Je wilt dus GEEN goeie voorzetten op een spits die niet scoort?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:34 schreef BoNi het volgende:
[..]
Rosenberg en Rosales kan ik me persoonlijk nog wel in vinden, maar Heitinga centraal en Grygera rechtsback...?
per ongeluk. was geen 'achterlijnhaalvoorzet'quote:Op woensdag 23 november 2005 12:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Behalve die ene assist na 90 minuten.
lul niet. rosales geeft betere voorzetten dan pienaar op RB.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je wilt dus GEEN goeie voorzetten op een spits die niet scoort?.
Rosales geeft goeie voorzetten?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is allebei 10x niksquote:Op woensdag 23 november 2005 12:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lul niet. rosales geeft betere voorzetten dan pienaar op RB.
Rosales zou een goeie voorzet nog niet herkennen als ie er door gebeten werd..quote:Op woensdag 23 november 2005 12:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lul niet. rosales geeft betere voorzetten dan pienaar op RB.
heb je helaas gelijk in.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rosales zou een goeie voorzet nog niet herkennen als ie er door gebeten werd..
Echt, die heeft nog NIETS laten zien, zeker dit seizoen niet. Fijne rushes naar voren en dan zijn duel verliezen of prutsen.
Who ever.. Rosales iig niet op dit moment..quote:Op woensdag 23 november 2005 12:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb je helaas gelijk in.
Kalkhuis maar bij de selectie halen?
grapjas. heb hem tegen thun de tweede helft werkelijk zien vlammen.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, die heeft nog NIETS laten zien, zeker dit seizoen niet. Fijne rushes naar voren en dan zijn duel verliezen of prutsen.
Je trapt er dus met open ogen in, net als Blind. Ga nou maar eens GOED kijken.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
grapjas. heb hem tegen thun de tweede helft werkelijk zien vlammen.
als ik het goed wil zien moet ik eerste ring kaartjes kopen en die zijn me te duurquote:Op woensdag 23 november 2005 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je trapt er dus met open ogen in, net als Blind. Ga nou maar eens GOED kijken.
HIj krijgt de bal, maakt een fabelachtige rush naar voren, en dan bakt hij er werkelijkwaar helemaal niets meer van...
Buiten de assist van de 2-0 heeft Pienaar he-le-maal niks laten zien en dat is al weken zo. Ik vind Rosales dreigender in zijn acties dan Pienaar, daarnaast is Pienaar vergeten dat hij een schouder heeft en gaat hij stilstaan als een verdediger zijn weg belemmerd....... Tegen FC Utrecht moet er strijd geleverd worden en als iemand de laatste weken dat niet laat zien is het wel Pienaar..quote:Op woensdag 23 november 2005 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I rest my casequote:Op woensdag 23 november 2005 12:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als ik het goed wil zien moet ik eerste ring kaartjes kopen en die zijn me te duur
En wie dan wel? Pienaar zekerquote:Op woensdag 23 november 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja daar was hij voor gehaald maar inmiddels is wel gebleken dat ie veel beter is in het centrum.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Daarbij komt dat ik vind dat heitinga ook vertrouwen op moet doen om te spelen. Desnoods zet je hem op rechtsback, al vind ik dat meer een plek voor grygera (daar was ie toch ook voor gehaald omdat trabelsi toen eventueel weg zou gaan?)
het is allebei niks maar Pienaar heeft tenminste nog iets opgeleverdquote:Op woensdag 23 november 2005 12:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
En wie dan wel? Pienaar zeker
Rosales straalt in iedergeval veel meer dreiging uit en Pienaar bakt er qua voorzetten helemaal niks van. Zie nou gewoon eens in dat we op het moment geen beter alternatief hebben.
En Rosenberg moet gewoon in de spits, klaar.
idd, hij liet opbouwend nog wel wat steekjes vallen maar verdedigend was ie topquote:Op woensdag 23 november 2005 12:56 schreef BoNi het volgende:
Ik vind trouwens dat Vermaelen gister een solide indruk maakte centraal gisteren.
Fantastische sliding net voor tijd, waardoor hij een vrij schot op goal voorkwam.
ik was eerlijk gezegd verbaasd dat hij niet MotM was. ik had zeker op hem gestemd als ik sms tegoed hadquote:Op woensdag 23 november 2005 12:56 schreef BoNi het volgende:
Ik vind trouwens dat Vermaelen gister een solide indruk maakte centraal gisteren.
Fantastische sliding net voor tijd, waardoor hij een vrij schot op goal voorkwam.
Klopt helaas. Triest eigenlijk...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:05 schreef jimjim1983 het volgende:
ach het kan me eigenlijk ook niets schelen wie van de 2 rechtsbuiten staat, het is beide niks.
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef twi het volgende:
Gatverdamme wat een vieze grafstemming hier, bah...
alsof we weer in het stadion zittenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef twi het volgende:
Gatverdamme wat een vieze grafstemming hier, bah...
Ja, ga er vooral maar lekker mee door! Topquote:Op woensdag 23 november 2005 13:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alsof we weer in het stadion zitten
mind the smileyquote:Op woensdag 23 november 2005 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ga er vooral maar lekker mee door! Top
Net was weggehaaldquote:Op woensdag 23 november 2005 11:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in dat uitvak gaan zitten
Heb je nou veel last van dat net gehad?
Nee, liever niet wat hebben we daaraan? Vrij weinig tot niks. *voor als laatste wissel in te zetten in een wedstrijd waar je 5-0 voorstaat maybe*quote:Op woensdag 23 november 2005 14:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kunnen we tanghe niet halen?
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/19615
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |