ANP / GSquote:Minister Zalm heeft besloten om de 3 miljard die hij overhield niet uit te geven. Hij negeert hiermee het verzoek van PvdA-er Croné om "het geld aan de burgers terug te geven". Gerrit voelt er meer voor om het geld te gebruiken voor een beperking van het overheidstekort.
Dat is het toch ook.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:38 schreef Seneca het volgende:
Als dat geld van de bevolking is, dan is dat tekort ook van de bevolking. Beetje hypocriet, niet?
Je hebt moeite met de definitie van stelenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:39 schreef Meki het volgende:
we leven is een moeilijke periode
in plaats van steunen van je eigen mensen steelt ie geld
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:41 schreef Ludwig het volgende:
Well, what's wrong with a little destruction?![]()
![]()
Diezelfde mensen lopen te zeuren dat de VS een enorme staatsschuld hebben. Hypocrysie ten top.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:39 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dit altijd typisch dom links geblaat! Het begrotingstekort valt lager uit, oftewel: we zitten minder diep in de schulden dan we dachten! Joepie! Laten we het meteen weer uitgeven, zodat we weer zoveel in de schulden zitten als we gedacht hadden!
bron ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef longinus het volgende:
Ze lossen niet het tekort af maar gebruiken het gewoon weer om te investeren voor miljardenprojektjes
zolang er nog externen rondlopen bij de overheid..quote:
Ja, maar Meki wil niet dat wij ieder ons deel van de staatsschuld zelf moeten betalen, maar verwacht wel dat Zalm ieder ons deel van het overschot terug betaald. Dat noem ik met twee maten meten.quote:
Hoezo Bron, ze lossen de staatschuld een beetje af en lenen dan gewoon weer. zo verdwijnt het geld van de burger.quote:
Hoe kan dat als je een begrotingsoverschot hebt? Dan hoef je niet te lenen imho.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:02 schreef longinus het volgende:
[..]
Hoezo Bron, ze lossen de staatschuld een beetje af en lenen dan gewoon weer. zo verdwijnt het geld van de burger.
Nou ja, het was natuurlijk zo dat Zalm toegezegd had de extra inkomsten uit gasverkopen te gebruiken om tegemoet te komen aan de verhoging van de energiekosten voor "de burger". Nu deze stijging (iets) minder spectaculair lijkt te zullen worden dan gedacht heeft hij besloten dit niet te doen en het geld te gaan gebruiken om het begrotingstekort terug te dringen. Dat mensen hier niet zo blij mee zijn kan ik me best voorstellen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja, maar Meki wil niet dat wij ieder ons deel van de staatsschuld zelf moeten betalen, maar verwacht wel dat Zalm ieder ons deel van het overschot terug betaald. Dat noem ik met twee maten meten.
Dat is wat anders. Maar het is niet zo dat we geld wat over is zonder meer terug zouden moeten krijgen. We hebben tenslotte het geld wat te kort was ook nooit bij hoeven moeten betalen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou ja, het was natuurlijk zo dat Zalm toegezegd had de extra inkomsten uit gasverkopen te gebruiken om tegemoet te komen aan de verhoging van de energiekosten voor "de burger". Nu deze stijging (iets) minder spectaculair lijkt te zullen worden dan gedacht heeft hij besloten dit niet te doen en het geld te gaan gebruiken om het begrotingstekort terug te dringen. Dat mensen hier niet zo blij mee zijn kan ik me best voorstellen.
Er is verschil tussen een begrotingsoverschot en een staatsschuld.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef Seneca het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je een begrotingsoverschot hebt? Dan hoef je niet te lenen imho.
Klopt, maar als je die 100 miljoen dus gebruikt om de staatsschuld weer af te lossen, heb je in totaal maar 900 miljoen geleend, in plaats van de oorspronkelijk begrootte miljard. Dus wordt er wel degelijk afgelost.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:10 schreef longinus het volgende:
[..]
Er is verschil tussen een begrotingsoverschot en een staatsschuld.
Als ik 1 miljard begroot en ik geef maar 900 miljoen uit dan heb ik 100 miljoen winst, maar als dit geld geleend is heb ik nog altijd 900 miljoen schuld. en met die getallen gogelen ze wel eens.
Als bij de volgende verkiezingen de pvda weer aan de macht komt gaat er weer gestrooit worden en dan 4 jaar later weer lopen huilen dat er weer stevig bezuinigt word.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Staatschuld versneld aflossen, en in de grondwet vastleggen dat het niet toegestaan is een tekort te hebben.
TS bewijst zich weer eens als een telegraaflezer die niet verder denkt dan de rand van zijn bord. Er komt enorme kosten van de vergrijzing op ons af, met een jaar of 15, en als we voor die tijd de staatschuld hebben afgelost kunnen de vele miljarden die we nu ieder jaar aan rente betalen gebruiken om die kosten van de vergrijzing te dekken.
of mensen te besodemieterenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:16 schreef Overlast het volgende:
Dus alleen als Zalm doet wat Meki wil dan is het geld van de bevolking![]()
Want als er jarenlang teveel mensen ten onrechte in de WAO zaten, en als de belastingbetaler dat betaalde. Dan is het natuurlijk niet stelen.
De overheid gebruikt het belastinggeld naar eigen inzicht beste Meki
PvdA strooit alleen als ze niet regeren en in de oppositie zitten, de vorige PvdA regering had (met zalm als minister van financien) een overschot op de begrotingquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:28 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Als bij de volgende verkiezingen de pvda weer aan de macht komt gaat er weer gestrooit worden en dan 4 jaar later weer lopen huilen dat er weer stevig bezuinigt word.
Jep, maar politicie doen niets liever als geld uitgeven, het liefst het geld van andere mensen.quote:Maar het zou inderdaad verstandig zijn om in de grondwet vast te leggen dat hebben van een tekort niet toegestaan is. Scheelt weer 10 miljard op jaarbasisgeld dat Nederland hard kan gebruiken!
Minister Zalm heeft zelf voor de rente gezorgdquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigenlijk is het geld niet gebruiken voor de aflossing van de staatsschuld nog meer van de belastingbetaler geld afknopen. Over de staatschuld moet rente en aflossing worden betaald, hoe langer ie loopt, hoe meer er betaald wordt. Als je de 3.000.000.00 nu niet betaald aan staatsschuldaflossing moet je volgend jaar (rente voorbeeld 5%) 3.090.000.000 terug betalen..
Kortom, Meki wil de belastingbetaler voor 90.000.000 beflikkeren
Tsssssssssssssssssssk, als jij je verstand nou niet uit je kontzak wilt halen hè, ga dan de volgende verkiezingen ook alsjeblieft niet stemmen...quote:
Jij besodemieterd ons voor 90.000.000 door de staatsschuld niet verder af te lossen, alleen al in het komende jaar, de jaren daarna cummulatief meer.quote:
De uitdrukking telegraaflezer is voor jouw intellectuele vermogens een complimentquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Minister Zalm heeft zelf voor de rente gezorgd
Jij weet niet wat het kost om een onderneming te starten. alles wat je verdient ben je kwijtquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij besodemieterd ons voor 90.000.000 door de staatsschuld niet verder af te lossen, alleen al in het komende jaar, de jaren daarna cummulatief meer.
Niks toe te voegen. Behalve dan dat het dom links geblaat is. T is gewoon dom geblaat.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:39 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dit altijd typisch dom links geblaat! Het begrotingstekort valt lager uit, oftewel: we zitten minder diep in de schulden dan we dachten! Joepie! Laten we het meteen weer uitgeven, zodat we weer zoveel in de schulden zitten als we gedacht hadden!
Beste manier belastingen te verlagen is een grote kostenpost af te bouwen, namelijk degene die alleen maar geld kost, de staatsschuld.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij weet niet wat het kost om een onderneming te starten. alles wat je verdient ben je kwijt
Als ik minister zou ik mijn mensen niet in de steek laten
Jammer genoeg weet ik dat wel...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij weet niet wat het kost om een onderneming te starten. alles wat je verdient ben je kwijt
Als ik minister zou ik mijn mensen niet in de steek laten
Whehehe, dan is dat bedrijf geen lang leven beschoren...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Meki moet zijn bedrijf maar gaan runnen zoals hij wil dat Zalm het land stuurt, meer geld uitgeven dan dat je binnen krijgt, de schulden versneld op laten lopen en rente met leningen betalen.
Is gewoon een quote:quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:34 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Gelieve de TT te veranderen. Wat een ongelooflijke kutpolicy om in NWS overduidelijk subjectieve TT toe te laten.
En Meki, je voldoet weer aan m'n beeld als totale randdebiel. Soms is het beter om geld achter te houden dan om het meteen uit te geven.
Als tweedekamerleden met dit soort uitspraken in de media kunnen komen vind ik het absurd een user die deze zienswijze herhaalt aan te pakken. Noem het maar een kutpolicy.quote:Hij negeert hiermee het verzoek van PvdA-er Croné om "het geld aan de burgers terug te geven"
een regering met PvdA had wel een overschot op de begroting. Plus dat alle tegenbegrotingen ongeveer van hetzelfde tekort uitging als het kabinet. Komt omdat het kabinet al bij de grens van 3% in de buurt zat. kortom, je opmerking is gewoon populistische praat om weer even lekker op links te kunnen afgeven. Mag hoor, maar zet het er even bij...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:28 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Als bij de volgende verkiezingen de pvda weer aan de macht komt gaat er weer gestrooit worden en dan 4 jaar later weer lopen huilen dat er weer stevig bezuinigt word.
Maar het zou inderdaad verstandig zijn om in de grondwet vast te leggen dat hebben van een tekort niet toegestaan is. Scheelt weer 10 miljard op jaarbasisgeld dat Nederland hard kan gebruiken!
Je vergeet wel even de invloed van de inflatie...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij besodemieterd ons voor 90.000.000 door de staatsschuld niet verder af te lossen, alleen al in het komende jaar, de jaren daarna cummulatief meer.
nou ebn ik het niet met meki eens, maar sinds wanneer heeft een bedrijf iets weg van de overheid?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Whehehe, dan is dat bedrijf geen lang leven beschoren...
Jij vergeet even dat de overheid de staatsschuld op dit moment aan het terugdringen is. Oftewel, als je dit lang genoeg volhoud is dat verdwenen...quote:Op woensdag 23 november 2005 00:01 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Je vergeet wel even de invloed van de inflatie...
vergeet ik niet. mijn opmerking sloeg op het bedrag dat volgens een aantal Users Meki ons door de neus wil boren. daar is geen rekening gehouden met inflatie. dus ik snap jouw punt tenopzichte van mijn opmerking niet helemaal.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jij vergeet even dat de overheid de staatsschuld op dit moment aan het terugdringen is. Oftewel, als je dit lang genoeg volhoud is dat verdwenen...
Weet je wat dit beetje lenen ons ieder jaar kost?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:56 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En een beetje lenen is helemaal niet zo slecht, inflatie en dergelijke spelen ook een rol.
Jij beweert dat door te lenen het kabinet investeert in onze samenleving... Daar is een breekpunt in je kunt immers niet blijven lenen (Daar is de vergelijking met een bedrijf) Sterker nog, wanneer je geen schuld hebt, kun je het geld wat anders uitgegeven wordt aan rente investeren, in dit geval in je maatschappij. Natuurlijk hoeft een staat geen winst te maken. Maar een commerciële vergelijking kan geen kwaad. In de tijd dat het erg goed ging had de staatsschuld eik gewoon gereduceerd moeten worden. Hadden we nu een kleiner probleem gehad.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:05 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
vergeet ik niet. mijn opmerking sloeg op het bedrag dat volgens een aantal Users Meki ons door de neus wil boren. daar is geen rekening gehouden met inflatie. dus ik snap jouw punt tenopzichte van mijn opmerking niet helemaal.
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jij beweert dat door te lenen het kabinet investeert in onze samenleving... Daar is een breekpunt in je kunt immers niet blijven lenen (Daar is de vergelijking met een bedrijf) Sterker nog, wanneer je geen schuld hebt, kun je het geld wat anders uitgegeven wordt aan rente investeren, in dit geval in je maatschappij. Natuurlijk hoeft een staat geen winst te maken. Maar een commerciële vergelijking kan geen kwaad. In de tijd dat het erg goed ging had de staatsschuld eik gewoon gereduceerd moeten worden. Hadden we nu een kleiner probleem gehad.
Akkoord...quote:Op woensdag 23 november 2005 00:22 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Nee.
Het enige wat ik zei is dat het bedrag wat we kunnen aflossen op de staatschuld, berekend door enkele users en wat Meki ons door de neus wil boren, door de inflatie anders zal zijn dan aangegeven door de betreffende users. Meer niet.
Jij gelooft ook nog in Sinterklaas, zeker, sp3c?quote:Op woensdag 23 november 2005 01:17 schreef sp3c het volgende:
hij gaat er 2 chinooks en 1 apache van kopen om in Afghanistan geleden verliezen te vervangen
alleen in mijn versie is de goede heilige man niet kaal maar heeft een lange witte baard en enigszins een buikjequote:Kamp krijgt nieuwe heli's van Zalm
Uitgegeven: 15 november 2005 19:41
Laatst gewijzigd: 16 november 2005 00:01
DEN HAAG - Minister Kamp van Defensie kan rekenen op financiële steun van minister Zalm van Financiën voor de aanschaf van drie nieuwe helikopters ter vervanging van in Afghanistan gecrashte heli's. Bronnen hebben dat dinsdag bevestigd.
De vervanging van de drie helikopters (twee Chinooks en een Apache) moet ongeveer 90 miljoen euro kosten. Het geld komt vrij bij de voorjaarsnota.
Nu Kamp het geld voor de nieuwe helikopters krijgt, is er voor de CDA-fractie geen belemmering meer om in te stemmen met de door Kamp gewenste aanschaf van dertig Tomahawk-kruisraketten. Kamp heeft in dat geval dubbel zijn zin: én nieuwe helikopters én kruisraketten.
Woensdag debatteert de Kamer met Kamp over zijn begroting
http://www.nu.nl/news/626(...)heli's_van_Zalm.html
Je betaald degelijk die hoeveelheid euro´s terug.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:22 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Nee.
Het enige wat ik zei is dat het bedrag wat we kunnen aflossen op de staatschuld, berekend door enkele users en wat Meki ons door de neus wil boren, door de inflatie anders zal zijn dan aangegeven door de betreffende users. Meer niet.
Blijft zeker aanzienlijk bedrag. Ik dacht dat de inflatie rond de 2-2.5% zit. maar weet niet zeker. vindt het niet zo boeiend om het op te zoeken, als zou een paar % op het bedrag een leuk bedrag opleveren.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Akkoord...
Desalniettemin, ik weet het percentage van de inflatie niet, maar dan nog is het een aanzienlijk bedrag... ...
Het lijkt me verstandiger om het geld of te investeren of de staatschuld af te lossen. Met investeren bedoel ik structurele veranderingen en niet eenmalige uitkeringen.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:50 schreef peaceman het volgende:
Ik ben het eens met de mensen die vinden dat er ook een deel naar de staatsschuld moet van deze meevaller. Maar een blijk van goede wil naar de burger die al niet zoveel vertrouwen heeft in dit kabinet zou niet meer dan redelijk zijn, zeker gezien alle prijsstijgingen die we al gehad hebben en nog krijgen. Ik kan me bijvoorbeeld nog niet heugen dat het tijdelijke kwartje van Kok al van de benzineprijs af is.
Hoe lang is tijdelijk Gerrit?
Voorts vraag ik me altijd af in hoeverre mensen hier spreken vanuit hun portemonnee in plaats vanuit hun verstand.
Het geld is niet van de bevolking maar van diegenen die belasting hebben betaald.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:35 schreef Meki het volgende:
Dat geld is van de bevolking en niet van Zalm
we kunnen dit toch niet pikken200,00 Euro
![]()
dat dacht ik ook, iemand die het weet of het zo is?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef addictivebeat het volgende:
het geld wordt toch ook indirect teruggegeven aan de bevolking, doordat de rente lasten dalen door een lagere staatsschuld? daardoor kan er in andere zaken meer geinvesteerd worden wat ten goede kan komen aan de burger, zij het niet in contant geld. of zie ik dat niet goed?
Ik zeg ook deels aflossen en deels investeren (werkgelegenheid). Toch is het kwartje van Kok wel iets om naar te kijken vind ik. Iederen betaalt zich blauw aan benzine en de overheid maar incasseren. Dat klopt niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:50 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandiger om het geld of te investeren of de staatschuld af te lossen. Met investeren bedoel ik structurele veranderingen en niet eenmalige uitkeringen.
mjah maar waar heeft de burger nu meer aan?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef addictivebeat het volgende:
het geld wordt toch ook indirect teruggegeven aan de bevolking, doordat de rente lasten dalen door een lagere staatsschuld? daardoor kan er in andere zaken meer geinvesteerd worden wat ten goede kan komen aan de burger, zij het niet in contant geld. of zie ik dat niet goed?
"Zalm weigert belastinggeld terug te betalen"quote:Op maandag 28 november 2005 10:59 schreef natte-flamoes het volgende:
Die topictitel, heb je die 1 op 1 overgenomen, zoals de aanhalingstekens ook suggereren, of heb je die zelf verzonnen?
Overdrijven? Meki heeft wel vaker dergelijke suggestieve topictitels bedacht. OVerigens, negeren is toch iets heel anders dan weigeren? Het weigeren is een interpretatie van het negeren. Ik ben nog steeds van mening dat de topictitel niet correct is, vooral omdat het tussen quotes staat. Inderdaad slecht omdat niet aan te pakken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is gewoon een quote:
[..]
Als tweedekamerleden met dit soort uitspraken in de media kunnen komen vind ik het absurd een user die deze zienswijze herhaalt aan te pakken. Noem het maar een kutpolicy..
De uitspraak tussen aanhalingstekens plaatsen ok, maar wat kan jij overdrijven zeg.
En dat voor een Marokkaan!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:40 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Je hebt moeite met de definitie van stelen
Het is geen interpretatie. Als ik jou verzoek iets te doen, en jij negeert mijn verzoek, dan weiger je datgene te doen wat ik je verzoek. Het zou niet mijn keuze zijn voor een TT, maar ik heb er gelet op het artikel weinig moeite mee.quote:Op zondag 4 december 2005 11:10 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Overdrijven? Meki heeft wel vaker dergelijke suggestieve topictitels bedacht. OVerigens, negeren is toch iets heel anders dan weigeren? Het weigeren is een interpretatie van het negeren.
Ik snap echt niet waar je je druk om maakt... Dat doet ie toch ook? Hij schijnt zelfs met aftreden gedreigd te hebben als het CDA toch doorzet.quote:Op zondag 4 december 2005 11:55 schreef natte-flamoes het volgende:
De topictitel die meki bedacht heeft is een interpretatie van het artikel. In geen enkel media zul je de titelstelling in deze vorm zien. De quotes die eromheen staan suggereert dat de titel letterlijk is overgenomen en zalm letterlijk weigert. Het is jammer dat je ervoor kiest niet voor die objectiviteit in nws te gaan. Naast dat het niet de juiste weergave is, irriteert het mij in ieder geval enorm.
Daarbij suggereert de TT hoogstens dat iemand gezegd heeft dat Zalm weigert. Zonder quotes zou het een feit zijn, met quotes slechts een uitspraak van iemand.quote:Zalm dreigde met aftreden na ruzie om energie
Minister Gerrit Zalm (VVD) van Financiën heeft in het kabinet gedreigd met aftreden vanwege onenigheid over compensatie voor de hoge energierekeningen.
Dat meldt RTL nieuws op basis van betrouwbare bronnen. Zalm is woedend over het CDA-plan om de burger komend jaar te compenseren voor de hogere energierekening. Volgens de minister pakt de koopkracht komend jaar juist beter uit dan verwacht. Zalm wil absoluut geen compensatie. 'Dat maak ik niet mee', zou hij gezegd hebben.
...
Volgens mij is de rente op de sctaatschuld meer dan het begrotingstekort dit jaar, maw: dan was er GEEN probleem geweest.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:11 schreef SuperWeber het volgende:
Maar een commerciële vergelijking kan geen kwaad. In de tijd dat het erg goed ging had de staatsschuld eik gewoon gereduceerd moeten worden. Hadden we nu een kleiner probleem gehad.
Het lijkt mij, om bij het onderwerp te blijven, interessanter om in (onderzoek naar) alternatieve energieopwekking te investeren. De olieprijzen blijven toch wel stijgen, zodat prjzen kunstmatig laag/lager houden alleen maar steeds meer zal gaan kosten.quote:Op zondag 4 december 2005 14:01 schreef Wuder het volgende:
Ik ben redelijk links georiënteerd, maar wat Meki post is echt totale onzin..
Besodemieteren?..
Komop zeg.. letterlijk geld teruggeven hebben we dus echt niets aan.. gewoon investeren in iets beters.. in onderwijs ofzo?
Ik post alleen de waarheidquote:Op zondag 4 december 2005 14:01 schreef Wuder het volgende:
Ik ben redelijk links georiënteerd, maar wat Meki post is echt totale onzin..
Besodemieteren?..
Komop zeg.. letterlijk geld teruggeven hebben we dus echt niets aan.. gewoon investeren in iets beters.. in onderwijs ofzo?
Ja.. het is ook de waarheid dat er meer criminele niet-blanken zijn..quote:
Zalm is misschien een machtige minister maar zeggen dat hij een echte invloed heeft op de rentestand is echt belachelijk. De enige persoon op deze aardkloot die echt een duit in het zakje van de rente standen kan doen is Alan Greenspan van de Federal Reserve.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Minister Zalm heeft zelf voor de rente gezorgd
Ten eerste kwam de titel van Telegraaf ik heb het overgenomenquote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Wuder het volgende:
Maar wat ik bedoelde is hoe je de waarheid interpreteert en beschrijft..
Ipv weigert belastinggeld terug te betalen, kun je ook zeggen: Zalm vindt betere bestemming begrotingsoverschot
Ja... hij geeft gewoon 3 miljard euro aan zich zelf en koopt er een eigen paleis in Monaco van.. plus een eigen land in Afrika, 10 Aston Martins DB9, een eigen luchtmacht en "God-status"quote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Ten eerste kwam de titel van Telegraaf ik heb het overgenomen
en Zalm geeft niks over zijn burgers alleen aanzichzelf
Sorry hoor.. hij besteedt het geld weer aan de bevolking..quote:Op zondag 4 december 2005 14:16 schreef Meki het volgende:
dat kan met die gierige zalm weet je het nooit
Nee hij besteedt het aan de legerquote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Wuder het volgende:
[..]
Sorry hoor.. hij besteedt het geld weer aan de bevolking..
Eerlijk gezegd heb ik liever dat hij die 200 euro aan de onderwijs/zorg/staatschuld aflossen besteedt, dan dat ik ff weer 30 kratten bier kan kopen..
Ook nodig, van mij mag hij nog meer aan besteden!quote:
Precies. De topictitel van meki is een interpretatie.quote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Wuder het volgende:
Maar wat ik bedoelde is hoe je de waarheid interpreteert en beschrijft..
Ipv weigert belastinggeld terug te betalen, kun je ook zeggen: Zalm vindt betere bestemming begrotingsoverschot
ga klagen bij Telegraaf hun hebben de titel verzonnenquote:Op zondag 4 december 2005 14:31 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Precies. De topictitel van meki is een interpretatie.
Zolang we in de EU zitten en Frankrijk en Italie houden hier geen rekening mee heeft het geen zin om nu het braafste jongetje van de klas te spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Staatschuld versneld aflossen, en in de grondwet vastleggen dat het niet toegestaan is een tekort te hebben.
TS bewijst zich weer eens als een telegraaflezer die niet verder denkt dan de rand van zijn bord. Er komt enorme kosten van de vergrijzing op ons af, met een jaar of 15, en als we voor die tijd de staatschuld hebben afgelost kunnen de vele miljarden die we nu ieder jaar aan rente betalen gebruiken om die kosten van de vergrijzing te dekken.
Idd en met de komende vergrijzing is het goed om de staatsschuld naar beneden te brengen omdat er straks minder mensen zullen werken en er dus minder mensen zullen zijn die de rente van de staatsschuld op moeten hoestenquote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Wuder het volgende:
[..]
Sorry hoor.. hij besteedt het geld weer aan de bevolking..
Eerlijk gezegd heb ik liever dat hij die 200 euro aan de onderwijs/zorg/staatschuld aflossen besteedt, dan dat ik ff weer 30 kratten bier kan kopen..
Telegraaf...quote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Meki het volgende:
[..]
ga klagen bij Telegraaf hun hebben de titel verzonnen
Meevaller van 3 miljard voor Zalmquote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Meki het volgende:
ga klagen bij Telegraaf hun hebben de titel verzonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |