abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 november 2005 @ 13:57:14 #151
130585 mikey99
Forza Barca!
pi_32506569
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef twi het volgende:
Gatverdamme wat een vieze grafstemming hier, bah...

AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 23 november 2005 @ 13:57:53 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32506591
Urby .

Ik moet toch wat? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32506616
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef twi het volgende:
Gatverdamme wat een vieze grafstemming hier, bah...
alsof we weer in het stadion zitten
  woensdag 23 november 2005 @ 13:59:58 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32506640
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:59 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Ja, ga er vooral maar lekker mee door! Top
pi_32506675
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:59 schreef twi het volgende:

[..]

Ja, ga er vooral maar lekker mee door! Top
mind the smiley
pi_32506692
AJAX
pi_32506873
Urby speelt soms dramatisch, maar gisteren ownde hij echt wel dik keet. Wel jammer dat Nigel weggaat. Weer een Ajax hart minder als een onverblijfsel van Koeman's ijzeren gordijn.
JOHNNY HEITINGA
pi_32506875
Kunnen we tanghe niet halen?

http://sport.fok.nl/sport/nieuws/19615

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32506931
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:57 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet in dat uitvak gaan zitten
Heb je nou veel last van dat net gehad?
Net was weggehaald
JOHNNY HEITINGA
pi_32506959
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kunnen we tanghe niet halen?

http://sport.fok.nl/sport/nieuws/19615

Nee, liever niet wat hebben we daaraan? Vrij weinig tot niks. *voor als laatste wissel in te zetten in een wedstrijd waar je 5-0 voorstaat maybe*
JOHNNY HEITINGA
pi_32506996
true, maar hij brengt wel weer meer ervaring mee dan een Landzaat... (ik zie Tanghe toch niet komen)...
pi_32507041
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
true, maar hij brengt wel weer meer ervaring mee dan een Landzaat... (ik zie Tanghe toch niet komen)...
alsjeblieft zeg. moeten we nou ook al niet-basis spelers van clubs al utrecht halen? dat kun je geen versterkingen noemen.
pi_32507142
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Welke ervaring? Die van het Belgisch elftal tegenover het Nederlands elftal? Die van de Europese wedstrijden van Utrecht tegenover de Europese wedstrijden van AZ ?

Hou op man. Landzaat mag van mij komen, samen met Vlaar en Huntelaar. Lekker Nederlandse as, moet het goed mee komen. Ik zou het echt doodzonde vinden wanneer De Jong niet zou bijtekenen. Ondanks de problemen met Koeman en het niet totale vertrouwen van Blind, zou hij me wel een beetje teleurstellen als hij niet bij zou tekenen.
pi_32507147
Opzich is die leegloop wel een aardig punt. Al snap ik Maxwell niet, alsof hij hier nog een half-jaar gaat spelen en alsof Juventus hem meteen in de basis zal zetten of zorgt dat hij een vaste plaats krijgt. Beetje het Vd Meyde verhaal die ze eigen ruiten ook ingooide door voor het geld te kiezen.
JOHNNY HEITINGA
pi_32507210
Vlaar en Huntelaar heb ik wel me twijfels bij. Ik zou die pas ook gaan afrekenen op het moment dat Ajax draait. Iedereen jankt over ervaring maar of Landzaat, Vlaar en Huntelaar ons die gaan brengen weet ik niet. Als het lot dalijk op hun schouders rust (stel je voor Vlaar maakt bij Ajax net zo'n fouten als bij NL-elftal, ik zou het fluitconcert niet durven opnemen), dan wordt de druk ook voor hen te groot om hun eigen spel te kunnen spelen maar dan hou je dat tikkie breed verhaal.
JOHNNY HEITINGA
pi_32507212
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef Suijk het volgende:
Daar komt dat Stam verhaal weer.
Geweldige verdediger natuurlijk, maar ik heb me voor proberen te stellen hoe Stam eruit ziet in het ajaxshirt, maar ik kan me er geen voorstelling bij maken. Ik zie het ook niet gebeuren. Komt hij naar Nederland dan zal hij wel voor PSV gaan spelen.
pi_32507342
of heerenveen, PEC Zwolle
pi_32507533
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef Suijk het volgende:
Daar komt dat Stam verhaal weer.
De kans is heel klein maar als je niks probeert lukt het al helemaal niet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32507845
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:59 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Vervang 'we' even met 'ik' want niemand hier voelt zich met jou verbonden.
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:11 schreef Camplo het volgende:

[..]

Net was weggehaald
Niet dus, dat hing er nog gewoon.
pi_32507982
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:42 schreef devv05 het volgende:

[..]

Vervang 'we' even met 'ik' want niemand hier voelt zich met jou verbonden.
[..]

Niet dus, dat hing er nog gewoon.
Inderdaad, net hing er gewoon nog, maar ik had er persoonlijk helemaal geen last van... en het sfeertje was in het uitvak zelfs nog beter dan in de rest van het stadion had ik het idee (met uitzondering van 410/fside natuurlijk)
AFC Ajax
pi_32508551
Toppie, eindelijk Landzaat.

Ruilen met Galasek en wat geld.
  woensdag 23 november 2005 @ 15:20:26 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32508935
quote:
Decemberwedstrijden naar de avond

De wedstrijden Ajax-Groningen (dinsdag 27-12) en Heerenveen-Ajax (vrijdag 30-12) worden toch 's avonds gespeeld. In eerste instantie stonden ze ingepland om 16.00 uur, maar ze zijn nu verplaatst naar de avond: 20.00 uur.
quote:
De Jong gezakt voor balletexamen

Niet lang geleden is onze held Nigel de Jong gezakt voor zijn balletexamen. De teleurstelling bij Nigel is zo groot dat hij tegenwoordig geen dansjes meer doet. Ook niet op het veld. Wij wensen Nigel sterkte.

quote:
Praagse fans bezorgen ME en politie handenvol

Politie te paard, hondegeleiders en maar liefst drie arrestatieteams werden gisteravond ingezet om de geduchte fans van Sparta Praag en de harde kern van Ajax uit elkaar te houden. De politie is uren bezig geweest om de Praagse fans te lokaliseren. De politie heeft de supporters uit Tsjechië niet meer kunnen vinden. Volgens onze bronnen zijn enkele fans gesignaleerd in de Sparta Teasers Club Bar. Die zit in Praag.
quote:
Weer bij de besten!

Ondanks dat de machine zeer stroef loopt en Ajax gisteren niet geweldig speelde, heeft Ajax zich eigenlijk vrij eenvoudig geplaatst voor de tweede ronde. Of dit betekent dat Ajax echt zo goed was in deze pouleronde laten wij in het midden. Wel is duidelijk dat wij weer bij de beste 16 van Europa horen. Laat Barcelona maar komen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32509058
Tanghe
Mangoworks, hou eens op met al die belachelijke namen te noemen
pi_32509086
Whehe

Die berichten over Nigel en Praagse fans
  woensdag 23 november 2005 @ 15:29:24 #175
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32509149
quote:
'Ajax wil Stam en Landzaat'
Woensdag 23 november, door JVS, Amsterdam, 15.15u GMT+01.00, vi

Het grote aantal verliespunten en het matige spel hebben de clubleiding van Ajax doen besluiten dat een grondige renovatie van de selectie noodzakelijk is, zo meldt Voetbal International deze week. Hoewel technisch directeur Martin van Geel de tegenvallende eerste maanden van het seizoen niet expliciet toewijst aan de samenstelling van de spelersgroep, wijst alles erop dat de technische leiding van de club die conclusie heeft getrokken.

"Ik sluit niet uit dat er een groot aantal wisselingen zal plaatsvinden", zegt Van Geel deze week in VI. Door het aanstaande vertrek van Steven Pienaar, Hatem Trabelsi en Maxwell weet Ajax nu al dat het op zoek moet naar drie spelers die zonder problemen mee kunnen draaien in het eerste elftal. Verder wordt er vermeld dat Tomás Galásek en Nigel de Jong niet het absolute vertrouwen voelen van coach Danny Blind en daarom openstaan voor een vertrek. Nourdin Boukhari, Hans Vonk en Yannis Anastasiou wordt hoogstwaarschijnlijk geen nieuw contract aangebodenoel. Ook Julien Escudé, Bogdan Lobont en Angelos Charisteas open voor een transfer. Zij hebben onvrede met hun bijrollen en Ajax zegt dat te begrijpen.

"Deze jongens hebben een bepaalde status bereikt, ze stellen zich voorbeeldig op en daarom zullen we binnenkort met hen moeten praten over hoe het in onze ogen verder moet gaan", zegt Van Geel. "Wij gaan altijd uit van het positieve. We kunnen nu gaan doorselecteren en dat geeft een club nieuwe mogelijkheden. Of we een van deze spelers tussentijds laten vertrekken is nu nog niet aan de orde. Daar gaan we pas over nadenken als een club laat weten een speler van ons te willen kopen en dat is tot op heden niet het geval geweest." Met Johnny Heitinga, die in de belangstelling staat van AZ, wil Ajax volgens de technisch directeur graag verder. "Onze eerste prioriteit is John weer aan het spelen te krijgen. Zolang niemand zich meldt, hoeven wij nergens over na te denken." Twee vervangers zo meldt VI, heeft Ajax al op het oog. Galásek mag weg als Landzaat komt en Stam is een welkome aanvulling voor de verdediging. Of deze 2 spelers ook daadwerkelijk haalbaar zijn, is nog te betwijfelen.
Patrick Kluivert er nog bij en Ron Vlaar en Klaas-Jan Huntelaar voor de toekomst, voor altijd de beste!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')