Wanneer een vliegtuig landt draaien de motoren niet zo hardquote:Op woensdag 23 november 2005 17:33 schreef MrX1982 het volgende:
Mooie naam heeft dat eiland![]()
Het lijkt me overigens niet zo goed voor je gehoor. Een 747 zo dichtbij
Wacht maar totdat de reversers aangaanquote:Op woensdag 23 november 2005 18:34 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wanneer een vliegtuig landt draaien de motoren niet zo hard
quote:het is zaak van nog snel te gaan kijken want ik geloof dat ze de runway gaan verlengen, en dan is het afgelopen met de schitterende plaatjes en het weggeblazen worden
Ook geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:18 schreef StefanP het volgende:
De luchthaven van Saba is trouwens veel indrukwekkender. Daar mag je officieel niet eens landen omdat het te gevaarlijk is, het is de kleinste luchthaven ter wereld. WinAir heeft als enige een uitzondering. Als je aankomt denk je te pletter te vliegen omdat de landingsbaan 2 meter na het begin van een 30 meter hoge klif begint, en als je weggaat stort je van diezelfde klif in de afgrond om vervolgens op te trekken. Bij het opstijgen houdt de piloot ook zo lang mogelijk de remmen in om zoveel mogelijk vermogen op te bouwen voor de start, tot het hele vliegtuigje schokt, trilt en zowat uit elkaar valt.
Saba >>>>> SXM
[afbeelding]
Check ook eventjes de weg die er heen loopt om een impressie te krijgen hoe stijl het is.
dat lijkt me nou coolquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:18 schreef StefanP het volgende:
De luchthaven van Saba is trouwens veel indrukwekkender. Daar mag je officieel niet eens landen omdat het te gevaarlijk is, het is de kleinste luchthaven ter wereld. WinAir heeft als enige een uitzondering. Als je aankomt denk je te pletter te vliegen omdat de landingsbaan 2 meter na het begin van een 30 meter hoge klif begint, en als je weggaat stort je van diezelfde klif in de afgrond om vervolgens op te trekken. Bij het opstijgen houdt de piloot ook zo lang mogelijk de remmen in om zoveel mogelijk vermogen op te bouwen voor de start, tot het hele vliegtuigje schokt, trilt en zowat uit elkaar valt.
Saba >>>>> SXM
[afbeelding]
Check ook eventjes de weg die er heen loopt om een impressie te krijgen hoe stijl het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |