quote:Op woensdag 23 november 2005 15:20 schreef dark_humanity774 het volgende:
Mijn mama werkt in een ziekenhuis en ziet de hele dag hoe mensen dood liggen te gaan.
tuurlijk dat is de afdeling er naastquote:Op woensdag 23 november 2005 15:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Maar ook hoe er weer wat worden gewekt?
Heb je nog es wat om over te praten tijdens het eten.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:20 schreef dark_humanity774 het volgende:
Mijn mama werkt in een ziekenhuis en ziet de hele dag hoe mensen dood liggen te gaan.
Dat is ook werken...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:05 schreef AmyLee het volgende:
Mijn mama werkt niet, doet het huishouden enzo
Misschien moet ze dan es een boek over Nederlands uit de kast trekken, als ze er dan toch is!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:32 schreef Triangeljosti het volgende:
Mijn moeder is medewerkster in de mediatheek van een middelbare school.
Ik quote mijn moeder:
"Die kutkinderen! Ik wordt er gek van!"
*ook zo'n mama heeft !quote:Op woensdag 23 november 2005 15:40 schreef Boeman het volgende:
Mijn mama doet wat mama's moeten doen: koken en het huis schoonmaken
Ik weet niet wat ik heb. Mijn nederlands is vandaag KNUDDE!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Misschien moet ze dan es een boek over Nederlands uit de kast trekken, als ze er dan toch is!
Ga in 'n grot wonen jankerd.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:00 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Zoals het hoort, stofzuigen, aanrecht etc.
Op het baren en verzorgen (en nog wat gemiereneuk) na, zijn mannen toch overal beter in.
face it; 't is jullie lot.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:40 schreef Boeman het volgende:
Mijn mama doet wat mama's moeten doen: koken en het huis schoonmaken
Zo hey dat was een hoogstaand stukje tekst!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:09 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
face it; 't is jullie lot.
Diegenen moeten het doen waarin ze goed zijn.
Waan? Wat voeg JIJ nou toe aan deze wereld?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo hey dat was een hoogstaand stukje tekst!![]()
Ik zal de discussie verder niet met je aangaan, blijf jij maar in de waan dat vrouwen niets kunnen.![]()
Lieve schat, niet zo gefrustreerd.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:19 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Waan? Wat voeg JIJ nou toe aan deze wereld?
Fout, 1 ding weet ik wel zeker. Vrouwen kunnen baren, ook kunnen ze beter opvoeden en verzorgen dan mannen.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo hey dat was een hoogstaand stukje tekst!![]()
Ik zal de discussie verder niet met je aangaan, blijf jij maar in de waan dat vrouwen niets kunnen.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn moeder is administratief medewerkster.
Post dan niks.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:58 schreef tsjimp het volgende:
Gaat jullie geen reet aan.
helemaal alleen van je moeder?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:04 schreef snopprinses het volgende:
mijne heeft een eigen peuterklas
In een blieblioblus?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:37 schreef bietelboer het volgende:
Mijn moeder werkt in een bibliotheek
Boeken op alfabet zetten is ook gewoon vakken vullen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:37 schreef bietelboer het volgende:
O de blieblieotheek .... hey, kan jij voor mij wat strips regelen? Daar ben ik toch zo'n fan vanquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:37 schreef bietelboer het volgende:
Lijkt me wel frustrerend als de moeder meer verdiend dan de vader, voor de vader dan.quote:
Kan ze nou zelf ook lezen, of zet ze alleen maar die boeken weg.?quote:
Ze kan ook lezen jahquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kan ze nou zelf ook lezen, of zet ze alleen maar die boeken weg.?
Goed hoorquote:
Zijn moeder heeft een vriend van mij laten ontslaan, dat is de redenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Lijkt me wel frustrerend als de moeder meer verdiend dan de vader, voor de vader dan.![]()
Ze mag trouwens wel wat harder werken, mijn aandelen Getronics blijven best wel achter.
![]()
fijn als je kind zo over je praat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef MissCleo het volgende:
Mijn moeder doet echt geen reet, het stomme mens zit al twintig jaar in de bijstand.
En waarom? Omdat ze kinderen kreeg en sindsdien alleen nog maar depressief is.
Eigen schuld domme doos!![]()
Daar heeft ze me dan ook alle reden toe gegeven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:42 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
fijn als je kind zo over je praat.
Misschien kun je beter er dan gewoon voor zorgen dat jij van je eigen leven geen shithell maakt, je kwaadheid eens aan de kant zetten en er iets uit leren in plaats van haar er dan evengoed voor af te zeiken ... fouten zijn fouten iedereen maakt ze maar als we allemaal beginnen van Zij heeft dit en ik heb dat dan hebben we op de kortste tijd een volledige anarchie!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:10 schreef MissCleo het volgende:
[..]
Daar heeft ze me dan ook alle reden toe gegeven.
Als jij opgroeit onder het motto, je had nooit geboren mogen worden en je hebt mijn leven verpest, ga je dat vanzelf ook terugzeggen...
Wie zegt dat zij dat doet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:36 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Misschien kun je beter er dan gewoon voor zorgen dat jij van je eigen leven geen shithell maakt, je kwaadheid eens aan de kant zetten en er iets uit leren in plaats van haar er dan evengoed voor af te zeiken ... fouten zijn fouten iedereen maakt ze maar als we allemaal beginnen van Zij heeft dit en ik heb dat dan hebben we op de kortste tijd een volledige anarchie!
maar goed ... verder doe je er mee wat je wil
IDDquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:26 schreef Billy_Mack het volgende:
schoonmaakster zijn cool
Tannyquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:43 schreef Meppo het volgende:
Mijn moeder helpt mijn papa(die heeft een eigen bedrijf) doet het huishouden EN! ze doet nog heel veel vrijwillegers werkMijn moeder is echt een schat
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |