Oh, je bedoelt Kasper. De autosleutels zijn met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid bij de detectiepoortjes beland.quote:
Ik zat er ook over te twijfelen wat ze nu zei, maar volgens mij zegt ze wel 'je'quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waarom zegt Iris "U" tegen Niels? "U wordt vader", zei ze op het einde van de aflevering van donderdag.
Tja, dat Rotterdamse accent is onverstaanbaar..... ze kunnen maar beter Limbo's en Achterhoekers aannemen.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
Ik zat er ook over te twijfelen wat ze nu zei, maar volgens mij zegt ze wel 'je'
Absoluutquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:47 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Tja, dat Rotterdamse accent is onverstaanbaar..... ze kunnen maar beter Limbo's en Achterhoekers aannemen.....
Als Iele-Jas Sjabbaar iets op se Turkieslands bazelt wordt hij toch ook ondertiteld!?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:51 schreef -Marlii- het volgende:
AbsoluutDenk alleen dat dan nog minder mensen het gaan verstaan als we in dialect gaan praten
Neee, Niels moet blijvenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:58 schreef Soldier2000 het volgende:
Niels mag van mij wel helemaal uit ONM, tenminste liever dan dat ze Hugo er gaan uitwerken :/
Nou zeg, als je zo in zijn nabijheid vertoeft dat je dát merkt, kun je dat toch ook wel gewoon tegen hem zeggen??quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:24 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Die moet eens wat aan die stinkende rottende bek van 'm doen.
Die onaanvaardbare taak laat ik aan jou over!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:38 schreef Lovechild het volgende:
Nou zeg, als je zo in zijn nabijheid vertoeft dat je dát merkt, kun je dat toch ook wel gewoon tegen hem zeggen??![]()
dat was geen droom maar een dagdroom. Overigens vond ik het merkwaardig dat Niels in die 'dagdroom' hetzelfde aan had als later toen hij bij Iris kwam. Hoe kon Iris weten dat hij dat aan zou hebben? Aangezien we Niels nog niet eerder in die kleren hadden gezien die dag.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen... als je tussen de regels door leest. Hoogtepunt was natuurlijk de droom met de Tyfusturk en zijn hoer. Weer een sprookje met Robert in een bijrol.
Iris draagt toch ook steeds dezelfde jeansbroek. Die kun je intussen rechtop tegen de muur zetten zonder dat ze omvalt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:17 schreef Viking84 het volgende:
dat was geen droom maar een dagdroom. Overigens vond ik het merkwaardig dat Niels in die 'dagdroom' hetzelfde aan had als later toen hij bij Iris kwam. Hoe kon Iris weten dat hij dat aan zou hebben? Aangezien we Niels nog niet eerder in die kleren hadden gezien die dag.
Als ik hem tegenkom en dan bemerk dat hij inderdaad een stinkende en rottende bek heeft, zal ik dat inderdaad doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Die onaanvaardbare taak laat ik aan jou over!
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:39 schreef Lovechild het volgende:
Als ik hem tegenkom en dan bemerk dat hij inderdaad een stinkende en rottende bek heeft, zal ik dat inderdaad doen![]()
Binnenkort valt Niels toch om door AIDS. Heeft hij tussen de Afrikaantjes opgelopen toen hij met een inlandse schone scharrelde.quote:
ja dat woord zocht ik: 'voorstelling', thxquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:27 schreef pberends het volgende:
Het was geen droom, het was een "voorstelling" van wat er zou kunnen gebeuren.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Binnenkort valt Niels toch om door AIDS. Heeft hij tussen de Afrikaantjes opgelopen toen hij met een inlandse schone scharrelde.
Bij zijn vrouw. Daarom ziet hij er nu zo oud uit.quote:Op zondag 4 december 2005 00:02 schreef Viking84 het volgende:![]()
ik vind Niels minder aantrekkelijk dan voorheen. Hij is oud geworden in die paar maandenwaar heeft 'ie in 't echie eik gezeten?
quote:Op zondag 4 december 2005 00:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
Btw.: sinds wanneer val jij op mannen?
Heb je weer een bokkenpruikdag?quote:Op zondag 4 december 2005 10:36 schreef Viking84 het volgende:wat een kortzichtige opmerking. Daar ga ik niet eens op in
Misschien dat iemand anders het aan jou kan uitleggen....
thxquote:Op zondag 4 december 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
wat een verloedering hier
nou ja, omdat ik toch al gescand had......
[afbeelding]
Uit:Televizier wk48 2005
nee, ik heb een 'ik reageer niet op achterlijke vragen van achterlijke wijsneuzerige jongetjes'-dag, maar dat is altijd zoquote:Op zondag 4 december 2005 19:44 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Heb je weer een bokkenpruikdag?
Zullen we het on-topic houden?quote:Op zondag 4 december 2005 22:42 schreef Viking84 het volgende:
nee, ik heb een 'ik reageer niet op achterlijke vragen van achterlijke wijsneuzerige jongetjes'-dag, maar dat is altijd zo
maar goed, for your information, als je op vrouwen valt, kun je een man ook nog wel fysiek aantrekkelijk vinden, hoor
3e van links?quote:Op maandag 5 december 2005 09:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Heeft Ilana Rooderkerk (ONM: Esmee Klein) een hockeyverleden?
[afbeelding]
dat zou haar inderdaad best eens kunnen zijn. Hoe kom je aan die foto?quote:Op maandag 5 december 2005 10:24 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Ilana, helemaal links op de foto
Ja, dat is haar waarschijnlijk, die rechtse is trouwens de broer van Hillard.quote:Op maandag 5 december 2005 10:24 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Ilana, helemaal links op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |