Van mij mag je hier labiel doen wat je wilquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:13 schreef Salvad0R het volgende:
mag je hier labiel doen?
mits zwarte pietquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:13 schreef Salvad0R het volgende:
mag je hier labiel doen?
Komt wel goedquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef nixxx het volgende:
Hey BttD? jij vermaakt je wel met je mede-enschedeer en die smileys? Dan ga ik rustig eens wat lezen op bed
lushen is lekkerrrrrr...quote:
Ow sorry..quote:
Dienders.. dan zijn pas macho's...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef GF het volgende:
Agentes![]()
Toen ik de selectie van de marechaussee deed ook wel wat lekkers gezien![]()
Mensen, wat is hieraan zo moeilijk te begrijpen ??quote:Op dinsdag 22 november 2005 05:15 schreef ThunderChild het volgende:
Probeer niet teveel te kleppen in mijn afwezigheid . . .![]()
![]()
Diendersquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dienders.. dan zijn pas macho's...
(en weg met die zwarte piet..!)
Ik was er bijna 1. En ben verre van machoquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dienders.. dan zijn pas macho's...
(en weg met die zwarte piet..!)
geloof ik nix van..quote:
Wat geloof je niet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
geloof ik nix van..![]()
Bovendien zijn er ook hele lieve.. en ik ken er genoeg...maar ik ken ook de macho's..
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef Mokster het volgende:
Ik heb in mn nachtkastje nog een paar van die handboeien met roze pluche eromheen.
Mag ik nu in dit topic meepraten?
![]()
Is dat leuk om voor de kerst te krijgen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef Mokster het volgende:
Ik heb in mn nachtkastje nog een paar van die handboeien met roze pluche eromheen.
Mag ik nu in dit topic meepraten?
![]()
Dat je niet een klein beetje macho bent...quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat je niet een klein beetje macho bent...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef GF het volgende:
[..]
Is dat leuk om voor de kerst te krijgen?![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
(tenminste... dat vind ik wel; maar ik heb ze al dus)
![]()
Wel goed hoor, zit weer gedeeltelijk in de lappenmand. Met dit tempo heb ik niet eens tijd om dat ding eens goed schoon te maken . . .quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:37 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi TC.. Hoe is ie? ik wou zeggen" slaap je nog steeds zo slecht ' totdat ik de tijd zag staan 5.15uur...
ik geloof je...quote:
Met een kussen op de bank.. Vrouwenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik geloof je...
Ik ga met mn kussen op de bank zitten, want ik krijg van jullie toch geen Sint!
Trusten voor straks![]()
![]()
Wat scheelt er dan aan.? ik las iets van je nek en je rug? Arme ziel!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wel goed hoor, zit weer gedeeltelijk in de lappenmand. Met dit tempo heb ik niet eens tijd om dat ding eens goed schoon te maken . . .![]()
Nek, rug, schouder. Alleen de arm ontbreekt nog, ander kon ik gaan kwartetten . . .quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef _Cara_ het volgende:
Wat scheelt er dan aan.? ik las iets van je nek en je rug? Arme ziel!!
Verdorie, dat bevordert je nachtrust natuurlijk ook niet...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:54 schreef ThunderChild het volgende:
Nek, rug, schouder. Alleen de arm ontbreekt nog, ander kon ik gaan kwartetten . . .
Hey, dit is singles nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is dit het teken dat ik weer in die zak moet springen?
![]()
Als ze in jou zak zit is ze toch niet meer singlequote:
Wel op?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar sprong ik nooit in zakken...
Klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vroeger, voor de Piet-smilie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maakt niet uit in wiens zak ik zit. Ik blijf single forever!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ze in jou zak zit is ze toch niet meer single![]()
* nixxx geschokt isquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dankquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie, dat bevordert je nachtrust natuurlijk ook niet...
*Cara geeft knuffel.
maaar... een sint is nooit alleenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef _Cara_ het volgende:
héhé .. eindelijk een Sint...
Suc6. Ik ga nog ff verder met lezen. Begint me inmiddels aardig de keel uit te hangenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
maaar... een sint is nooit alleen
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu echt trusten allemaal, morgen weer eens naar de uni om daar te gaan werken, dat schiet waarschijnlijk harder op
Nee, hier zijn we labiel las ik net.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ben ik hier in het singles-topic
Jeuj, ik ben niet de enige die nog werkt,quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Suc6. Ik ga nog ff verder met lezen. Begint me inmiddels aardig de keel uit te hangen
Preciesquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef Frezer het volgende:
En dag breetai,. Men gaat weer en masse horizontaal.
[..]
Jeuj, ik ben niet de enige die nog werkt,![]()
Maar daarom komt het ook helemaal goed met jou...je hebt de juiste instelling.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef Frezer het volgende:
O, als dat zo is, dan kom ik ook even langs.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ben ik hier in het singles-topic
goed bezig BttDquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
PreciesIk moet nog 30 bladzijden
werkquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:09 schreef Frezer het volgende:
En dag breetai,. Men gaat weer en masse horizontaal.
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Maar daarom komt het ook helemaal goed met jou...je hebt de juiste instelling.![]()
Alleen .... het is 23.15 uur, das echt laat zat hoor.
mja, ik prefereer een normale kussenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef GF het volgende:
[..]
Toetsenbord is ook best hard als kussen.
Ook eens geprobeerd
Ik heb een pyama aan met schaapjes en de nummertjes 1 t/m 10... hahaha kun je tellen..quote:
Jij verrekte pinguin!quote:
Dat is niet je meest romantische nacht-outfit gok ik zo?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb een pyama aan met schaapjes en de nummertjes 1 t/m 10... hahaha kun je tellen..![]()
Val je vanzelf in slaap..
Ha, broerquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:14 schreef broer het volgende:
[..]
O, als dat zo is, dan kom ik ook even langs.
Nope... dit is mijn warm-houd-outfitquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is niet je meest romantische nacht-outfit gok ik zo?
Nix mis met zwarte pietenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:20 schreef _Cara_ het volgende:
Liever een pinguin dan een zwarte piet!
Pinguins zijn coolquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:20 schreef _Cara_ het volgende:
Liever een pinguin dan een zwarte piet!
Ik zie dit als beledigingquote:
Absoluut!quote:
Ik geloof je,quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nope... dit is mijn warm-houd-outfit![]()
Maar hij is wel leuk...Echt waar!!
![]()
Ik heb het ook gelezen.. hij houdt je wel bezig zeg...quote:
Waarquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen.. hij houdt je wel bezig zeg...
Ze zitten ook in Zuid Afrika hoor,quote:
'Bezig'.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen.. hij houdt je wel bezig zeg...
HVJJN reeksquote:
Ik stem voor het laatste. Zo regelmatig LSD kunnen de meeste mensen niet betalenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Damn, die gast is knettertje, KNETTERTJE stonedof onder invloed van LSD ofzo
, oh! of knetterbezopen natuurlijk
Dit is niet best, kan natuurlijk ook gewoon gelul in de ruimte zijn
Hij post eigenlijk altijd zo, zover ik weetquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Damn, die gast is knettertje, KNETTERTJE stonedof onder invloed van LSD ofzo
, oh! of knetterbezopen natuurlijk
Dit is niet best, kan natuurlijk ook gewoon gelul in de ruimte zijn
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:36 schreef GF het volgende:
[..]
Hij post eigenlijk altijd zo, zover ik weet
Maar gaat helemaal goed. Hij ziet nog geen roze olifanten of manke parkieten![]()
Weltrusten, mevrouw in schaapjes verpakking,quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara gaat nu naar bed, trusten iedereen..![]()
Jij leest rap!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
* weer in boek kijkt, 23 to go
Ah, het is redelijk bedrijfskundeblaat en de pagina's zijn niet zo groot, staan gekopieerd in de reader. Als dit het database boek geweest was, dan was ik nu waarschijnlijk één pagina verder geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |