Van mij mag je hier labiel doen wat je wilquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:13 schreef Salvad0R het volgende:
mag je hier labiel doen?
mits zwarte pietquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:13 schreef Salvad0R het volgende:
mag je hier labiel doen?
Komt wel goedquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef nixxx het volgende:
Hey BttD? jij vermaakt je wel met je mede-enschedeer en die smileys? Dan ga ik rustig eens wat lezen op bed
lushen is lekkerrrrrr...quote:
Ow sorry..quote:
Dienders.. dan zijn pas macho's...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef GF het volgende:
Agentes![]()
Toen ik de selectie van de marechaussee deed ook wel wat lekkers gezien![]()
Mensen, wat is hieraan zo moeilijk te begrijpen ??quote:Op dinsdag 22 november 2005 05:15 schreef ThunderChild het volgende:
Probeer niet teveel te kleppen in mijn afwezigheid . . .![]()
![]()
Diendersquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dienders.. dan zijn pas macho's...
(en weg met die zwarte piet..!)
Ik was er bijna 1. En ben verre van machoquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dienders.. dan zijn pas macho's...
(en weg met die zwarte piet..!)
geloof ik nix van..quote:
Wat geloof je niet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
geloof ik nix van..![]()
Bovendien zijn er ook hele lieve.. en ik ken er genoeg...maar ik ken ook de macho's..
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef Mokster het volgende:
Ik heb in mn nachtkastje nog een paar van die handboeien met roze pluche eromheen.
Mag ik nu in dit topic meepraten?
![]()
Is dat leuk om voor de kerst te krijgen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef Mokster het volgende:
Ik heb in mn nachtkastje nog een paar van die handboeien met roze pluche eromheen.
Mag ik nu in dit topic meepraten?
![]()
Dat je niet een klein beetje macho bent...quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat je niet een klein beetje macho bent...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef GF het volgende:
[..]
Is dat leuk om voor de kerst te krijgen?![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
(tenminste... dat vind ik wel; maar ik heb ze al dus)
![]()
Wel goed hoor, zit weer gedeeltelijk in de lappenmand. Met dit tempo heb ik niet eens tijd om dat ding eens goed schoon te maken . . .quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:37 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi TC.. Hoe is ie? ik wou zeggen" slaap je nog steeds zo slecht ' totdat ik de tijd zag staan 5.15uur...
ik geloof je...quote:
Met een kussen op de bank.. Vrouwenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik geloof je...
Ik ga met mn kussen op de bank zitten, want ik krijg van jullie toch geen Sint!
Trusten voor straks![]()
![]()
Wat scheelt er dan aan.? ik las iets van je nek en je rug? Arme ziel!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wel goed hoor, zit weer gedeeltelijk in de lappenmand. Met dit tempo heb ik niet eens tijd om dat ding eens goed schoon te maken . . .![]()
Nek, rug, schouder. Alleen de arm ontbreekt nog, ander kon ik gaan kwartetten . . .quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef _Cara_ het volgende:
Wat scheelt er dan aan.? ik las iets van je nek en je rug? Arme ziel!!
Verdorie, dat bevordert je nachtrust natuurlijk ook niet...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:54 schreef ThunderChild het volgende:
Nek, rug, schouder. Alleen de arm ontbreekt nog, ander kon ik gaan kwartetten . . .
Hey, dit is singles nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is dit het teken dat ik weer in die zak moet springen?
![]()
Als ze in jou zak zit is ze toch niet meer singlequote:
Wel op?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar sprong ik nooit in zakken...
Klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vroeger, voor de Piet-smilie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maakt niet uit in wiens zak ik zit. Ik blijf single forever!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ze in jou zak zit is ze toch niet meer single![]()
* nixxx geschokt isquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dankquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie, dat bevordert je nachtrust natuurlijk ook niet...
*Cara geeft knuffel.
maaar... een sint is nooit alleenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef _Cara_ het volgende:
héhé .. eindelijk een Sint...
Suc6. Ik ga nog ff verder met lezen. Begint me inmiddels aardig de keel uit te hangenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
maaar... een sint is nooit alleen
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu echt trusten allemaal, morgen weer eens naar de uni om daar te gaan werken, dat schiet waarschijnlijk harder op
Nee, hier zijn we labiel las ik net.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ben ik hier in het singles-topic
Jeuj, ik ben niet de enige die nog werkt,quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Suc6. Ik ga nog ff verder met lezen. Begint me inmiddels aardig de keel uit te hangen
Preciesquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef Frezer het volgende:
En dag breetai,. Men gaat weer en masse horizontaal.
[..]
Jeuj, ik ben niet de enige die nog werkt,![]()
Maar daarom komt het ook helemaal goed met jou...je hebt de juiste instelling.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef Frezer het volgende:
O, als dat zo is, dan kom ik ook even langs.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ben ik hier in het singles-topic
goed bezig BttDquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
PreciesIk moet nog 30 bladzijden
werkquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef Frezer het volgende:
En dag breetai,. Men gaat weer en masse horizontaal.
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Maar daarom komt het ook helemaal goed met jou...je hebt de juiste instelling.![]()
Alleen .... het is 23.15 uur, das echt laat zat hoor.
mja, ik prefereer een normale kussenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef GF het volgende:
[..]
Toetsenbord is ook best hard als kussen.
Ook eens geprobeerd
Ik heb een pyama aan met schaapjes en de nummertjes 1 t/m 10... hahaha kun je tellen..quote:
Jij verrekte pinguin!quote:
Dat is niet je meest romantische nacht-outfit gok ik zo?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb een pyama aan met schaapjes en de nummertjes 1 t/m 10... hahaha kun je tellen..![]()
Val je vanzelf in slaap..
Ha, broerquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:14 schreef broer het volgende:
[..]
O, als dat zo is, dan kom ik ook even langs.
Nope... dit is mijn warm-houd-outfitquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is niet je meest romantische nacht-outfit gok ik zo?
Nix mis met zwarte pietenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:20 schreef _Cara_ het volgende:
Liever een pinguin dan een zwarte piet!
Pinguins zijn coolquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:20 schreef _Cara_ het volgende:
Liever een pinguin dan een zwarte piet!
Ik zie dit als beledigingquote:
Absoluut!quote:
Ik geloof je,quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nope... dit is mijn warm-houd-outfit![]()
Maar hij is wel leuk...Echt waar!!
![]()
Ik heb het ook gelezen.. hij houdt je wel bezig zeg...quote:
Waarquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen.. hij houdt je wel bezig zeg...
Ze zitten ook in Zuid Afrika hoor,quote:
'Bezig'.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen.. hij houdt je wel bezig zeg...
HVJJN reeksquote:
Ik stem voor het laatste. Zo regelmatig LSD kunnen de meeste mensen niet betalenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Damn, die gast is knettertje, KNETTERTJE stonedof onder invloed van LSD ofzo
, oh! of knetterbezopen natuurlijk
Dit is niet best, kan natuurlijk ook gewoon gelul in de ruimte zijn
Hij post eigenlijk altijd zo, zover ik weetquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Damn, die gast is knettertje, KNETTERTJE stonedof onder invloed van LSD ofzo
, oh! of knetterbezopen natuurlijk
Dit is niet best, kan natuurlijk ook gewoon gelul in de ruimte zijn
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:36 schreef GF het volgende:
[..]
Hij post eigenlijk altijd zo, zover ik weet
Maar gaat helemaal goed. Hij ziet nog geen roze olifanten of manke parkieten![]()
Weltrusten, mevrouw in schaapjes verpakking,quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara gaat nu naar bed, trusten iedereen..![]()
Jij leest rap!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
* weer in boek kijkt, 23 to go
Ah, het is redelijk bedrijfskundeblaat en de pagina's zijn niet zo groot, staan gekopieerd in de reader. Als dit het database boek geweest was, dan was ik nu waarschijnlijk één pagina verder geweestquote:
Daar komt nog bij dat lezen altijd heel snel gegaan is bij mij. Leesboeken ben ik ook heel rap doorheen.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
van die beestjes die op mijn dak lopen.
Hehehehehequote:
Heb je wel eens in een SINGLES reeks gepostquote:
ja, ook datquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Heb je wel eens in een SINGLES reeks gepost![]()
![]()
Bummerquote:
Dit is zeker de eerste reeks waar je komt?quote:
Ik ontkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Heb je wel eens in een SINGLES reeks gepost![]()
![]()
Je doet wel meerquote:
Weer zo'n ICT'erquote:Op woensdag 23 november 2005 00:01 schreef The_Terminator het volgende:
Ook gewoon niemand die reageerd op mijn posts![]()
Ok, ik kom hier dan ook nooit, maar toch...
Hoiquote:Op woensdag 23 november 2005 00:01 schreef The_Terminator het volgende:
Ja! ICT'ersquote:
Wederom goed bezig GFquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
van die beestjes die op mijn dak lopen.
Goedenavond.quote:
Zo is datquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:16 schreef broer het volgende:
[..]
Goedenavond.
Ik ken trouwens verder niemand hier. Ik ben erin geluisd. Ze zeiden dat dit [Singles] was, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn. Als het zo moet, ga ik mijn heil maar weer eens elders zoeken.
Zolang je ondertitel blijft komt het goedquote:Op woensdag 23 november 2005 00:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zo is dat
Hmmm, net weer even een blik geworpen in "Nog nooit vriend(in) of seks gehad deel N", had ik beter niet kunnen doendadelijk ga ik weer
Maar goed, zometeen ook maar eens lekker gaan slapen (als ik deze marketing blaat doorgelezen heb) en dan morgen weer met frisse moed aan de slag. Morgen (eigenlijk vandaag, namelijk vanavond) weer een vet feest, en donderdag weer uitgaan. Nét zo gek
![]()
Verkapte ik-wil-een-nieuwe-singles-reeks-openen postquote:Op woensdag 23 november 2005 00:16 schreef broer het volgende:
[..]
Goedenavond.
Ik ken trouwens verder niemand hier. Ik ben erin geluisd. Ze zeiden dat dit [Singles] was, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn. Als het zo moet, ga ik mijn heil maar weer eens elders zoeken.
Coole avatar en onderschrift heb je trouwensquote:Op woensdag 23 november 2005 00:16 schreef broer het volgende:
[..]
Goedenavond.
Daar zorg ik voorquote:Op woensdag 23 november 2005 00:18 schreef GF het volgende:
[..]
Zolang je ondertitel blijft komt het goed
Ik ga ook slapen zo. Morgen/vandaag wel lekker vrij![]()
Volgens mij ben ik de enige [Single] die nog niet herplaatst is. Daardoor voel ik me wel uniek, maar op de een of andere manier is dat toch niet zo aangenaam als ik had verwacht.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:17 schreef Frezer het volgende:
, je voelt je nog steeds dak- en thuis-loos?
Mooiquote:Op woensdag 23 november 2005 00:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar zorg ik voor
Truste, ik ga ook zo
'Verkapt'? Jemig, veel duidelijker kon ik het niet zeggen. Vond jij de aanslagen van 11 september ook een 'verkapte-wij-vinden-jullie-niet-zo-lief-actie'?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
Verkapte ik-wil-een-nieuwe-singles-reeks-openen post![]()
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef broer het volgende:
[..]
'Verkapt'? Jemig, veel duidelijker kon ik het niet zeggen. Vond jij de aanslagen van 11 september ook een 'verkapte-wij-vinden-jullie-niet-zo-lief-actie'?
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef broer het volgende:
[..]
'Verkapt'? Jemig, veel duidelijker kon ik het niet zeggen. Vond jij de aanslagen van 11 september ook een 'verkapte-wij-vinden-jullie-niet-zo-lief-actie'?
Ja, ik gebruik deze topics er ook altijd voor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:13 schreef Salvad0R het volgende:
mag je hier labiel doen?
Op die manier zorgen we er voor dat je eerst een minderwaardigheidscomplex hebt, want zonder psychisch probleem hier posten is ook maar niks.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:01 schreef The_Terminator het volgende:
Anders ik wel, nog genoeg te doenquote:Op woensdag 23 november 2005 08:16 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen mensen!
Ik ga maar eens hard aan het werk vandaag!
Tnx!quote:Op woensdag 23 november 2005 08:37 schreef Alicey het volgende:
Ontbijt ze.
Ik word ook langzamerhand verkouden.. Op zich niet zo'n probleem, maar je word er zo moe en lamlendig van.
Ik ook niet. Althans, ik neem er geen tijd voor.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tnx!
Klopt, ik heb alleen geen tijd om moe en lamlendig te zijn
En een bakkie pleur brengt daar verandering in?quote:
Zo één waar het lepeltje rechovereind in blijft staan, die zijn wel stabiel lijkt me.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
En een bakkie pleur brengt daar verandering in?
quote:
Labielisten moeten in de zak?quote:Op woensdag 23 november 2005 09:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gooi t er allemaal maar uit schat
![]()
Nouja.. Mijn omgeving heeft mij geloof ik liever een beetje stabiel.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
, wat een aanpassingsvermogen aan je omgeving!
Alsjeblieft,quote:Op woensdag 23 november 2005 09:17 schreef _Cara_ het volgende:
Morgen iedereen.. THEE!! voor mij graag..
quote:En nee ik wil niet in de zak... alhoewel het warmere Spanje wel aanlokkelijk klinkt..
jij zelf niet dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja.. Mijn omgeving heeft mij geloof ik liever een beetje stabiel.
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Om er een beetje stabiliteit in te slaan!![]()
![]()
Het is ongelofelijk koud inderdaad.. Ik zit in een slecht verwarmde ruimte. Ook heel leuk.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:25 schreef _Cara_ het volgende:
Een kop "stabiele" thee... precies wat ik nodig heb....
Krijg ik het tenminste ook ff warm. Verdorie dit zijn geen temperaturen voor een tropische vis..![]()
Lijkt mij ook jaquote:Op woensdag 23 november 2005 09:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel zo prettig ja.
Ik moet zo weg, dus de verwarming staat hiet uit....brrrrquote:Op woensdag 23 november 2005 09:28 schreef Alicey het volgende:
Het is ongelofelijk koud inderdaad.. Ik zit in een slecht verwarmde ruimte. Ook heel leuk.
Uhm... hét topic?quote:Op woensdag 23 november 2005 09:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
Oei, reageer ik toch weer in hét topic
Hét andere topic waar ik ook regelmatig te vinden ben/was (moet er eigenlijk niet meer kijken, want dan raak ik straks weer uit balansquote:
Pssst, op wintersport is het ook koud.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:25 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie dit zijn geen temperaturen voor een tropische vis..![]()
Ah! Dat verklaart waarom ik het niet wistquote:Op woensdag 23 november 2005 09:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Hét andere topic waar ik ook regelmatig te vinden ben/was (moet er eigenlijk niet meer kijken, want dan raak ik straks weer uit balans)
"Nog nooit vriend(in) of sex gehad deel N"
HÉT grote nadeel jaquote:Op woensdag 23 november 2005 09:32 schreef Frezer het volgende:
Pssst, op wintersport is het ook koud.
Klopt, wil ook wel lukken alquote:Op woensdag 23 november 2005 09:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah! Dat verklaart waarom ik het niet wist
Enne... inderdaad!! Volgens mij was het de bedoeling dat je nu alleen nog maar vooruit ging kijken om alvast een beetje te wennen aan het gevoel van single-af-zijn
We gingen toch vooruit kijken... met open vizier...? nou dan!!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Hét andere topic waar ik ook regelmatig te vinden ben/was (moet er eigenlijk niet meer kijken, want dan raak ik straks weer uit balans)
"Nog nooit vriend(in) of sex gehad deel N"
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 november 2005 09:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
We gingen toch vooruit kijken... met open vizier...? nou dan!!![]()
Good luck to you!!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:36 schreef Frezer het volgende:
Ik ga maar eens eventjes naar school op en neer., tot zo.
....quote:Op woensdag 23 november 2005 09:38 schreef _Cara_ het volgende:
Wat ja?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:04 schreef Pheno het volgende:
ja
Een ICT-erquote:Op woensdag 23 november 2005 10:03 schreef PhaE het volgende:
Trouwens, een database dupliceren via Rman is saai..![]()
![]()
Het begint wel op te vallenquote:
Ja beide.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wat ja?
Ja, alles correct
of
Ja, 3 op een rij
?
Ik zie een verbandquote:Op woensdag 23 november 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
Was er ook niet een of ander onderzoek waaruit bleek dat ICT'ers de meeste kans hadden op psychische problemen ofzo?
vast wel, er zijn overal onderzoeken voor... mensen in de chemie leven gemiddeld 2 jaar korter ofzo...quote:Op woensdag 23 november 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
Was er ook niet een of ander onderzoek waaruit bleek dat ICT'ers de meeste kans hadden op psychische problemen ofzo?
Ah, daarom werd ik zo snel aangenomenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:10 schreef PhaE het volgende:
Ghehehe.. Is het niet gewoon een voorwaarde dat je psychisch niet helemaal lekker in elkaar zit voordat je uberhaupt wordt gezien als mogelijk kandidaat voor een ICT-positie?
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:10 schreef PhaE het volgende:
Ghehehe.. Is het niet gewoon een voorwaarde dat je psychisch niet helemaal lekker in elkaar zit voordat je uberhaupt wordt gezien als mogelijk kandidaat voor een ICT-positie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm das wel hard.. spoilertags dan maarik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:10 schreef PhaE het volgende:
Ik moet zeggen dat ik weinig ICT'ers heb gezien die echt normaal zijn.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:10 schreef PhaE het volgende:
* Alicey ook. Wel zo makkelijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:15 schreef GF het volgende:
Ik kom er ook gewoon voor uit dat ik niet helemaal goed ben![]()
Precies!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik weinig ICT'ers heb gezien die echt normaal zijn.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | connected to target database: SPRP (DBID=134802507) RMAN> connect catalog rman9/******@OMSP connected to recovery catalog database RMAN> connect auxiliary sys/******@SPRX connected to auxiliary database: SPRX (not mounted) RMAN> RUN 2> { 3> SET UNTIL TIME 'SYSDATE-7'; 4> ALLOCATE AUXILIARY CHANNEL aux1 DEVICE TYPE DISK; 5> duplicate target database to SPRX 6> nofilenamecheck; 7> } |
Hoezo ziek? Trek in koffie kan ook een reden zijn hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:16 schreef PhaE het volgende:
[..]
Precies!
Ik bedoel, je moet flink ziek zijn als je niet kan wachten om het volgende stukje code af te vuren:
[ code verwijderd ]
kan er ook mee te maken hebben dat ik dan 2 uur lang moet wachten en dus fulltime kan fokken![]()
leeg stuk codequote:Op woensdag 23 november 2005 10:16 schreef PhaE het volgende:
[..]
Precies!
Ik bedoel, je moet flink ziek zijn als je niet kan wachten om het volgende stukje code af te vuren:
[ code verwijderd ]
kan er ook mee te maken hebben dat ik dan 2 uur lang moet wachten en dus fulltime kan fokken![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:16 schreef PhaE het volgende:
[..]
Precies!
[ code verwijderd ]
Ehhhquote:Op woensdag 23 november 2005 10:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
leeg stuk codeverwijdert fok dat automatisch?
Nee joh, primaquote:Op woensdag 23 november 2005 10:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
, vindt je het erg dat ik het niet helemaal snap? Maar ik weet dan ook alleen hoe een hamer en een slijptol werkt
ow.. ik nietquote:Op woensdag 23 november 2005 10:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ehhh
Ik zie de code nog steeds staan hoor..
Maar idd Alicey, Koffie is ook een goede reden![]()
Soms laat ik net te veel info los....quote:Op woensdag 23 november 2005 10:20 schreef PhaE het volgende:
heb nog een keuken die verbouwt moet worden...
Vaagjes.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow.. ik nietfirefox aan jouw kant? hier wel
knappe werktuigbouwer die met alleen een hamer en een slijptol een keuken verbouwd krijgt....quote:Op woensdag 23 november 2005 10:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Soms laat ik net te veel info los....
Met FF zie ik de code ook gewoon hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 10:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik weinig ICT'ers heb gezien die echt normaal zijn.
Ik zie het meer als net genoegquote:Op woensdag 23 november 2005 10:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Soms laat ik net te veel info los....
Wat is dat voor legacy DBMS?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:16 schreef PhaE het volgende:
[..]
Precies!
[ code verwijderd ]
* Alicey firefox ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
quote:
Met die twee gereedschappen past alles, en zo niet, dan toch.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
knappe werktuigbouwer die met alleen een hamer en een slijptol een keuken verbouwd krijgt....
Hamer en slijptol?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:24 schreef _Cara_ het volgende:
en dan kijken waarom de printer het niet doet zoals ik dat wil..![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat is dat voor legacy DBMS?
1 2 3 4 5 | Recovery Manager: Release 9.2.0.3.0 - Production Copyright (c) 1995, 2002, Oracle Corporation. All rights reserved. |
quote:
Lamaar, heb dus maar niks gezegdquote:Op woensdag 23 november 2005 10:33 schreef PhaE het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Oracle 9i dus...
*mee eensch isquote:Op woensdag 23 november 2005 10:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Lamaar, heb dus maar niks gezegd
Oracle![]()
M'n onderschrift gezien?quote:
Ja en dat toont mijn gelijk aan want een paar dagen geleden stond er nog iets heel anders.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
M'n onderschrift gezien?
Zit niet in mn standaarduitrusting...quote:
Erg legacyquote:Op woensdag 23 november 2005 10:33 schreef PhaE het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Oracle 9i dus...
Of was het bedoeld als stelling?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:36 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nee, ok, maar toch..
Zie het als een algemene opmerking, een statement zeg maar
Dat besefte ik me daarna ook pasquote:
Klopt, RMAN heeft weer een totaal eigen syntaxquote:Op woensdag 23 november 2005 10:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat besefte ik me daarna ook pas. Wist ik veel waar RMAN voor gebruikt wordt
. Het zag er wel ouderwets oud, en de syntax kende ik al helemaal niet.
ICT
Oeh, hebben ze die hier ook?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of was het bedoeld als stelling?![]()
Hoi, ik-wissel-sneller-van-avatar-dan-van-tandenquote:
Met die gereedschappen maak je alles passend, bedoel je.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Met die twee gereedschappen past alles, en zo niet, dan toch.![]()
Hij mag nog steeds langskomen voor mijn keukenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met die gereedschappen maak je alles passend, bedoel je.
Hmmm... Niet mijn tak van sport.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:51 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hij mag nog steeds langskomen voor mijn keuken
klotewerk...
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met die gereedschappen maak je alles passend, bedoel je.
Hard beleid voeren!quote:
Sommigen maken daar handig gebruik van.quote:, ja, dat gaat beter denk ik.
keuken of klotewerk?quote:
Nu we het daar toch over hebben moet me van het hart dat jij hier ook wel eens wat harder tegen bepaalde users zou mogen optreden.quote:
Zou je dat in feedback misschien kunnen toelichten?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben moet me van het hart dat jij hier ook wel eens wat harder tegen bepaalde users zou mogen optreden.![]()
Nee, want het was enkel bedoeld om hier een rel te beginnen.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou je dat in feedback misschien kunnen toelichten?
Misluktquote:Op woensdag 23 november 2005 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want het was enkel bedoeld om hier een rel te beginnen.![]()
Zoiets moet je op zondagavond doen. Dat is het tijdstip om te rellen.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want het was enkel bedoeld om hier een rel te beginnen.![]()
Maar ik had er nu zin in.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets moet je op zondagavond doen. Dat is het tijdstip om te rellen.
Plato! Vuile rukker!!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar ik had er nu zin in.![]()
Nou ja, als jullie niet gezellig mee willen rellen ga ik maar weer aan het werk.![]()
Het komt al dichter in de buurt. Mogge Moksquote:
Nee, dat is gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Plato! Vuile rukker!!
is dat wat?
![]()
we zijn beter van je gewendquote:Op woensdag 23 november 2005 11:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Plato! Vuile rukker!!
is dat wat?
![]()
Damn... Ook ik kan geen rel starten dus...quote:Op woensdag 23 november 2005 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon de waarheid.![]()
En het was echt bij lange na niet de beste post die ik ooit op Fok geplaatst hebquote:Op woensdag 23 november 2005 11:09 schreef PhaE het volgende:
Sjezus, gewoon 3 keer achte relkaar gequote worden
Welke post was dat dan wel?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
En het was echt bij lange na niet de beste post die ik ooit op Fok geplaatst heb
Ben jij zo rellerig?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn... Ook ik kan geen rel starten dus...![]()
Maar ja... als je gaat rellen dan word je gelijk geband (zoals gisteren; alleen kon je dat eigenlijk geen rel noemen).
@Litpho: hoest nou met die ander?![]()
Wie weet wat voor geheimen ik boven tafel weet te krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geen idee, maar deze was het niet.
Veel plezier met mijn postgeschiedenis
Mooi zoquote:Op woensdag 23 november 2005 11:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
dellerig wellicht, maar rellerig.... neh...
Die je vind op een publiekelijk toegankelijk forum....quote:Op woensdag 23 november 2005 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie weet wat voor geheimen ik boven tafel weet te krijgen.![]()
Misschien posts van jaren geleden waar ze nu niet meer aan herinnerd wil worden.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
Die je vind op een publiekelijk toegankelijk forum....
Veelquote:Op woensdag 23 november 2005 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie weet wat voor geheimen ik boven tafel weet te krijgen.![]()
Waarom kan ik niet in jouw fotoboek reageren?quote:
Geen idee, ik snap niks van dat fotoboek. Een mod moet het me maar eens uitleggen. Ik heb dat ding geactiveerd ofzo, ik kan ook geen hoofd-foto toevoegenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet in jouw fotoboek reageren?![]()
Maar dat zijn toch geen geheimen? Want je hebt ze gepost hier op fok!.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Veel
Vraag het mijn ex-vriendje. Die heeft laatst, toen ik liet vallen dat ik weleens op Fok kwam, een dagje vrijgenomen, mijn gehele postgeschiedenis van a tot z doorgelezen, en is vervolgens enorm kwaad op me geworden![]()
Is hij daarom nu ook je ex-vriendjequote:Op woensdag 23 november 2005 11:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Veel
Vraag het mijn ex-vriendje. Die heeft laatst, toen ik liet vallen dat ik weleens op Fok kwam, een dagje vrijgenomen, mijn gehele postgeschiedenis van a tot z doorgelezen, en is vervolgens enorm kwaad op me geworden![]()
Precies en dat is dan ook de reden dat ik mijn leven op FOK! geheimhoud.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:25 schreef PhaE het volgende:
Misschien is het handiger dat bepaalde mensen het niet lezen.
Wat ik gepost heb is geen geheim, maar je kunt er wel bepaalde dingen uit afleiden die ik nooit openlijk op Fok zal toegevenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:25 schreef PhaE het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch geen geheimen? Want je hebt ze gepost hier op fok!.
Misschien is het handiger dat bepaalde mensen het niet lezen, maar dat zou ik niet echt een geheim noemen ofzo
Leest ie nog steeds mee?
Het ligt er aan wat je onder erg verstaat.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Tot nu toe heb ik geen erge dingen gezegd hier, of wel?
Je kan ook je vriendje op Fok! zoekenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Als ik ooit een vriendje zou krijgen zou ik niet over hem gaan praten hier op Fok![]()
Onder 'n andere naam misschien dan
Of vriendinnetje, niet waar Annie?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan ook je vriendje op Fok! zoeken
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het waren in mijn geval niet de dingen die ik in de [singles]-topics had gepost, maar meer de rest...quote:Op woensdag 23 november 2005 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Als ik ooit een vriendje zou krijgen zou ik niet over hem gaan praten hier op Fok![]()
Onder 'n andere naam misschien dan
Kan ik weer een nieuwe cloon aanmaken.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n probleem voor mijquote:Op woensdag 23 november 2005 11:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Blijf uit SEX vandaan zou ik zo zeggen, dan valt het allemaal reuze mee
Er zijn daar ook masturbatietopics.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n probleem voor mij![]()
![]()
En nee, daar post ik niet in.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn daar ook masturbatietopics.![]()
Maar je leest ze wel?quote:
Nee, ik mijd dat subforum doorgaans om frustraties te voorkomen.quote:
Verstandigquote:Op woensdag 23 november 2005 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik mijd dat subforum doorgaans om frustraties te voorkomen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |