quote:Op woensdag 23 november 2005 15:20 schreef dark_humanity774 het volgende:
Mijn mama werkt in een ziekenhuis en ziet de hele dag hoe mensen dood liggen te gaan.
tuurlijk dat is de afdeling er naastquote:Op woensdag 23 november 2005 15:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Maar ook hoe er weer wat worden gewekt?
Heb je nog es wat om over te praten tijdens het eten.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:20 schreef dark_humanity774 het volgende:
Mijn mama werkt in een ziekenhuis en ziet de hele dag hoe mensen dood liggen te gaan.
Dat is ook werken...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef AmyLee het volgende:
Mijn mama werkt niet, doet het huishouden enzo
Misschien moet ze dan es een boek over Nederlands uit de kast trekken, als ze er dan toch is!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:32 schreef Triangeljosti het volgende:
Mijn moeder is medewerkster in de mediatheek van een middelbare school.
Ik quote mijn moeder:
"Die kutkinderen! Ik wordt er gek van!"
*ook zo'n mama heeft !quote:Op woensdag 23 november 2005 15:40 schreef Boeman het volgende:
Mijn mama doet wat mama's moeten doen: koken en het huis schoonmaken
Ik weet niet wat ik heb. Mijn nederlands is vandaag KNUDDE!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Misschien moet ze dan es een boek over Nederlands uit de kast trekken, als ze er dan toch is!
Ga in 'n grot wonen jankerd.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:00 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Zoals het hoort, stofzuigen, aanrecht etc.
Op het baren en verzorgen (en nog wat gemiereneuk) na, zijn mannen toch overal beter in.
face it; 't is jullie lot.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:40 schreef Boeman het volgende:
Mijn mama doet wat mama's moeten doen: koken en het huis schoonmaken
Zo hey dat was een hoogstaand stukje tekst!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:09 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
face it; 't is jullie lot.
Diegenen moeten het doen waarin ze goed zijn.
Waan? Wat voeg JIJ nou toe aan deze wereld?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo hey dat was een hoogstaand stukje tekst!![]()
Ik zal de discussie verder niet met je aangaan, blijf jij maar in de waan dat vrouwen niets kunnen.![]()
Lieve schat, niet zo gefrustreerd.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:19 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Waan? Wat voeg JIJ nou toe aan deze wereld?
Fout, 1 ding weet ik wel zeker. Vrouwen kunnen baren, ook kunnen ze beter opvoeden en verzorgen dan mannen.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo hey dat was een hoogstaand stukje tekst!![]()
Ik zal de discussie verder niet met je aangaan, blijf jij maar in de waan dat vrouwen niets kunnen.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn moeder is administratief medewerkster.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |