Jij hebt twist toch?quote:
iets met labello was het!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Duurde lang! Iemand een fatsoenlijke OP voor mij?
-Help QyRoZ en Plato de eenzame koude winter door?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Duurde lang! Iemand een fatsoenlijke OP voor mij?
quote:
Pas, toen ik hier twee dagen woonde, over 28 dagen ga ik weer verhuizen mên.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:10 schreef Frezer het volgende:
Goed zo Q.
[..]
, Twist is toch pas bij je thuis geweest?
Ik zie hier een partnerschap,quote:Op woensdag 23 november 2005 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
-Help QyRoZ en Plato de eenzame koude winter door?![]()
dat merkt ze snel zatquote:
homohuwelijk!quote:
Zooooooooooooooo saai zijn we toch niet?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef _Cara_ het volgende:
Tjezus dat duurde lang.![]()
Ik ga met mn kussen de bank op...
Ze moest toch binnenkort haar huis uit, misschien wil ze wel in onderhuur bij je.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pas, toen ik hier twee dagen woonde, over 28 dagen ga ik weer verhuizen mên.
Nee hoor.. het ligt aan mij.. ik heb het koud.. Jullie zijn allemaal lief...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zooooooooooooooo saai zijn we toch niet?
quote:
* nixxx deken over het topic gooit.. zo lekker warm met zijn allen onder de dekenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. het ligt aan mij.. ik heb het koud.. Jullie zijn allemaal lief...![]()
Doe als ik, ga in je slaapzak achter de pc zittenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. het ligt aan mij.. ik heb het koud.. Jullie zijn allemaal lief...![]()
Ik had je eerlijk gezegd al op de lijst met potentiële bruidsmeisjes gezet.quote:
jerruh and Q. sitting in a tree k.i.s.s.i.n.g.quote:
Breek je nek niet als je op moet staan,quote:Op woensdag 23 november 2005 21:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doe als ik, ga in je slaapzak achter de pc zitten
das een idee.. zeg...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doe als ik, ga in je slaapzak achter de pc zitten
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had je eerlijk gezegd al op de lijst met potentiële bruidsmeisjes gezet.![]()
hij moet een vrouwke hebbe, geen ventquote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
jerruh and Q. sitting in a tree k.i.s.s.i.n.g.
Vóór 1 februari kunnen ze me nog niks makenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:13 schreef Frezer het volgende:
Dag Cara
[..]
Ze moest toch binnenkort haar huis uit, misschien wil ze wel in onderhuur bij je.
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij moet een vrouwke hebbe, geen vent
en ik help m
a queers eye for a straight Q..
hmmm het helpt nog niet echt of wel? p.s. roddels zijn welkomquote:Op woensdag 23 november 2005 21:19 schreef Jerruh het volgende:
hij moet een vrouwke hebbe, geen vent
en ik help m
a queers eye for a straight Q..
quote:AMERSFOORT - Amersfoort schaft de toeristenbelasting af. Dat maakte de gemeente woensdagavond bekend. Het is de eerste grote gemeente in Nederland die zwicht voor de campagne van Koninklijk Horeca Nederland, de brancheorganisatie voor recreatie Recron en de Kamers van Koophandel tegen deze fiscale heffing.
die hou ik liever voor mezelfquote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm het helpt nog niet echt of wel? p.s. roddels zijn welkomkan je mukie niet aan Q. koppelen.. dat lijkt me een cute stelletje
![]()
Ego!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die hou ik liever voor mezelf.
*pling!*
Als ge het over d'n duvel hebt,quote:Op woensdag 23 november 2005 21:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vóór 1 februari kunnen ze me nog niks maken
Jammer genoeg gaat Amersfoort haar belangrijkste toeristisch trekpleister binnenkort verliezen.quote:
Ik was toch al van plan mijn 2e kamer te verhuren.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:13 schreef Frezer het volgende:
Dag Cara
[..]
Ze moest toch binnenkort haar huis uit, misschien wil ze wel in onderhuur bij je.
quote:
Vanaf 1 februari is het geregeld zag ikquote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik was toch al van plan mijn 2e kamer te verhuren.![]()
Ik kom hier nog elke dag hoor. Of bedoel je die bomaanslag op de O.L.V. toren?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer genoeg gaat Amersfoort haar belangrijkste toeristisch trekpleister binnenkort verliezen.![]()
liep er toevallig tegenaan op Fields of rock.. eehm ja letterlijk bijnaquote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef Frezer het volgende:
[..]jij hebt ook alle Fok!erinnetjes gehoord!
he tis een grote schat!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ego!maar wel begrijpelijk... ze heeft zo'n lief stemmetje
![]()
volgens mij zag ik orange op station dordrecht lopen een paar weken terugquote:Op woensdag 23 november 2005 21:30 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kom altijd en overal Fok!kers tegen.
Maar jij bent dan ook een beroemdequote:Op woensdag 23 november 2005 21:30 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kom altijd en overal Fok!kers tegen.
Ik weet welk studentencomplex het gaat wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ge het over d'n duvel hebt,
Al iets anders op het oog?
Heel goed mogelijk, die woont daar.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgens mij zag ik orange op station dordrecht lopen een paar weken terug
Whehehe, dat geloof ik ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
liep er toevallig tegenaan op Fields of rock.. eehm ja letterlijk bijna
en muuk mis je niet, met die tat
Ik ben al twee keer herkend door mensen die ik nog nooit eerder had ontmoet. 1x in Enschede, liep ik in de stad, komt iemand naar me toe, 'Jij bent toch QyRoZ?'quote:Op woensdag 23 november 2005 21:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een beroemde![]()
Ja, zielig hè? Arme Lorelai vooral.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
* myxomatosekonijn is terug van een zielige aflevering van GG![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk, die woont daar.
Die zou ik niet eens meer herkennen, die ziet er elke week anders uit.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dan kan ik niet even Brechtje tegenkomen ipv orange
![]()
![]()
succes alvast dan! zal toch niet echt mee vallen lijkt me.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet welk studentencomplex het gaat worden
Maar ik ga begin/halverwege dec. pas actief op zoek. Daarvoor heeft het geen zin.
en altijd beter dan orangequote:Op woensdag 23 november 2005 21:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die zou ik niet eens meer herkennen, die ziet er elke week anders uit.
dat lukt elke vrouw wel.. zelfs yvonnequote:
Zoals het hoort!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:49 schreef nixxx het volgende:
en toen was het dood...
bal!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:54 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirst of hoe de winkel loopt. Ik zeg hey!
Dus Spiv enzo! Al beetje bijgekomen van GG?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dus....
gaan konijnen altijd zo laat slapen?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dus....
Ze is geen gewoon konijn!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
gaan konijnen altijd zo laat slapen?
Ik niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kijk Star Wars - Episode 3!
Hazen wel!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
gaan konijnen altijd zo laat slapen?
ik heb ruis in mijn muziekquote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kijk Star Wars - Episode 3!
nee.. een ziek konijn... die moeten zelfs vroeg naar bedquote:
Een lief konijn!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.. een ziek konijn... die moeten zelfs vroeg naar bed
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.. een ziek konijn... die moeten zelfs vroeg naar bed
Nu blij, Nixx?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
d0n't w0rry; ik ben z0 weg![]()
als je o kapot is, waarom koop je dan niet gewoon een nieuw toetsenbord?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
d0n't w0rry; ik ben z0 weg![]()
maar geen klein konijnquote:
Je bed0elt 'lief' t0ch niet in de betekenis van Herman Finkers he ?quote:
Zucht!quote:
nieuwe laptop dan!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar geen klein konijn
en het is een laptop
ik stalk je niet voor nietsquote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Zucht!Wat fijn dat ik het eens een keer niet h0ef te zeggen maar dat iemand anders dat v00r mij d0et !
Tssssssssss. Wat denk je wel niet van mij?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Je bed0elt 'lief' t0ch niet in de betekenis van Herman Finkers he ?![]()
![]()
![]()
![]()
de 0 is een cijfer.....geen letter oquote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Zucht!Wat fijn dat ik het eens een keer niet h0ef te zeggen maar dat iemand anders dat v00r mij d0et !
quote:
Jaaaahaa, dat weten we nu wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
de 0 is een cijfer.....geen letter o
Dan moetz e haar toetsenbord laten fixxen, of een neiuwe voor weinig halenquote:
0eh! Gaan we vechten ?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat deed ik al! En ik doe het een stuk beter!
Of een nieuwe laptop kopen?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moetz e haar toetsenbord laten fixxen, of een neiuwe voor weinig halen
Dat d0e ik 00k...als ik vakantie heb. Punt.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moetz e haar toetsenbord laten fixxen
Of de Q.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
en als nou je P kapot zou gaan? wat dan?
Ik win toch, want ik ben tof!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
0eh! Gaan we vechten ?
Just asking!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tssssssssss. Wat denk je wel niet van mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |