Als het Roger is kan het eigenlijk alleen maar Roger Daltrey of Roger Clover zijn. En in het geval het George is, dan George Harrison..quote:Op donderdag 24 november 2005 22:43 schreef BIGMAMA het volgende:
Ik heb laatst een nummer gehoord op de radio, was benieuwd van wie het was.
Het refrein begon met : Baby I (en dan nog iets .......) lie. Het was een nummer uit de '70's vertelde de dj en volgens mij heette de zanger Roger of George (achternaam ben ik kwijt) het was een swingend nummer. Heb overal al gezocht maar kan het niet vinden , de radio al gemaild maar zij weten niet welk nummer ik bedoel ( hebben geen playlist is van een plaatselijke radio)
Hopelijk weet een van jullie het !!!!
Swingend? Was het swingende rock of swingende funk of swingende disco?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:43 schreef BIGMAMA het volgende:
Ik heb laatst een nummer gehoord op de radio, was benieuwd van wie het was.
Het refrein begon met : Baby I (en dan nog iets .......) lie. Het was een nummer uit de '70's vertelde de dj en volgens mij heette de zanger Roger of George (achternaam ben ik kwijt) het was een swingend nummer. Heb overal al gezocht maar kan het niet vinden , de radio al gemaild maar zij weten niet welk nummer ik bedoel ( hebben geen playlist is van een plaatselijke radio)
Hopelijk weet een van jullie het !!!!
Het het gevonden ondertussen (Jessy - Dancing in the dark)...quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:03 schreef Iikkeeuuhh het volgende:
Vanmiddag een liedje (ballad) gehoord met volgende lyrics:
My heart cries out to you, you must forgive me
...
As long as there's love
...
We can weather every storm
...
Heb geprobeerd via google zoals beschreven in de OP, maar kan het niet vinden. Iemand enig idee?
Thanx!
http://www.lyricsbox.com/(...)he-dark-nfwg9sp.htmlquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:03 schreef Iikkeeuuhh het volgende:
...
As long as there's love
...
...
Heb geprobeerd via google zoals beschreven in de OP, maar kan het niet vinden. Iemand enig idee?
Thanx!
Akon - Dancing in the Darkquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:03 schreef Iikkeeuuhh het volgende:
...
As long as there's love
...
...
Thanx!
Chemical Brothers - Hey Boys hey girls ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:00 schreef tvg het volgende:
ik zoek een soort dance/trance liedje waarvan ik eigenlijk maar 1 regel ken...
en dat is..and here we go again.. ik hoorde het een keer op school en dacht dat het op slam fm was, maar weet het dus niet zeker..
ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen..
alvast bedankt
Ken de reclame niet, maar weet wel dat Louis Armstrong een liedje heeft over de weatherman (Jeepers Creepers) en die heeft ook een tamelijk donkere en beetje krakerige stem...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef Kjew het volgende:
Bne op zoek naar dat nummer in die Nivea-reclame, met dat "kussengevecht" en die rondvliegende veertjes... "..the weatherman says it`s raining..." donkere stem, beetje krakerig, maar erg leuk! Iemand een idee van wie het is en hoe het nummer heet? Alvast bedankt!
Dat moet m zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:35 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ken de reclame niet, maar weet wel dat Louis Armstrong een liedje heeft over de weatherman (Jeepers Creepers) en die heeft ook een tamelijk donkere en beetje krakerige stem...
http://groovetown.co.uk/songs/displaysong.php?cid=19&id=147
Nee. het is geen oud nummer. Het is een nieuw nummer met allerlei dj shit erop geknaldquote:Op donderdag 24 november 2005 17:35 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Eddie Cochran - C'mon Everybody?
E-Type - Here I go again?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Chemical Brothers - Hey Boys hey girls ?
Akcent - Kyliequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef LiquidSnake het volgende:
i[..]
http://www.imdb.com/title/tt0385002/soundtrackquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:50 schreef exporQ het volgende:
Hoe heet het nummer dat wordt afgespeelt in de film Green Street Hooligans tijdens de laatste vechtpartij? Weet iemand dat?
Heb hem gevonden! en zat idd tussen die lijst het ging om One Blood van Terence Jayquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0385002/soundtrack
Mss een van die![]()
Liquido - Narcoticquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:24 schreef Bopmorn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |