Hij heeft regelmatig op 10 gespeeld en het daar wmb goed gedaan.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Pienaar kan gewoon weg niet uit de voeten op de 10, daar heeft ie geen snelheid of inzicht voor.
Op rechtshalf is de spoeling vrij dun, vooral nadat de Jong weg zal zijn.quote:en er zijn zat middenvelders bij ajax beter dan hij is op het middenveld.
pienaar gaat zelf ook weg. op dit moment echt niet nodig op het middenveld, vind ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:20 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij heeft regelmatig op 10 gespeeld en het daar wmb goed gedaan.
[..]
Op rechtshalf is de spoeling vrij dun, vooral nadat de Jong weg zal zijn.
Juanfran heeft wel een aardige voorzet en is niet bepaald traag. De Jong is een betere rechtsbuiten dan Pienaar of Rosales, want snel en hij beschikt over een behoorlijk diepte-inzicht.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
In Juanfran zie ik geen fulltime aanvaller, daar mist hij bepaalde kwaliteiten voor. De Jong op de rechtsbuiten kan een optie zijn, alleen zal hij de plek ook niet als een typische rechtsbuiten in gaan vullen.
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:30 schreef What het volgende:
Mensen, hij is om.
Michael Jackson: "Joden zijn bloedzuigers"
Die post van cultheld in dat topicquote:Op donderdag 24 november 2005 12:30 schreef What het volgende:
Mensen, hij is om.
Michael Jackson: "Joden zijn bloedzuigers"
Maar als linksbuiten moet je meer kunnen. Al heeft Juanfran in de jeugd ook op de plek gestaan meen ik me te herinneren. Ik ben in ieder geval niet voor deze optie. Je verhaal over De Jong kan ik inkomen, zou een goede optie zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Juanfran heeft wel een aardige voorzet en is niet bepaald traag. De Jong is een betere rechtsbuiten dan Pienaar of Rosales, want snel en hij beschikt over een behoorlijk diepte-inzicht.
Juanfran had vroeger (ik weet niet of dat nu nog zo is) in ieder geval een schitterende voorzet in huis (ook voor in de 16) en was behoorlijk snel. Volgens mij moet een linksbuiten maar een paar dingen kunnen: Z'n man voorbij komen en die bal in de 16 brengen. Daar was hij vroeger in ieder geval uitermate geschikt voor.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar als linksbuiten moet je meer kunnen. Al heeft Juanfran in de jeugd ook op de plek gestaan meen ik me te herinneren. Ik ben in ieder geval niet voor deze optie. Je verhaal over De Jong kan ik inkomen, zou een goede optie zijn.
zonder ooit te hebben gespeeld.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zou Danny dat een keer moeten testen, maar dat zal wel niet gebeuren. Na dit seizoen is het exit Juanfran.
Juanfran heeft vroeger niet onverdienstelijk gespeeld als linksbuiten. De Jong heeft toch een behoorlijk scorend vermogen en kan ook redelijk een pass inspelen.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:56 schreef jimjim1983 het volgende:
een linksbuiten moet ook aan de zijlijn blijven plakken en weten wanneer ie diep moet gaan, denk niet dat De Jong en Juanfran dat kunnen. bovendien is Juanfran te traag en technisch niet sterk genoeg, de jong trouwens ook niet.
een pass inspelen vanaf het middenveld ja, dat is iets anders dan een voorzet geven.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Juanfran heeft vroeger niet onverdienstelijk gespeeld als linksbuiten. De Jong heeft toch een behoorlijk scorend vermogen en kan ook redelijk een pass inspelen.
Ik zie Juanfran ook niet direct als een oplossing voor de linksbuiten positie. Wat ik me afvraag is waarom Blind Boerrichter nog niet gebracht heeft. Ik zie zelf jong ajax nooit spelen dus kan me ook niet echt een beeld vormen over zijn kwaliteiten. Is hij echt veel slechter dan Boukhari en Mitea?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een pass inspelen vanaf het middenveld ja, dat is iets anders dan een voorzet geven.
en wanneer heeft Juanfran als linksbuiten gespeeld? hij is nu iig te traag daarvoor.
en De Jong scoort trouwens veel omdat ie goed bijsluit vanaf het middenveld.
Hij is véél beter dan die twee. Een groeibriljant en ik ben er best jaloers op dat Ajax hem heeft weten te strikken.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:02 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik zie Juanfran ook niet direct als een oplossing voor de linksbuiten positie. Wat ik me afvraag is waarom Blind Boerrichter nog niet gebracht heeft. Ik zie zelf jong ajax nooit spelen dus kan me ook niet echt een beeld vormen over zijn kwaliteiten. Is hij echt veel slechter dan Boukhari en Mitea?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |