Van mij mag je hier labiel doen wat je wilquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:13 schreef Salvad0R het volgende:
mag je hier labiel doen?
mits zwarte pietquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:13 schreef Salvad0R het volgende:
mag je hier labiel doen?
Komt wel goedquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef nixxx het volgende:
Hey BttD? jij vermaakt je wel met je mede-enschedeer en die smileys? Dan ga ik rustig eens wat lezen op bed
lushen is lekkerrrrrr...quote:
Ow sorry..quote:
Dienders.. dan zijn pas macho's...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef GF het volgende:
Agentes![]()
Toen ik de selectie van de marechaussee deed ook wel wat lekkers gezien![]()
Mensen, wat is hieraan zo moeilijk te begrijpen ??quote:Op dinsdag 22 november 2005 05:15 schreef ThunderChild het volgende:
Probeer niet teveel te kleppen in mijn afwezigheid . . .![]()
![]()
Diendersquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dienders.. dan zijn pas macho's...
(en weg met die zwarte piet..!)
Ik was er bijna 1. En ben verre van machoquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dienders.. dan zijn pas macho's...
(en weg met die zwarte piet..!)
geloof ik nix van..quote:
Wat geloof je niet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
geloof ik nix van..![]()
Bovendien zijn er ook hele lieve.. en ik ken er genoeg...maar ik ken ook de macho's..
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef Mokster het volgende:
Ik heb in mn nachtkastje nog een paar van die handboeien met roze pluche eromheen.
Mag ik nu in dit topic meepraten?
![]()
Is dat leuk om voor de kerst te krijgen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef Mokster het volgende:
Ik heb in mn nachtkastje nog een paar van die handboeien met roze pluche eromheen.
Mag ik nu in dit topic meepraten?
![]()
Dat je niet een klein beetje macho bent...quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat je niet een klein beetje macho bent...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef GF het volgende:
[..]
Is dat leuk om voor de kerst te krijgen?![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
(tenminste... dat vind ik wel; maar ik heb ze al dus)
![]()
Wel goed hoor, zit weer gedeeltelijk in de lappenmand. Met dit tempo heb ik niet eens tijd om dat ding eens goed schoon te maken . . .quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:37 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi TC.. Hoe is ie? ik wou zeggen" slaap je nog steeds zo slecht ' totdat ik de tijd zag staan 5.15uur...
ik geloof je...quote:
Met een kussen op de bank.. Vrouwenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik geloof je...
Ik ga met mn kussen op de bank zitten, want ik krijg van jullie toch geen Sint!
Trusten voor straks![]()
![]()
Wat scheelt er dan aan.? ik las iets van je nek en je rug? Arme ziel!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wel goed hoor, zit weer gedeeltelijk in de lappenmand. Met dit tempo heb ik niet eens tijd om dat ding eens goed schoon te maken . . .![]()
Nek, rug, schouder. Alleen de arm ontbreekt nog, ander kon ik gaan kwartetten . . .quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef _Cara_ het volgende:
Wat scheelt er dan aan.? ik las iets van je nek en je rug? Arme ziel!!
Verdorie, dat bevordert je nachtrust natuurlijk ook niet...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:54 schreef ThunderChild het volgende:
Nek, rug, schouder. Alleen de arm ontbreekt nog, ander kon ik gaan kwartetten . . .
Hey, dit is singles nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is dit het teken dat ik weer in die zak moet springen?
![]()
Als ze in jou zak zit is ze toch niet meer singlequote:
Wel op?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar sprong ik nooit in zakken...
Klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vroeger, voor de Piet-smilie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maakt niet uit in wiens zak ik zit. Ik blijf single forever!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ze in jou zak zit is ze toch niet meer single![]()
* nixxx geschokt isquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dankquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie, dat bevordert je nachtrust natuurlijk ook niet...
*Cara geeft knuffel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |