op donderdag 24 november 2005 09:59 schreef Godlike02 het volgende:
Goedemorgen fok collega's
Dat gaat wel lukkenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das ook niet prettig werken dan. succes met aankaarten.
Mooi is datquote:Op donderdag 24 november 2005 10:27 schreef GF het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Ik heb ook een keer allemaal topics lopen openen waar ik pas de dag erna achterkwam![]()
"Drank opent meer dan je lief is"quote:Op donderdag 24 november 2005 10:27 schreef GF het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Ik heb ook een keer allemaal topics lopen openen waar ik pas de dag erna achterkwam![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Mooi is dat [afbeelding]
De mooiste vind ik nog steeds deze actie op motor-forum, die kerel stond erom bekend dat ie nogal veel zoophttp://www.motor-forum.nl/forum/topic/61922
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Drank opent meer dan je lief is"
![]()
Laat dat "functionele" maar weg. Ben al een uur bezig met een beleidsmatrix voor de Zwitsers, maar ik ben al mn Engels vergeten geloof ik...quote:Op donderdag 24 november 2005 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
En iedereen druk de laatste functionele dag voor het weekend?
Gaat lekker de laatste weken met je!quote:Op donderdag 24 november 2005 10:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Laat dat "functionele" maar weg. Ben al een uur bezig met een beleidsmatrix voor de Zwitsers, maar ik ben al mn Engels vergeten geloof ik...
Never better!quote:Op donderdag 24 november 2005 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gaat lekker de laatste weken met je!![]()
Yepquote:Op donderdag 24 november 2005 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
En iedereen druk de laatste functionele dag voor het weekend?
Start --> Programs --> Van Dale --> Van Dale Groot woordenboek Nederlands-Engelsquote:Op donderdag 24 november 2005 10:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Laat dat "functionele" maar weg. Ben al een uur bezig met een beleidsmatrix voor de Zwitsers, maar ik ben al mn Engels vergeten geloof ik...
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Goeiemorgen mensen van 't goede leven
Tsss, www.interglot.comquote:Op donderdag 24 november 2005 11:09 schreef PhaE het volgende:
[..]
Start --> Programs --> Van Dale --> Van Dale Groot woordenboek Nederlands-Engels
Kom maar op
hand voor de mond!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:08 schreef _Arual_ het volgende:
*GAAAAAAP
Tsss, ikke proberen;quote:
Bij mij doet die site het gewoon hoor:quote:Op donderdag 24 november 2005 11:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Tsss, ikke proberen;
While trying to retrieve the URL: http://www.interglot.com/interglotresult.php
The following error was encountered:
We can not connect to the server you have requested.
En je mail, doet die het weer?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij doet die site het gewoon hoor:
Ja, kan je makkelijk beweren natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij doet die site het gewoon hoor:
Ik beweer niets, ik meld hetquote:Op donderdag 24 november 2005 11:21 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja, kan je makkelijk beweren natuurlijk
Maar boeit ook niet, ik heb ut toch lokaal staan
Ik zat het al te bedenken toen ik op invoeren drukken deedquote:Op donderdag 24 november 2005 11:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Door sommigen ook wel pleister genoemd.
Ik heb al lang weer teruggemaild, en zat me weer te ergeren dat er geen enkele reactie kwam.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
@_arual_ nee, ik heb je een mailtje gestuurd, maar nog niets teruggekregen.
je spammed volgens de spamfilter hierquote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb al lang weer teruggemaild, en zat me weer te ergeren dat er geen enkele reactie kwam.
Ik krijg hier vaak een deja vu mbt singles enzo...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:28 schreef Mokster het volgende:
Krijg ineens een deja-vous m.b.t. posts over e-mail die niet werkt enzo...![]()
Ik zei al dat ze mijn mailtjes gewoon filteren. Dat jij dat paranoia noemt.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
je spammed volgens de spamfilter hier
Gezellig he?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg hier vaak een deja vu mbt singles enzo...
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg hier vaak een deja vu mbt singles enzo...
Ach ja, je kent de mensen al watquote:Op donderdag 24 november 2005 11:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gezellig he?
vu ipv vous![]()
ook mn Frans is niet meer wat het geweest is...
misschien moet ik toch maar gewoon als rozen-inpakker op de bloemenveiling gaan werken
En verhalen verzinnenquote:Op donderdag 24 november 2005 11:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Toen had mn leven nog zin... Dagenlang alleen maar FOK!ken...![]()
Heb verzinsels nooit echt nodig gehad... Maak er vanzelf altijd wel een zooitje vanquote:
En buiten dat kan ik dan ook gewoon met mn studie stoppen.quote:
The single way of fokquote:Op donderdag 24 november 2005 11:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
En buiten dat kan ik dan ook gewoon met mn studie stoppen.
En omdat ik dan toch niet meer bij de IND werk, kan ik eindelijk zo'n geinig Pools typje inhuren om mn huis schoon te maken. En hou ik bergen vrije tijd over om te Fok!ken (op de singles-manier).
![]()
jesus?quote:
* naar eerdere reactie elders verwijst...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
Bloedonderzoek gehad
Verhoogde lever![]()
Of ik veel drink![]()
Godt Hazes aangenaam!![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
Bloedonderzoek gehad
Verhoogde lever![]()
Of ik veel drink![]()
Godt Hazes aangenaam!![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
* naar eerdere reactie elders verwijst...
En wat was je antwoord?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
Bloedonderzoek gehad
Verhoogde lever![]()
Of ik veel drink![]()
Er is geen singles topicquote:Op donderdag 24 november 2005 12:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ben ik hier in het singles topic
Veel is relatiefquote:Op donderdag 24 november 2005 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De vraag was of ik veel alcohol nuttig![]()
Logische wedervraag: Wat is veel?
OK, dan zit ik goedquote:
Nee, het singles tegen wil en dank topic.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ben ik hier in het singles topic
Ghehehe, idd, is natuurlijk enorm relatief..quote:Op donderdag 24 november 2005 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De vraag was of ik veel alcohol nuttig![]()
Logische wedervraag: Wat is veel?
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:17 schreef Breetai het volgende:
[..]
Nee, het singles tegen wil en dank topic.
Ga maar weer fijn terug naar de SC van R&P.
Lunch!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:20 schreef Pheno het volgende:
Bijna lunch!
Zo te zien nietquote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je ziet het strax vast wel.
Maarreh... tis toch niet ernstig mag ik hopen?
Ik drink geen bierquote:Op donderdag 24 november 2005 12:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Veel is relatief
Vanaf 7 bier per week zou je al een 'zware drinker' zijn![]()
![]()
joepiquote:Op donderdag 24 november 2005 12:43 schreef Viper_74 het volgende:
ben d'r weer
Dan weet je tenminste zeker dat het hier niet stil isquote:
precies, de uberspammerquote:Op donderdag 24 november 2005 12:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat het hier niet stil is
Viper tikt wel door, of iemand terug praat of niet![]()
tosti van makenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:47 schreef Frezer het volgende:
, half bevroren boterhammetje ham-kaas!
![]()
Maar ligt dat aan mij of aan jou?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:57 schreef PhaE het volgende:
JoeyT! Lang niet gezien!
Wel, eigenlijk nog nooit gezien, maar 'je vangt mijn drijven'.
Dat kunnen wij niet zienquote:Op donderdag 24 november 2005 12:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan mij of aan jou?
Ik kijk nog regelmatig om t hoekje hier
Mooi !!!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor de rest zo gezond als een vis
Eerst sporten nuquote:Op donderdag 24 november 2005 12:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mooi !!!
Kun je weer vrolijk doordrinken !
Zegt meneer die zo graag wilde dat ik een foto van mn pielemans naar hm mailde...quote:
TMIquote:Op donderdag 24 november 2005 12:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zegt meneer die zo graag wilde dat ik een foto van mn pielemans naar hm mailde...![]()
Niet alleen je pielemans! Ik wilde ook je overbehaarde balzak zien. Je zei dat je dat naar petitlapin had gestuurd!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zegt meneer die zo graag wilde dat ik een foto van mn pielemans naar hm mailde...![]()
Je kent JoeyT, hij geeft altijd TooMuchImaginationquote:
BCC dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo lang ik niet op de CC staat is het prima![]()
Ik wil verwijzen naar mijn sig (en dan met name het laatste gedeelte)...quote:Op donderdag 24 november 2005 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet alleen je pielemans! Ik wilde ook je overbehaarde balzak zien. Je zei dat je dat naar petitlapin had gestuurd!
Ok... nu word ik jaloers.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
klopt
veel beter zelfs
misschien gelijk door naar het strand
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wil verwijzen naar mijn sig (en dan met name het laatste gedeelte)...
GATVER !!
Dan moet je dat gaan doenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok... nu word ik jaloers.
Ik wil ook uitwaaien op het strand![]()
Mee eensquote:Op donderdag 24 november 2005 13:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok... nu word ik jaloers.
Ik wil ook uitwaaien op het strand![]()
"Bree Van De Kamp - Desperate Housewives"quote:Op donderdag 24 november 2005 13:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wil verwijzen naar mijn sig (en dan met name het laatste gedeelte)...
GATVER !!
Iedereen weet dat ik kaal benquote:Op donderdag 24 november 2005 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet alleen je pielemans! Ik wilde ook je overbehaarde balzak zien. Je zei dat je dat naar petitlapin had gestuurd!
Dus je hebt verdomme iedereen die foto al gestuurd op mij na?quote:
Keulenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef Pheno het volgende:
Ik heb opeens de behoefte om naar een kerstmarkt te gaan
kijk jij kent mequote:Op donderdag 24 november 2005 12:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat het hier niet stil is
Viper tikt wel door, of iemand terug praat of niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |