Zet de reden waarom je het wilt veranderen tussen blokhaken. Ga ook gewoon verder met het verhaal, zodat je geen nieuwe post maakt om deze verandering te zeggen en een andere post om iets met de verandering te doen. Dus gewoon in dezelfde post doorschrijven.quote:Quote user:
De jongen met het goudblonde haar lachte en zei De jongen met het rode haar lachte en zei [stereotype rood haar: speels en wilder gedrag]
Én ik heb als laatste een stukje geschreven, én ik heb ook geen inspiratiequote:Op maandag 9 januari 2006 18:25 schreef Serendips het volgende:
Hee, wie schrijft er een stukje? Ik heb nu geen inspiratie...![]()
Niet in overweging nemen, gewoon meedoen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:45 schreef Serendips het volgende:
Ja, ik vind schrijven leuk. Misschien dat ik de TTK-wedstrijd eens in overweging ga nemen...![]()
DAARNA KWAM ER EEN OLIFANT MET EEN GROTE SNUIT.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:42 schreef Ancient het volgende:
"Hey, wat doe jij hier!" riep Rode Mier uit, terwijl hij van schrik het kauwgompje in zijn mond inslok. "Groene ..ugh...Sprin..uchuchuch...aan, ass...uch....stentie vereist...uch....uchh...uchhh, snel."
Van dit moment nam Menno gebruik. Hij sprong naar voren en gaf de nachtwaker een elleboog tegen zijn hoofd. Even later lag 'Rode Mier' bewusteloos op de grond.
Menno kwam alweer in tweestrijd. De nachtwaker had hem gezien en 'Groene Sprinkhaan' kwam er nu ook aan. Hij moest ook nog de kluis openen en het geld meenemen.
Menno nam een besluit. Hij liep naar de winkel en pakte een stel rubberen handschoenen en trok die snel aan. Nu moest hij toch wel even slikken. Hij liep terug naar het magazijn en pakte de boormachine weer. Menno deed zijn ogen even dicht en stak toen de sneldraaiende boor in het sappige, rode vlees van de man.
Met nog maar weinig tijd over, 'Groene Sprinkhaan' kon nooit zo ver weg zijn, pakte Menno het staalwol uit de hoek van het magazijn. Uit de winkel pakte hij wat batterijen. De brandbom had hij nodig om 'Groene Sprinkhaan' af te leiden. Maar wat daarna?
Ik had dit topic allang opgegeven, ik dahct dat het helemaal dood was. Serendips, als je van schrijven houdt, doe dan ook eens mee met de TTK-wedstrijd![]()
Nou.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef JAM het volgende:
DAARNA KWAM ER EEN OLIFANT MET EEN GROTE SNUIT.
EN DIE BLIES ZO HET VERHAALTJE UIT!.
-tvp-
Ik sta open voor elke suggestiequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef JAM het volgende:
Hè, bah, mag ik dat niet doen? Ik heb liftangst. Ik kan niet over liften schrijven. Ik heb een heel leuk stukje bedacht voor een vervolgverhaal. In de eerste zin lees je onder andere: 'Goed / Droomt / Bewustzijn / McDonalds / Moeder / Kanker.'
Iemand interesse?.
Ik ga even een bak chinees halen. Tot zo.
Misschien iets voor een ander topic, vind je niet? Want opleggen wat er moet gaan komen is niet het doel van dit topic, hoe zeer je dat ook wilt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef JAM het volgende:
Ja, ik vind dit wel best. Laat iemand dat maar eens proberen. Een zin te maken waarin 'Goed / Droomt / Bewustzijn / McDonalds / Moeder / Kanker' voorkomen.
Oh, en daarna een zin met: 'Absolute / Lucht / Misschien / Darm' erin.
Ik denk die waar ik in begon en Ancient op verder ging.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef WAT het volgende:
wat wordt nou het verhaal?
Het was meer om aan te geven dat daar een nieuw verhaal begint, en dat hoef je allemaal niet zo letterlijk te nemen. Stemmingswisselingen kunnen ook symbolisch met weersverschijnselen bedoeld worden, dus eigenlijk gaat het er al over. De titel is niet belangrijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:52 schreef WAT het volgende:
![]()
ik neem aan dat de titel "Wind, regen, zon en Maartje" ook met het verhaal te maken moet hebben? Want het verhaal heeft niet heel veel met wind, regen en zon te maken tot nu toe
"Mijn bewustzijn droomt dat ik het goed heb en BigMacs eet in McDonalds, maar mijn moeder blijft kanker hebben."quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef JAM het volgende:
Ja, ik vind dit wel best. Laat iemand dat maar eens proberen. Een zin te maken waarin 'Goed / Droomt / Bewustzijn / McDonalds / Moeder / Kanker' voorkomen.
"Volgens Jacob bestaan McFlurries misschien uit 40% lucht, maar ik vind dat absolute onzin, echter laat ik dat niet merken, want ik moet huilen om mijn moeders darm."quote:Oh, en daarna een zin met: 'Absolute / Lucht / Misschien / Darm' erin.
Dat 'dicteren' is iets dat anderen voor hun rekening moeten nemen hoor. Maar ja, je hebt gelijk in ieder geval. Ik ga weer in een ander topic aanmodderen. Veel plezier en succes iedereen hier!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:18 schreef Serendips het volgende:
Zo, dat gaat hard hier als je even niet kijk...
Ik bedoelde met mijn laatste post eigenlijk dat JAM een nieuw stukje voor het oude verhaal moest schrijven. Hij dicteert op deze manier de boel, terwijl hij nog geen enkele substantiele bijdrage heeft geleverd aan een van de twee verhalen...![]()
Ik vind het wel jammer dat het oude verhaal niet afgemaakt wordt, het nl. werd steeds leuker. Misschien kan een modje de zaak splitsen...
Sorryquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:18 schreef Serendips het volgende:
Zo, dat gaat hard hier als je even niet kijkt...
Ik bedoelde met mijn laatste post eigenlijk dat JAM een nieuw stukje voor het oude verhaal moest schrijven. Hij dicteert op deze manier de boel, terwijl hij nog geen enkele substantiele bijdrage heeft geleverd aan een van de twee verhalen...![]()
Ik vind het wel jammer dat het oude verhaal niet afgemaakt wordt, het werd nl. steeds leuker. Misschien kan een modje de zaak splitsen...
Dat geeft niet hoor. Je bent uiterst actief bezig geweest.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorrydat ik maar een nieuw verhaal ben gestart
.
Volgens mij is 'Wind, regen, zon en Maartje' zo wel af. Bovenstaande zinnen haal ik achteraf even weg, daar heb ik niks mee gedaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:40 schreef Biancavia het volgende:
Kunnen wij onze afspraak misschien naar morgen verzetten?'
De man leek even te twijfelen voordat hij antwoord gaf. 'Goed dan. Morgen dezelfde tijd.' Daarna stapte hij in zijn auto, reed snel achteruit en verdween uit het zicht.
Hier waren we gebleven.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:42 schreef Ancient het volgende:
"Hey, wat doe jij hier!" riep Rode Mier uit, terwijl hij van schrik het kauwgompje in zijn mond inslok. "Groene ..ugh...Sprin..uchuchuch...aan, ass...uch....stentie vereist...uch....uchh...uchhh, snel."
Van dit moment nam Menno gebruik. Hij sprong naar voren en gaf de nachtwaker een elleboog tegen zijn hoofd. Even later lag 'Rode Mier' bewusteloos op de grond.
Menno kwam alweer in tweestrijd. De nachtwaker had hem gezien en 'Groene Sprinkhaan' kwam er nu ook aan. Hij moest ook nog de kluis openen en het geld meenemen.
Menno nam een besluit. Hij liep naar de winkel en pakte een stel rubberen handschoenen en trok die snel aan. Nu moest hij toch wel even slikken. Hij liep terug naar het magazijn en pakte de boormachine weer. Menno deed zijn ogen even dicht en stak toen de sneldraaiende boor in het sappige, rode vlees van de man.
Met nog maar weinig tijd over, 'Groene Sprinkhaan' kon nooit zo ver weg zijn, pakte Menno het staalwol uit de hoek van het magazijn. Uit de winkel pakte hij wat batterijen. De brandbom had hij nodig om 'Groene Sprinkhaan' af te leiden. Maar wat daarna?
Fine with mequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef Serendips het volgende:
[..]
Volgens mij is 'Wind, regen, zon en Maartje' zo wel af. Bovenstaande zinnen haal ik achteraf even weg, daar heb ik niks mee gedaan.
Misschien moeten we even verder gaan met ons oude verhaal en daar nog wat avontuur aan vast knopen...
Je mag ook een nieuw beginnetje maken...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:00 schreef WAT het volgende:
Vergeet niet dat nieuwkomers zich straks in een pagina's lang verhaal moeten inlezen als we met het oude verhaal doorgaan.
Het betere knip-en-plak werk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:41 schreef Serendips het volgende:
[..]
Je mag ook een nieuw beginnetje maken...
Of misschien heeft JAM weer een schitterend voorstel...![]()
Daar woon ik nu enkele kilometers vandaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:24 schreef JAM het volgende:
Is men hier nu het spoor bijster?
[afbeelding].
HET SPOOR LOOPT NAAR: Bedum (GR).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |