quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef geejeej het volgende:
ik heb werkelijk geen idee hoe het allemaal zit, ik geloof best dat er mensen vast zitten die geen eerlijk proces krijgen. dat is best erg, maar ik vind het een beetje een ver-van-mn-bed show. zolang ik er niet in mn omgeving mee te maken heb, boeit het me niet zo. (struisvogelfilosofie)
jaa ik weet het... dan ga ik er pas echt over nadenken, beetje kortzichtig, ik weet het, juist waar ik niet van houd maarja, is er eigenlijk echt bewijs dat er mensen ontvoerd zijn of niet?? of is dat juist het hele idee van dit complot gedoe??quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:52 schreef Oversight het volgende:
[..]Moet ook kunnen in nederland,...
En als het nou eens om een bekende van jou zou gaan?
Markering genoeg, kijk maar naar de foto.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:58 schreef Public_NME het volgende:
Het stond hier (Helsinki) gister ook in de krant. Het was een vliegtuig zonder markings die op de luchthaven van Helsinki-Vantaa stond. Ik geloof best dat het wel eens waar kan zijn...
Ja het was hier (Reykjavik) de afgelopen dagen ook in het nieuws. Toen een verslaggever de piloot en co piloot om omheldering vroeg toen ze het vliegtuig verlieten werden ze vrij agressief afgesnauwd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:58 schreef Public_NME het volgende:
Het stond hier (Helsinki) gister ook in de krant. Het was een vliegtuig zonder markings die op de luchthaven van Helsinki-Vantaa stond. Ik geloof best dat het wel eens waar kan zijn...
Wat is dat nou voor opmerking ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:43 schreef BaajGuardian het volgende:
als jullie geen schaapjes meer willen zijn doe dan iets , ipv van te kwekken op een forumje.
quote:Op zondag 27 november 2005 06:09 schreef BaajGuardian het volgende:
- helemaal niets aardigs...-
Onder het mom van "war on terror" is alles toegestaan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:47 schreef UncleScorp het volgende:
5/12 Rice verdedigt geheime CIA-transporten van gevangenen
Mensenlevens gered
"De transporten zijn toegelaten onder het internationaal recht en beantwoorden aan de verantwoordelijkheid van de betrokken regeringen om hun burgers te beschermen", stelde Rice. De informatie voor de inlichtingendiensten die op die manier verkregen werd, heeft terreuraanvallen voorkomen en mensenlevens gered, niet alleen in de VS maar ook in Europa, klonk het. Volgens de VS-buitenlandminister is het aan de andere regeringen om te beslissen of ze met Washington willen samenwerken bij het verhinderen van terreuraanvallen en in welke mate ze gevoelige informatie openbaar kunnen maken.
Ja dat zie je niet, omdat ze de terror allemaal voorkomen hebben door mensen netjes te ondervragen.quote:
Dat was te verwachtenquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:24 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Onder het mom van "war on terror" is alles toegestaan.
![]()
ze zullen er weer lekker mee weg komen.
Ik zal mijn raketwerper uit de schuur halen en eens kijken of ik zo'n CIA toestel uit de lucht kan halen. Hou het nieuws in de gaten.quote:Op zondag 27 november 2005 06:09 schreef BaajGuardian het volgende:
sodemieter op met je detailhoererij , ga anders een llama in de kont pompen ,
het is een heel simpele opmerking
iedereen loopt wel zo te klagen dat we zo geregeerd worden bladiebla ,complot hier complot daar
doe er dan wat aan ipv de wijze forum man uit te hangen.
ajajaj aanzet tot wat? fuck you.
have a nice day btw , and dont gorget to get your reality pills
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik zal mijn raketwerper uit de schuur halen en eens kijken of ik zo'n CIA toestel uit de lucht kan halen. Hou het nieuws in de gaten.
De pen/ toetsenbord is machtiger dan het zwaard.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:43 schreef BaajGuardian het volgende:
als jullie geen schaapjes meer willen zijn doe dan iets , ipv van te kwekken op een forumje.
Even zien; vreedzame demonstraties worden genegeerd, maar rechtszaken zijn wel nuttig? Zijn het guerilla-rechtszaken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:39 schreef Fonkmeistah het volgende:
De opgedane kennis kan geintegreerd worden in hun dagelijkse werkzaamheden en zo op een subtiele manier tot verandering leidden. het gaat niet snel maar geeft wel degelijk resultaat zoals je kunt opmaken uit de problemen die met name de neocons nu ondervinden met rechtzaken tegen hun leden.
Dus zolang jij niet voor de tweede kamer op een zeepkistje staat om de menigte toe te spreken om in opstand te komen danwel de tweede kamer bestormd om jezelf op te blazen of Gerrit Zalm op zijn kin tikt is het dus niet gepast om anderen te beschuldigen. Want daarmee jaag je ze slechts tegen je in het harnas en je toon je jezelf als een Tiran ipv van een vrijheidsstrijder.
Vreedzame demonstraties zijn geprobeerd en worden door de overheid genegeerd dus dat hoef je eigenlijk al niet meer te proberen, de volgende stap is enorm en kan je nou eenmaal niet eisen van gewone mensen.
Als de regering niet meer luisterd naar de stem van het volk is het geen democratie meer maar een dictatuur. Geweld tegen dat dictatoriale instituut met als doel omverwerping daarvan en herstel van de democratie word dan een verzetsdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:46 schreef Johan_de_With het volgende:. Aangezien de regering niet gehouden is naar demonstraties te luisteren, lijkt het toepassen van geweld op personen en overheidsgebouwen mij een ernstige vorm van tirannie.
ben d'r helemaal klaar voorquote:[b]Op vrijdag 9 december 2005 16:46 schreef Johan_de_With het volgende:[/b dus vecht het maar uit met de gebruikelijke non-sequiturs en blaaskakerij..
FF cliche doen:Deze regering is gekozen door het volk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:54 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Als de regering niet meer luisterd naar de stem van het volk is het geen democratie meer maar een dictatuur. Geweld tegen dat dictatoriale instituut met als doel omverwerping daarvan en herstel van de democratie word dan een verzetsdaad.
waar zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:48 schreef BaajGuardian het volgende:
nee deze regeringen zijn niet gekozen door het volk , zoals allang duidelijk is dat meneer lekker valsgespeeld heeft met de verkiezingen (2x zelfs)
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:42 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
FF cliche doen:Deze regering is gekozen door het volk.
In ons democratisch systeem is er altijd een partij die het niet eens is met de beslissingen
die genomen worden door de volksvertegenwoordigers.
Die partij noemen we meestal de oppositie. Die kan op democratische wijze protesteren.
Na de termijn van 4 jaar kan de oppositie op democratische wijze, dus vreedzaam,
veranderingen ongedaan maken of verbeteren mits zij genoeg stemmen
van het volk weet te vergaren.
Waarom altijd geweld verheerlijken en propageren??
Als er een politieke partij jouw woorden zou gebruiken
zou je ze uitmaken (en terecht) voor fascist.?
Hoe moet ik jouw woorden en bedoelingen interpreteren??
quote:
is dat zo ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:42 schreef Clairvaux het volgende:
FF cliche doen:Deze regering is gekozen door het volk.
Die andere partij(en) worden door de aivd afgeluisterd, geinfiltreerd en ondermijnt.quote:Die partij noemen we meestal de oppositie. Die kan op democratische wijze protesteren.
je ziet mij nergens stellen dat ik geweld heerlijk vind hoor.quote:Waarom altijd geweld verheerlijken en propageren??
daar is geen interpretatie voor nodig. het is gewoon een logische constatering die als ik me niet vergis door notabene Ghandi al eens is gedaan.quote:Hoe moet ik jouw woorden en bedoelingen interpreteren??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |