Ze is lelijk PB.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:04 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Afvallen kreng!.
Nou en......quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou en......![]()
Waarop zou je dan verliefd kunnen worden.Op haar bankrekening, zodat je het imperium snel verder kunt uitbouwen. Of toch op haar ?, maar dan lijkt me een bezoekje aan de opticien ook wel gewenst.
[afbeelding]
Voilla Meki.... een leuk meisje voor jou.. Later niet klagen dat je te weinig slaapt krijgt.
![]()
Jij weet waarom ik was gebanned in the first place?quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 november 2005 12:04 schreef kLowJow het volgende:
Ik krijg zojuist het eerste pakket van mijn studiepakket binnen.
Ik ben weer student! Nu morgen mijn fiets nog krijgen en ik ben weer compleet..
Joh, lekker zo'n anorexia patientjequote:
Ik zou het ventilatiesysteem aanpassen.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:07 schreef -LadyJane- het volgende:
plop
sta ik vandaag onder de douche, komt er weer zo'n wietlucht aanzetten uit de ventilatie. (ventilatie = gat in de muur met een buis erin, die door het hele complex gaat, dus als jij frietjes bakt, bakt de rest van het complex ook frietjes...)
en dat heb ik nu elke dag.
als ik probeer om mezelf nuttig te maken, kom ik elke keer weer in zo'n relaxte sfeer, waarin je het idee hebt dat je helemaal niks hoeft en de wereld roze is...
zouden de buren een plantage hebben?
Hij is af!quote:Op woensdag 23 november 2005 06:48 schreef George-Butters het volgende:
mooi, tijd om aan het werk te gaan.
Goedemorgen Sizz. Al weer aan het typen?
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:04 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Afvallen kreng!.
Heel goed!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:02 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hij is af!![]()
alleen nog een paar kleine dingetjes aanpassen, maar eerst wat slaap inhalen
Of je koopt hem gewoonquote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef Drugshond het volgende:
Nou daar gaan we weer (diepe zucht)
Battlefield 2 eraf.... Battlefield2 erop... Battlefield Special Forces erop... patchen. Anti-blaxen... en dan maar hopen dat het werkt.
Tja... als ik alle software, games, muziek had moeten kopen.quote:
Hoe wil je met een illegale special forces spelen? Die heeft toch een eigen key?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tja... als ik alle software, games, muziek had moeten kopen.
Dan liep ik nu in een regenton met bretels (met reclame van Frisia op de achterkant)
Ik ben eerst aan het defraggen, en zodadelijk zal ik wel een poging wagen.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe wil je met een illegale special forces spelen? Die heeft toch een eigen key?
* Tijger_m ziet het al voor zichquote:Op woensdag 23 november 2005 14:21 schreef Drugshond het volgende:
Tja... als ik alle software, games, muziek had moeten kopen.
Dan liep ik nu in een regenton met bretels (met reclame van Frisia op de achterkant)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |